Найкраща відповідь від Anita
Переглянути оригіналНе приходить SMS з кодом підтвердження/паролем/SMS для входу в "Мій Київстар"/SMS з банку
Після встановлення подвійної аутентифікації при вході в аккаунт фейсбука, смс з кодом підтвердження приходити перестало. Перед цим смс кілька разів приходило і вдавалося успішно зайти в аккаунт. У чому може бути причина і як усунути цю проблему?
Сторінка 1 / 15
А якщо ви після сесії виходите з акаунту, потім заходите через логін і пароль, то код аутентифікації надходить.
Перевірте налаштування свого акаунту в facebook. Зайдіть для цього в свій обліковий запис, розділ "Налаштування", далі "Безпека і вхід". Там є підрозділ "Налаштування додаткового захисту". Перегляньте які там включено налаштування щодо отримання повідомлень і в разі потреби відредагуйте їх.
с вероятностью 99,9% это получением sms от оператора, случается это так что иногда переходит из соты в в другой соте регистрируется. В этот момент sms может либо затеряться или прийти с опозданием.
Выход есть следующий, воспользоватся кодами которые выдаются как резервные их обычно двухфакторные авторизация выдают ограничено до 10 штук
Відкрийте додаток Приват24 у смартфоні, та перевірити чат. Іноді код надходить в чат додатку
5го листопада код підтвердження Портмоне (новий партнет Київстара) присилало в призначенні платежу, знімаючи 1у гривню
проблема в тому, що Портмоне виконує 3 (три) операції зняття грошей (кожна на 1 гривню) а код підтвердження надходить тільки в третій операції
Зазвичай банки блокують операції списання коштів з картки, якщо вони виконуються кожну секунду. Це дуже схоже на спроби вкрасти ваші гроші.
Виходом може бути або зміна дивної логіки надсилання коду підтвердження (надіслати код підтвердження в першій операції, як роблять в таких випадках). Або дзвінок в банк з проханням відключити систему безпеки перед тим, як реєструвати карту за допомогою швидкого меню 134.
Дійсно спостерігалися складнощі при доставці смс з коротких номерів 20.11.2017 р. Зараз питання вже вирішене, смс надходять успішно. Прийміть, будь ласка, вибачення за тимчасові незручності!
Мені не приходить смс повідомлення від Приватбанку. Зателефонувала їм, сказали звернутися до оператора мобільного зв'язку.
Проверьте черный список\фильтр смс\ спам.
Попробуйте переставить сим в другой аппарат (попросите ПриватБанк отправить Вам тестовое смс).
Попробуйте переставить сим в другой аппарат (попросите ПриватБанк отправить Вам тестовое смс).
Не приходить смс від uber. Там сказали зверніться до оператора вашої карти, але походу операторів вже не має в цій компанії!!!
Рівень користувача 1
Не приходит смс с Uber . Оператору не дозвониться. Что делать?
Якщо успішно отримуєте смс від інших користувачів, це говорить про підключену послугу смс. В такому випадку скористайтесь порадою від Stas: потрібно перевірити чорний список, фільтр смс, спам, переставити сім в інший телефон та звернутись до Uber з проханням продублювати смс.
Если с обычных номеров смс доставляются, то, скорее всего в настройках телефона установлена функция "спама", проверьте в меню или переставьте сим в другой телефон.
Не знаю що за біда, але мені не приходить смс від короткого номеру який використовується WebMoney, проблема в оператора, тому що на інший номер іншого оператора в цьому ж телефоні смс приходить нормально.
Якщо інші смс-повідомлення на номер отримуєте, то значить послуга смс підключена і працює на номері, потрібно перевірити у телефоні фільтр або чорний список, куди можуть сотруватись повідомлення від WebMoney. Спробуйте сім-карту переставити у інший телефон і там перевірити отримання смс з WebMoney.
Підскажіть чому я не можу отримувати системні Смс, такі наприклад, як активація для вайбер?
Пополняла счет 1 января в 15:33 на сумму 50,00 грн. через систему интернет-банкинга Марфин Банк. На данный момент средства с карточного счета списаны, но сообщение о пополнении мобильного счета не приходило. С такой ситуацией сталкиваюсь впервые. Кто виноват и что делать?
Уточните, а деньги на счет пришли?
Смс могло не прийти, если в телефоне переполнена память на входящие смс, или установлена блокировка информационных смс (оно могло попасть в папку "спам"), или телефон находился в зоне неуверенного покрытия сети (на такие смс установлен короткий срок жизни таких смс и оно было удалено с сервера).
Рівень користувача 6
Самая быстрая проверка это:
1) Переставить сим в другой телефон
2) Замена сим
3) Обращение в приват
4) Обращение к оператору связи
1) Переставить сим в другой телефон
2) Замена сим
3) Обращение в приват
4) Обращение к оператору связи
Сторінка 1 / 15
Відповісти
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.