Найкраща відповідь від Aksolotl'
Переглянути оригіналНе отримую SMS від користувачів на мій номер телефону
что в данном случае можно сделать.
- отправьте себе смс
- если оно не поступит обратитесь по 466 или в чат для выяснения причин
- Нужно проверить блокировки в настройках смс (спам\фильтр и т.д)
- Проверить достаточно ли памяти на телефоне/сим карте для приема
- Протестировать услугу - со своего номера отправить смс на свой же номер, если будет доставлено, значит все ОК
Спробуйте перезавантажити телефон і відправити тестове повідомлення на свій же номер. Якщо ви користуєтесь контрактним номером, треба впевнитись, що вхідні смс не заблоковані через заборгованість. Якщо ж боргу немає і перезавантаження не допоможе, переставте сім у інший телефон.
Щодо послуги "переадресація смс", то зараз є така особливість, що в системі "Мій Київстар" вона завжди відображається в статусі підключена, При цьому, якщо ви самостійно її не замовляли, то вона не діє.
Звоню до ваших операторів, весь час зайняті усі лінії. Ледве змогла зайти в Мій київстар через браузер, там пише що ця послуга підключена.
Я вже декілька разів надіслала запит про її відключення. Чи можете ви мені її відключити?
І як дізнатися номер на який були переадресовані смс??
Знаходжуся в Іспанії, і з недавнього часу перестали приходити смс (використовую для деяких сервісів, які для логіну висилають смс). Причому службові смс (наприклад про роумінг за кордоном) приходять.
Срок дії номер до 23.02.2019.
На балансі чомусь було 0 і думав що в цьому причина, спробував як завжди поповнити через вебмані на 10 гривень, гроші зняло але на рахунку мобільного як був так і є 0 (раніше завжди моментально поповнювало).
Пробував звонити в підтримку на 466 - одразу "сбой связи" пише. В чаті підтримки бот запитання не розуміє.
Що може бути не так і що можна зробити?
Здравствуйте, вот инструкция: https://kyivstar.ua/ru/support/mobile_connection/sms_and_mms/pochemu-mne-ne-prihodyat-sms
И да в “современных мобилках” есть так же настройки того же СМС центра
Смс-центр нужен только на исходящие смс. На входящие смски работают всегда. Если нет, значит проблема со стороны оператора. Подобные жалобы уже были.
я вірно розумію, що ви не отримуєте SMS лише від одного конкретного номеру? Пробували тестувати роботу послуги? Будь ласка, попросіть ще когось надіслати вам повідомлення. Або надішліть тестове повідомлення самі собі.
Вы не задумывались, что ошибка может быть со стороны отправителя? Это как минимум.
Утрирую, любой “чих”, виновата погода. А то, что можно было одеться теплее, как вариант не рассматривается.
Не спорю, есть ситуации, когда виновата “погода”, но 100% не эта.
Цей емоційний пост написано після місяця спілкувань з вашими професіАналами, називається вирішив скористуватись онлайн підтримкою!
От скажіть якого хира і чим в вас займається ваша срана підтримка на сайті, після спілкування з тупим ботом він блокує повідомлення і відправляє сюди, далі куди відправите, в розіграші, лотереї, міліони тупих питань які залишають взагалі без відповіді, купа форм для кого?????? в край знахабнівший оператор!!!!!! Це як в середньовічі смс не приходять на номер. Ми в якому віці живемо щоб з такими питаннями звертатися до оператора?*
Наскільки я розумію, то ви з’єднувались із Зоряною, а не з онлайн-оператором. Відзначу, що віртуальний консультант “Зоряна” надає тільки загальну інформацію по послугах “Київстар” і не консультує з прив'язкою до персональних даних абонента.
Альтернативні канали для звернення до служби підтримки (не Бот): Онлайн чат в системі самообслуговування “Мій Київстар” або внизу сторінки відгуків на сайті www.kyivstar.ua - https://kyivstar.ua/uk/support/feedback, де можна поспілкуватися саме з оператором, крім того, Ви можете поспілкуватись з оператором в особистих повідомленнях в одній з наших спільнот (FB, Viber, Telegram).
Стосовно “чорного тега” інформація передана розробникам для уточнення.
Напишіть, будь ласка, більш розгорнуто запитання
Загадка в том что SMS это служба не гарантированной доставки сообщений, он может теряться в процессе и после трёх дней, например, отсутствия вашего номера в сети, удаляется из системы.
Привожу свежий пример. Сегодня колега обратился ко мне с просьбой разъяснить почему у него так быстро закончился интернет. Смотрю в Мой Киевстар в его тарифе 4000 Мб. Смотрю счётчик интернета в его телефоне, тот показывает, что сначала месяца у него использовано 2.4 Гб интернета. Вопрос к вам,
На днях я лазил в интернете с телефона, перехожу по ссылке на видео- ху*к и мне прилетает в догонку смс с номера 5076, что я только что подписался на контент услуги по 8.5 грн/день. Я сразу естественно отписываюсь. На сайте, между прочим, никаких упоминаний о возможной подписке не было и у меня никто о желании оформлять подписку на контент-услуги не спрашивал. Давайте теперь расскажите мне, что Киевстар тут опять не причем и это я сам добровольно подписался на контент-услуги.
Я таких примеров могу вам привести ещё не один. Для себя я уже давно решил, что киевстар- это недобросовестная компания, жаждущая облапошить вас до последней копейки, которой уже давно плевать на свою репутацию, у которой часть сервисов и услуг работают через одно место.
Відповісти
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.