Вирішено

Не приходить SMS з кодом підтвердження/паролем/SMS для входу в "Мій Київстар"/SMS з банку



Показати перший допис

354 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Перевел с EasyPay код успешно пришел. Проверяйте телефон

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Eolxn:thinking: скористайтесь порадою @Kimeri: перевірте чорний список, фільтр SMS, папку SPAM, спробуйте переставити SIM-карту в інший телефон та повторити переказ.

З грудня 2020 не отримую на номер Кстар (098ххххх63) СМС від Приватбанку з паролем для поповнення рахунку на сайті Кстар, також про нарахування пенсії на картку ПБ, пароль для входу в кабінет споживача "Полавагаз збут", які раніше безперешкодно отримував. В той же час, регулярно отримую рекламні СМС про різні акції, бонуси, розпродажі тощо. Чому з номерів торгових організацій СМС надходять, а з банку, комунальних підприємств ні. Перевіряв, СМС багато разів були надіслані.Чи може це антидержавна політика Кстар по протидії діджиталізації?

Рівень користувача 8
Позначка +1

З грудня 2020 не отримую на номер Кстар (098ххххх63) СМС від Приватбанку з паролем для поповнення рахунку на сайті Кстар, також про нарахування пенсії на картку ПБ, пароль для входу в кабінет споживача "Полавагаз збут", які раніше безперешкодно отримував. В той же час, регулярно отримую рекламні СМС про різні акції, бонуси, розпродажі тощо. Чому з номерів торгових організацій СМС надходять, а з банку, комунальних підприємств ні. Перевіряв, СМС багато разів були надіслані.Чи може це антидержавна політика Кстар по протидії діджиталізації?

Причому тут Київстар? 
ПриматБанк давно не присилає смс, а відправляє пуш повідомлення в мобільному додатку. Навіть якщо примусово виставити в налаштуваннях надсилання саме смс, через деякий час це налаштування “злітає”.

 

Чи може це антидержавна політика Кстар по протидії діджиталізації?

Марсіяни захопили смс-центр Київстар, щоб ви не знали що вам прийшла пенсія))

А як же смс з паролем від Полтавагаз? Повідомлення в чаті ПБ є. А от паролі і про пенсію були відправлені СМС, або колл-центр ПБ бреше. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

А як же смс з паролем від Полтавагаз? Повідомлення в чаті ПБ є. А от паролі і про пенсію були відправлені СМС, або колл-центр ПБ бреше. 

Питання до Полтавагаз.
 

Рівень користувача 6
Позначка

А як же смс з паролем від Полтавагаз? Повідомлення в чаті ПБ є. А от паролі і про пенсію були відправлені СМС, або колл-центр ПБ бреше. 

Мені Сумигаз висилає паролі на є-мейл.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@sergskryl:thinking: ви вже звертались до оператора для перевірки статусів SMS?

Привіт, товариство. 

Я зіштовхнувся з проблемою: не приходить смс з кодом відновлення особової сторінки у вк. Також не приходять смс з кодом мейл.ру. 

Товариство, не могли б допомогти?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Привіт, товариство. 

Я зіштовхнувся з проблемою: не приходить смс з кодом відновлення особової сторінки у вк. Також не приходять смс з кодом мейл.ру. 

Товариство, не могли б допомогти?

Як то кажуть ,“нє*** шастать” по ворожих сервісах.

Рівень користувача 6
Позначка

Суровые военные годы, типичный двор, детская площадка, окружённая ветхими многоквартирными домами. Маленький советский мальчик спокойно себе играет в песочнице. На горизонте всё чисто, пока ничего не предвещает беды. В какой-то момент к нему словно ниоткуда подходит другой мальчик — на самом деле, хитрый немецкий шпион, невероятно правдоподобно замаскированный под советского пионера. Знакомится, начинает с ним разговаривать, играть, постоянно о чём-то расспрашивает.

И вот они вместе возятся в песочнице, как вдруг из окна дома напротив высовывается голова женщины и строгим голосом кричит, чтобы сын шёл домой. Тогда советский мальчик поворачивается к своему новому приятелю и говорит:
— Всё, мне пора, меня зовут жрать.
— А меня зовут Иван, — отвечает второй.

Так и разоблачил советский мальчик наглого шпиона с вражеской стороны…

Рівень користувача 8
Позначка +3

Привіт, товариство. 

Я зіштовхнувся з проблемою: не приходить смс з кодом відновлення особової сторінки у вк. Також не приходять смс з кодом мейл.ру. 

Товариство, не могли б допомогти?

Тут Спільнота.
Звертайтесь до служби підтримки ВК, вони напевно просто припинили відправляти ті SMS на наші номера, бо як мені відомо, с нашого боку отримання таких SMS не заборонено.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@pashavertuha, скористайтесь, будь ласка, порадою @kikiwora, зверніться до служби підтримки соціальної мережі “ВКонтакті”.

Не приходили СМС від Київстар.

Розібрався.
У мене в спамі був номер Ельдорадо.
А, походу, Київстар і Ельдорадо присилали СМСки з того ж номеру.

Рекомендую видалити всі номери з папки Спам.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ден, дякую за зворотний зв’язок :pencil2:

...А, походу, Київстар і Ельдорадо присилали СМСки з того ж номеру...

А такого бути не може :shrug_tone2:

 Закачал приложение с маркета официальное Булка ,нужно пройти регистрацию но уже более 2 недель пробую  смс не приходит ,номер указан правильно,кеш чистил,телефон перезагружал = это для умников с Киевстар.

Так как у них все проблемы связаны с перезагрузкой телефона !!!!

Почему не приходят СМС ???? 

Ранее сервисами от Булка не пользовался и в бане ихних телефонов нету !!!!!!!!!!!

 

Рівень користувача 6
Позначка

@bss74, раджу звернутись до служби підтримки розробника даного додатку :shrug_tone2:

А щоб переконатись в тому, що за номером немає обмежень для отримання смс, ви можете відправити тестове повідомлення зі свого номеру на свій же. Якщо смс не надійде, то на наступний день після 12:00 необхідно буде звернутись для детелаьної перевірки до опертаора.

Рівень користувача 1

Десктоп, браузер FF, Мій Київстар. Заводимо номер телефону KS, система чекає вводу пароля з СМС, повідомляючи, що пароль дійсний лише 3 (три) хвилини,  Чекаємо 3, 6, 9 хв. - ніяких СМС. Повторюємо через кільха хв. спроби входу. Відповіді немає - зайти в Мій Київстар неможливо. СМС починають приходити мабуть хвилин через п’ятнадцать з інтервалом в 2-3 хв. Але сайт видає повідомлення:

Перевищено кількість не успішних спроб входу. Ваш обліковий запис тимчасово заблоковано. Блокування буде знято автоматично через 180 хвилин

Це що, таке цинічне знущання, дорогий наш “Мій Київстар”?

Поясніть, будь ласка, чому ви блокуєте можливість входу користувачів, а потім блокуєте самі акаунти цих же користувачів.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Десктоп, браузер FF, Мій Київстар. Заводимо номер телефону KS, система чекає вводу пароля з СМС, повідомляючи, що пароль дійсний лише 3 (три) хвилини,  Чекаємо 3, 6, 9 хв. - ніяких СМС. Повторюємо через кільха хв. спроби входу. Відповіді немає - зайти в Мій Київстар неможливо. СМС починають приходити мабуть хвилин через п’ятнадцать з інтервалом в 2-3 хв. Але сайт видає повідомлення:

Перевищено кількість не успішних спроб входу. Ваш обліковий запис тимчасово заблоковано. Блокування буде знято автоматично через 180 хвилин

Це що, таке цинічне знущання, дорогий наш “Мій Київстар”?

Поясніть, будь ласка, чому ви блокуєте можливість входу користувачів, а потім блокуєте самі акаунти цих же користувачів.

Таке деколи буває що смс не приходять з затримкою.

На майбутнє, якщо бачите що смс не прийшла за 1-3 хвилини, перезавантажте телефон і вона одразу прийде і затримок не буде.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nickname001, ситуація може бути пов’язана з відкритою “аварією”:

Мій Київстар. Складнощі в роботі додатку "Мій Київстар 3.0" (GSM / FTTB)

У деяких абонентів, можуть спостерігатися труднощі з відображенням інформації, роботою системи, а також зміною тарифного плану в додатку "Мій Київстар 3.0". 
Про ситуацію відомо. Інженери роблять все можливе для відновлення працездатності системи. 

Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

ID: 22360

:sweat:

Рівень користувача 1

Таке деколи буває що смс не приходять з затримкою.

На майбутнє, якщо бачите що смс не прийшла за 1-3 хвилини, перезавантажте телефон і вона одразу прийде і затримок не буде.

Цікаво. Треба перевірити наступного разу. Цього разу, після 3-годинного блокування, СМС прийшли швидко.

Але, зайти в Мій Київстар вдалося лише з другої спроби. Перша спроба завершилася страхітливою помилкою.

І ще один баг (або фіча :grinning:) - телефонний номер тут https://account.kyivstar.ua/cas/login треба вводити 2 рази. Після першого вводу сторінка оновлюється, затирає введений номер і знов просить ввести його. :thinking:

Явно щось програмери Kyivstar накосячили з авторизацією в Мій Київстар. Натомість поповнення рахунку https://pay.kyivstar.ua/ працює без помилок. Проблеми саме в Мій Київстар.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Nickname001, інженери ще працюють над усуненням помилок в роботі системи самообслуговування “Мій Київстар”.

Рівень користувача 8
Позначка +1

І ще один баг (або фіча :grinning:) - телефонний номер тут https://account.kyivstar.ua/cas/login треба вводити 2 рази. Після першого вводу сторінка оновлюється, затирає введений номер і знов просить ввести його. :thinking:

Явно щось програмери Kyivstar накосячили з авторизацією в Мій Київстар. Натомість поповнення рахунку https://pay.kyivstar.ua/ працює без помилок. Проблеми саме в Мій Київстар.

Старий баг, йому вже років напевно 5 а то і більше. Раніше це пояснювалось об’єднанням двох/трьох білінгів покійних Djuice, Beeline, Київстар (так, покійний Київстар тут не помилково;) ). При введенні номеру вас редиректило в потрібний білінг. Чому досі редиректить? Я хз.

Лікується це просто: заходите один раз з таким приколом, і зберігаєте основну сторінку  (https://ecare.kyivstar.ua/subscription/summary) як закладку. Потім всі переходи по цій закладці будете автоматично заходити без необхідності введення логіна і пароля. Також це посилання можна використовувати для нового входу, і два рази не буде просити ввести логін і пароль.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj, і все ви знаєте :wink:

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KurwaMatj, і все ви знаєте :wink:

:sunglasses:

Відповісти