Вирішено

Не приходить SMS з кодом підтвердження/паролем/SMS для входу в "Мій Київстар"/SMS з банку


Рівень користувача 4
Позначка
  • Новачок
  • 1 відповідь
Після встановлення подвійної аутентифікації при вході в аккаунт фейсбука, смс з кодом підтвердження приходити перестало. Перед цим смс кілька разів приходило і вдавалося успішно зайти в аккаунт. У чому може бути причина і як усунути цю проблему?
icon

Найкраща відповідь від Anita 28 November 2017, 16:40

Переглянути оригінал

354 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Десктоп, браузер FF, Мій Київстар. Заводимо номер телефону KS, система чекає вводу пароля з СМС, повідомляючи, що пароль дійсний лише 3 (три) хвилини,  Чекаємо 3, 6, 9 хв. - ніяких СМС. Повторюємо через кільха хв. спроби входу. Відповіді немає - зайти в Мій Київстар неможливо. СМС починають приходити мабуть хвилин через п’ятнадцать з інтервалом в 2-3 хв. Але сайт видає повідомлення:

Перевищено кількість не успішних спроб входу. Ваш обліковий запис тимчасово заблоковано. Блокування буде знято автоматично через 180 хвилин

Це що, таке цинічне знущання, дорогий наш “Мій Київстар”?

Поясніть, будь ласка, чому ви блокуєте можливість входу користувачів, а потім блокуєте самі акаунти цих же користувачів.

Таке деколи буває що смс не приходять з затримкою.

На майбутнє, якщо бачите що смс не прийшла за 1-3 хвилини, перезавантажте телефон і вона одразу прийде і затримок не буде.

Рівень користувача 8
Позначка +1

І ще один баг (або фіча :grinning:) - телефонний номер тут https://account.kyivstar.ua/cas/login треба вводити 2 рази. Після першого вводу сторінка оновлюється, затирає введений номер і знов просить ввести його. :thinking:

Явно щось програмери Kyivstar накосячили з авторизацією в Мій Київстар. Натомість поповнення рахунку https://pay.kyivstar.ua/ працює без помилок. Проблеми саме в Мій Київстар.

Старий баг, йому вже років напевно 5 а то і більше. Раніше це пояснювалось об’єднанням двох/трьох білінгів покійних Djuice, Beeline, Київстар (так, покійний Київстар тут не помилково;) ). При введенні номеру вас редиректило в потрібний білінг. Чому досі редиректить? Я хз.

Лікується це просто: заходите один раз з таким приколом, і зберігаєте основну сторінку  (https://ecare.kyivstar.ua/subscription/summary) як закладку. Потім всі переходи по цій закладці будете автоматично заходити без необхідності введення логіна і пароля. Також це посилання можна використовувати для нового входу, і два рази не буде просити ввести логін і пароль.

Рівень користувача 8
Позначка +3
Я использую iMessage/Facetime и Telegram.
Никогда более не поставлю себе ещё что-то.
Viber поставил только из-за необходимости общения с группой на военной кафедре, в следующий раз я просто буду настаивать на использовании нормальных сервисов. Если не захоят - пойдут лесом.
Рівень користувача 8
Позначка +3

На текущий момент есть сложности с OTP-паролями. Приблизительное время устранения - 15:00. 

Рівень користувача 1

Здравствуйте! уже как месяц невозможно попасть в приложение Мой киевстар, ни с телефона, ни с компьютера. “специалисты” рассказывают про антиспам, другой телефон, кривую винду, магнитные бури и другую ересь (все эти варианты были перепробованы, другие смс приходят / отправляются). 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Не приходить смс з кодом підтвердження від мій Київстар

Перезагрузите телефон (возможно выпал из сети), иногда помогает!

Рівень користувача 5
Позначка +1

З цією проблемою я зіткнувся більше, ніж півроку тому. На протязі цього терміну я час від часу докладав зусиль, щоб з'ясувати: через що це відбувається. Нарешті я вирішив цю проблему і поділюся інформацією. Висновкі такі:

 

1. Київстар до цієї проблеми відношення не має.

2. Телефон і його налаштування (якщо вони правильні і Ви дійсно не заблокували вхідні смс від коротких номерів) до цієї проблеми відношення не мають.

Дякуватимемо корпорації google (так, так, саме з маленької літери, адже я не в змозі проявити до цієї компанії навіть той мінімум поваги, завдяки якому її назву було-б написано правильно) і її додаткам: "Carrier Services" та "Повідомлення". З якого переляку таке відбувається, телефон повідомлення приймає, але ця "солодка парочка" на власний "розсуд" приймає "рішення" про те, що повідомлення одразу по прийому потрібно видалити, навіть не повідомивши про це користувача. Те, що повідомлення доставлені свідчить той факт, що в банку система отримує звіт про доставку повідомлення. Отже: банк відправив, оператор переправив і доставив абоненту, а апарат абонента не показав. На одному з форумів щодо мобільних телефонів і зв'язку я знайшов інформацію: чому таке відбувається і які саме додатки блокують повідомлення. А найважливіше: як з цим боротися.

Отже, перше, що треба зробити, це знайти в переліку додатків телефону "Carrier Services" (користі від нього аж ні скільки, тим паче, що жоден з Українських операторів не підтримує цих сервісів), цей додаток може бути серед системних, тому треба ввімкнути відображення системних додатків. З цього додатку треба видалити всі дані щодо займаємої пам'яті (кеш і дані користувача), вимкнути всі дозволи, видалити всі оновлення, вимкнути його і зупинити, щоб більше не мав можливості ввімкнутися. В процесі телефон буде верещати, як різане порося про те, що не буде працювати система і все що Ви робите може дуже нашкодити Вашому телефонові і Вам особисто; не звертайте уваги, від Ваших дій, навіть лупа ні у кого не з'явиться. Після вимкнення цієї служби, перевіряємо отримання СМС, якщо не надходять, вдаємося до наступної міри.

З магазину google play встановлюємо додаток для СМС, з розширеною можливістю налаштувань. Після цього, із "заводського" додатка для СМС видаляємо максимально можливу кількість діалогів, вичищаємо архів повідомлень і чорний список. Далі, видаляємо кеш дані користувача, оновлення; вимикаємо всі дозволи і так само, як із "Carrier Services" - вимикаємо і зупиняємо. Вереску від цього додатку буде трохи менше, але все одно: гугли дуже не люблять коли ми обмежуємо їх в спробах прийняти рішення замість нас, тому щоб зробити все вищенаписане нам доведеться здолати неабиякий опір від програмного забезпечення. Після чого, активуємо в якості додатку для СМС новий (мене виручив "Textra") і маємо необхідний нам результат. 

Рівень користувача 8
Позначка +4
@andyz насколько знаю киевстар с интертелекомом по данному вопросу никак не могут договорится 🙂
выход из такой ситуации ставить другой контактный номер.
Рівень користувача 5
Позначка +1

Схоже, що нарешті налагодили систему розсилки повідомлень для входу у додаток "Мій Київстар". Я вчора був вельми здивований тому, що не зміг зайти до аккаунта, не отримавши СМС з кодом і почав шукати: де ще розробник операційної системи телефону вирішив простежити за моїми діями. Водночас, відправляв запити на повторне повідомлення з кодом. На один з десятка запитів система відреагувала і я все-таки отримав код доступу. А тільки-но, надішли відповіді на всі мої вчорашні запити. Я вже нервуватись почав: хто це так активно спамить? Коли побачив, що то мої вчорашні коди прислали...

Рівень користувача 1

@hiSa, постараюсь помочь :hugging:

Только можно “свежие” примеры? 

Сможете запросить SMS с разных ресурсов, и написать потом в этой теме, откуда должны были поступить сообщения и в какое время (дата/время)? 

Забейте, уже купил 2 новых номера доп. и сделал выводы что Киевстар по..ю на абонентов!

Рівень користувача 8
Позначка +1

Пипец. Звоните оператору на 466 и пусть консультируют. Также можете отправить жалобу на сайте регулятора связи. Ситуация явно аномальная. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Скорее всего роботы определяют оператора по первым числам номера. Поскольку код лайфовский, то робот направляет смс через экосистему оператора посредством соответствующего интерфейса, а так как вы не являетесь их абонентом- смс просто убивается.

Рівень користувача 1

Скорее всего роботы определяют оператора по первым числам номера. Поскольку код лайфовский, то робот направляет смс через экосистему оператора посредством соответствующего интерфейса, а так как вы не являетесь их абонентом- смс просто убивается.

Ну так надо решить этот момент, а если у меня такое с банком будет? 

Рівень користувача 1

Такая же проблема уже пол года, не приходят смс из некоторых мест. Хорошо хоть от банков приходят, кроме qiwi.com, а мне очень важно это сообщение так как это онлайн банк.

Перешел с лайфа, звонил в киевстар, неделю переносили решение и после закрыли заявку и прислали сообщение: “Шановний абоненте! У зазначений час від kiwi.com запит в нашу мережу не надходив. Зараз спостерігаються труднощі з портованими абонентами від оператора Lifeсell, тому що СМС надходять через оператора-донора (Lifecell), яка не пересилає СМС в нашу мережу.. З повагою, Київстар”

Сообщение вставлено дословно.

После позвонил в лайфсел 3 раза, каждый оператор объяснял и ходил к кому-то чтобы уточнить, что теперь киевстар отвечает за мои смс, а также они не видят никакой информации по моему номеру.

По факту да, я теперь клиент киевстара, а они отказываются решать важную проблему, просто закрывая заявки и отправляя сообщения которые надеются что получится отказаться от ответственности.

 

Категорически не рекомендую переходить на киевстар с лайфа через MNP, потому что пол года проблем с смс, они их так и не решили и теперь я из-за них потерял деньги.

Рівень користувача 1

Такая же проблема уже пол года, не приходят смс из некоторых мест. Хорошо хоть от банков приходят, кроме qiwi.com, а мне очень важно это сообщение так как это онлайн банк.

Перешел с лайфа, звонил в киевстар, неделю переносили решение и после закрыли заявку и прислали сообщение: “Шановний абоненте! У зазначений час від kiwi.com запит в нашу мережу не надходив. Зараз спостерігаються труднощі з портованими абонентами від оператора Lifeсell, тому що СМС надходять через оператора-донора (Lifecell), яка не пересилає СМС в нашу мережу.. З повагою, Київстар”

Сообщение вставлено дословно.

После позвонил в лайфсел 3 раза, каждый оператор объяснял и ходил к кому-то чтобы уточнить, что теперь киевстар отвечает за мои смс, а также они не видят никакой информации по моему номеру.

По факту да, я теперь клиент киевстара, а они отказываются решать важную проблему, просто закрывая заявки и отправляя сообщения которые надеются что получится отказаться от ответственности.

 

Категорически не рекомендую переходить на киевстар с лайфа через MNP, потому что пол года проблем с смс, они их так и не решили и теперь я из-за них потерял деньги.

Я сегодня тоже 466 набрал, а там - мы не видим никаких смс, возможно увидим завтра, а вообще может это проблема того ресурса что Вам смс не приходит... И так каждый раз, куда писать чтоб решить? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Пишите жалобу регулятору. Из-за того, что два оператора положили болт на данную проблему, страдают абоненты. Беж жалоб регулятору точно ситуация с места не сдвинется.

Рівень користувача 1

@hiSa, постараюсь помочь :hugging:

Только можно “свежие” примеры? 

Сможете запросить SMS с разных ресурсов, и написать потом в этой теме, откуда должны были поступить сообщения и в какое время (дата/время)? 

Забейте, уже купил 2 новых номера доп. и сделал выводы что Киевстар по..ю на абонентов!

Если не секрет, какого оператора?

Лайф и Киевстар, для работы понадобились и получился выход из проблемы...

Рівень користувача 4
Позначка +1
@Olena, а ви кожний раз залогінюєтесь по новій? Я маю на увазі, якщо ви з фейсбуку не виходите, то браузер запам'ятовує вас, і логін з паролем не просить. В такому разі смс не надходить.
А якщо ви після сесії виходите з акаунту, потім заходите через логін і пароль, то код аутентифікації надходить.
Рівень користувача 8
Позначка +3
Воно повинно і у Роумінгу приходити
Рівень користувача 1

Таке деколи буває що смс не приходять з затримкою.

На майбутнє, якщо бачите що смс не прийшла за 1-3 хвилини, перезавантажте телефон і вона одразу прийде і затримок не буде.

Цікаво. Треба перевірити наступного разу. Цього разу, після 3-годинного блокування, СМС прийшли швидко.

Але, зайти в Мій Київстар вдалося лише з другої спроби. Перша спроба завершилася страхітливою помилкою.

І ще один баг (або фіча :grinning:) - телефонний номер тут https://account.kyivstar.ua/cas/login треба вводити 2 рази. Після першого вводу сторінка оновлюється, затирає введений номер і знов просить ввести його. :thinking:

Явно щось програмери Kyivstar накосячили з авторизацією в Мій Київстар. Натомість поповнення рахунку https://pay.kyivstar.ua/ працює без помилок. Проблеми саме в Мій Київстар.

Рівень користувача 6
Позначка +1
@a13xs, @Max97, вітаю вас у нашій спільноті!
Якщо успішно отримуєте смс від інших користувачів, це говорить про підключену послугу смс. В такому випадку скористайтесь порадою від Stas: потрібно перевірити чорний список, фільтр смс, спам, переставити сім в інший телефон та звернутись до Uber з проханням продублювати смс.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Пытался восстановить страницу которую около года назад забросил но ни смс с пинкодом для подтверждение ни звонок со сброс номнра не проходят, хотя в прошлом месяце друг который тоже на киевстаре спокойно восстановил страницу после бана, вопрос - это у вк проблемы или у киевстара?
Скорее всего проблема на их стороне, но на всякий случай перезагрузите телефон и попробуйте еще раз!
Рівень користувача 1
@SUDA_IDU, тогда вам, действительно, нужно обратиться в службу поддержки этого сервиса, чтобы они проверили со своей стороны. 😉
Решил в обе стороны запрос направить на всякий случай, вот только от вк мне показали среднее время ожидания ответа 78 часов, ну хоть уже знаю что возможно не в киевстаре дело
Рівень користувача 8
Позначка +3
Имхо, проблема на стороне ВК. Доступ в ВК действительно заблокирован, но это не имеет никакого отношения к звонкам или доставке SMS, это отдеальная категория.

Знакомый недавно заходил в сеть через подтверждение по SMS, у него всё отлично было.
Возможно это какие-то временные сложности на стороне самого ВК.
Рівень користувача 6
Самая быстрая проверка это:
1) Переставить сим в другой телефон
2) Замена сим
3) Обращение в приват
4) Обращение к оператору связи

Відповісти