Вирішено

Не приходить SMS з кодом підтвердження/паролем/SMS для входу в "Мій Київстар"/SMS з банку



Показати перший допис

354 Відповідей

Рівень користувача 1

Здравствуйте! уже как месяц невозможно попасть в приложение Мой киевстар, ни с телефона, ни с компьютера. “специалисты” рассказывают про антиспам, другой телефон, кривую винду, магнитные бури и другую ересь (все эти варианты были перепробованы, другие смс приходят / отправляются). 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alex Ht, я вірно розумію, що була зареєстрована технічна заявка? 

Не приходить смс код активаії від телеграм, взагалі

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yura Sosnovskyi, якщо ви успішно отримуєте SMS від інших користувачів, це говорить про те, що послуга SMS підключена і працює в штатному режимі.

В такому випадку потрібно перевірити чорний список, фільтр SMS, spam, або переставити SIM-карту в інший телефон та спробувати повторно пройти авторизацію в мессенджері.

Рівень користувача 1
Позначка

Мені на номер не приходить смс з кодом  для пітвердження  дій, дзвонила  на гарячу лінію  терміналу, мені говорять шо смс приходять, а але до мене вони не приходять і я вже все робила і н е знаю що робити, допоможіть будь ласка

У мене аналогічна ситуація. І ніхто не може сказати в чому справа! Це якийсь жах!

Допоможіть вже нарешті вирішити цю проблему, КИЇВСТАР!

Рівень користувача 6
Позначка

@Anton88866, якщо ви успішно отримуєте SMS від інших користувачів, це говорить про те, що послуга SMS підключена і працює в штатному режимі.

В такому випадку потрібно перевірити чорний список, фільтр SMS, spam, або переставити SIM-карту в інший телефон та спробувати повторно пройти авторизацію в мессенджері.

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Anton88866, якщо ви успішно отримуєте SMS від інших користувачів, це говорить про те, що послуга SMS підключена і працює в штатному режимі.

В такому випадку потрібно перевірити чорний список, фільтр SMS, spam, або переставити SIM-карту в інший телефон та спробувати повторно пройти авторизацію в мессенджері.

Справа не в чорних списках, фільтрах, чи чомусь іншому.
У Київстар явні проблеми з смс-центром, які продовжуються дуже давно, і час від часу посилюються.
Іноді допомагає “літачок”, іноді допомагає “підштовхнути застрявшу” смс перевіркою стану рахунку, а іноді взагалі нічого не допомагає, і смс з заповітним смс-кодом приходить через пару годин, точніше їх приходить ціла пачка (що ще раз підтверджує що проблема не в конкретному сервісі).

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Anton88866, йду в особисті повідомлення :pencil2:

Рівень користувача 1
Позначка

@Anton88866, йду в особисті повідомлення :pencil2:

😄

У меня тоже уже который год проблемы с СМС, которые приходят с дикой задержкой, в частности с СМС подтверждениями от банка. Долгое время грешил на банк, но потом решил привязать к счетам номер от другого оператора и задержки ушли.

Судя по всему, с Киевстаром пора прощаться.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@qwerty111, прикро, що у вас склався такий негативний досвід користування послугами Компанії :sweat:

Уточніть, будь ласка, ви звертались з цією проблемою до оператора для реєстрації технічного звернення?

Смс повідомлення приходять через 10/25хв

А не через 3 хв

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oleglagoda, в цій  ситуації потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support, або до консультанта https://www.facebook.com/kyivstar/ із зазначенням номера телефону для отримання інформації. 

Вітаю! 

Підкажіть, будь ласка, що можна зробити, якщо не приходять авторизаційні смс та дзвінки за кордон?  (якабу, приват та ін.) 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Hordiichuk Irina, у роумінгу не працюють СРА-сервіси наших партнерів (голосові та SMS).

Дякую за відповідь. З цим можна щось зробити?  Через відсутність смс я не можу користуватися онлайн-банкінгом та іншими доволі серйозними сервісами. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Hordiichuk Irina, на жаль, зі сторони Компанії вплинути на цю ситуацію можливість не передбачена 😓

Другий день не можу перевести гроші з одного банку до іншого бо не приходить смс з кодом підтвердження!!!!! Івано-Франківська область 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Lara_ua, якщо ви успішно отримуєте SMS від інших користувачів, це говорить про те, що послуга SMS підключена і працює в штатному режимі.

В такому випадку потрібно перевірити чорний список, фільтр SMS, spam, або переставити SIM-карту в інший телефон та спробувати повторно отримати повідомлення.

Якщо рекомендації не допоможуть, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. 

Не приходять авторизаційні повідомлення, три дні тому все чудово працювало, у мене закінчувався тариф, про це прийшло повідомлення, вчора поповнила рахунок, смс не прийшло.  Сьогодні намагалася перевірити скільки грошей на рахунку, чи продовжили тариф, але я не можу зайти в Мій Київстар тому, що мені не надходить авторизаційне повідомлення.  Підкажіть, що робити в цій ситуації, перебуваю за кордоном

Здравствуйте. Не приходят смс с кодом подтверждения. Нахожусь за границей. Абонплату сняли. Что нужно сделать? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@evfdl, якщо ви успішно отримуєте SMS від інших користувачів, це говорить про те, що послуга SMS підключена і працює в штатному режимі.

В такому випадку потрібно перевірити чорний список, фільтр SMS, spam, або переставити SIM-карту в інший телефон та спробувати повторно отримати повідомлення.

Якщо рекомендації не допоможуть, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для реєстрації технічного звернення. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Victoria Chernenko, якщо проблема і досі актуальна, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону, та дату та час (приблизно), коли повинні були отримати SMS. 

Вітаю, я з Херсону, і є деякі складнощі.. 

Вже 6й день, як оккупанти "відключили" українських операторів у місті. Зараз вже майже немає продуктів, бо я не можу отримати гроші на карту (смс-веріфікація).

Чи є якась можливість зв'язатись з оператором у чаті чи по e-Mail, щоб мені якось налаштували переадресацію смс, чи просто разово написали який код прийшов.. Доступ до Мій Київстар є. Можу відповісти на будь-які питання, щоб довести, що я це я. З вірою на рішення.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Salamon, на жаль, послуга “Переадресація SMS” не працює. Також оператор не зможе написати разовий пароль, так як тексти SMS консультанти не бачать. 

Спробуйте звернутись безпосередньо до банку. 

Відповісти