Важливо Вирішено

"Надання послуг припинено згідно з чинним законодавством" / Sim-карту заблоковано


Рівень користувача 4
  • Новачок
  • 0 відповідей
надання послуг припинено згідно з чинним законодавством тел. 096XXXXXXX
Що це таке? За що заблокували?
icon

Найкраща відповідь від Valentyna 6 травень 2019, 15:48

Точна причина блокування не вказується, на жаль. На офіційному сайті компанії є документ, який визначає Умови надання телекомунікаційних послуг приватного акціонерного товариства «Київстар» .

Будь ласка, кожен може ознайомития із ними. 🤓

До речі, якщо є потреба робити багато дзвінків (така ситуація трапляється у підприємців чи організацій), рекомендую розглянути варіант обслуговування за угодою. 🤗

Якщо ваш номер блоковано, можна звернутися до оператора за номером 466 (з мобільних Київстар), 0 800 300 466 (з номерів мереж фіксованого та мобільного зв'язку України) також до оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support. Крім того, можете написати мені в особисті повідомлення номер, який заблокували (тільки, будь ласка, зазначайте у повідомленні, що мова йде про блокування номеру). 😉
Переглянути оригінал

2524 Відповідей

Рівень користувача 2
Два дня назад купила сим-карту для звонков по работе. Совершив 10 исходящих звонков симка заблокирована - обратитесь в центр обслуживания. В центре сняли копию моего паспорта и сказали ждать результата. Через несколько часов пришёл ответ что СИМ-карта заблокирована, спасибо-пожалуйста. Вопрос - какой же такой закон можно нарушить, пользуясь сим-картой по назначению, а именно совершая звонки? Где гарантия того, что аналогичная ситуация при покупке следующей симки не повторится и каждый ли раз мне выбрасывать деньги для совершения десяти звонков. И ещё вопрос - кто же так разбрасывается клиентами ?
Рівень користувача 8
Позначка +2
@AllaIgnatkina, есть определенные правила пользования услугами мобильной связи. Здесь можете детальнее с ними ознакомиться. 🤓
Рівень користувача 2
@AllaIgnatkina, есть определенные правила пользования услугами мобильной связи. Здесь можете детальнее с ними ознакомиться.
Ознакомилась. Не нашла пункта, согласно которому я что то нарушила.
Видимо, не для средних умов. Абсурдность ситуации зашкаливает. Киевстар предоставляет услуги мобильной связи (в моем случае). Я, как потребитель, использовала симкарту исключительно в прямых целях, а именно, для совершения звонков. Можно повести параллель: купила 30 конфет и съела сразу 5 штук. Продавец решил, что это слишком и отобрал остальные 25. Гениальный маркетинг, шикарный сервис и запредельная логика. Удачи и процветания
Рівень користувача 8
Позначка +2
@AllaIgnatkina, понимаю ваши эмоции. Если делаете много звонков, рекомендую контрактное подключение. 🤗
Рівень користувача 8
Позначка +2
Точна причина блокування не вказується, на жаль. На офіційному сайті компанії є документ, який визначає Умови надання телекомунікаційних послуг приватного акціонерного товариства «Київстар» .
Будь ласка, кожен може ознайомития із ними. 🤓
До речі, якщо є потреба робити багато дзвінків (така ситуація трапляється у підприємців чи організацій), рекомендую розглянути варіант обслуговування за угодою. 🤗
Якщо ваш номер блоковано, можна звернутися до оператора за номером 466 (з мобільних Київстар), 0 800 300 466 (з номерів мереж фіксованого та мобільного зв'язку України) також до оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support. Крім того, можете написати мені в особисті повідомлення номер, який заблокували (тільки, будь ласка, зазначайте у повідомленні, що мова йде про блокування номеру). 😉
Рівень користувача 1
06827ххххх помогите пожалуйста разблокировать номер. Служба СБ Киевстар заблокировала.
Рівень користувача 1
Можете скрыть мой номер телефона, написанный мною в сообщении выше. Я самостоятельно не могу ето сделать.
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Endex, спасибо, что написали в личные сообщения. Как только будет ответ, напишу вам. 🤗
Рівень користувача 1
Заблокували мій номер 097ххххххх, пішла в сервісний центр з паспортом , подали заяву на розгляд по відновленню сімкарти, яка розглядатиметься 30 днів!Я проплатила за місяць гроші, а мене виключили по причині, що я часто набирала номера телефонів!? Правильно, я працюю торговим представником, і обзвонюю багато номерів щодня! То є моя робота! Фактично, я залишилася без роботи і без номера, яким користуюся більше 5 років!!! Що за брєд, поясніть? Я подала всі свої дані, номер паспорта і тд, невже мені не можна відновити номер за 1-3 дні? Дурдом! Київстар залишив мене без роботи! Прошу активніше відреагувати !Чекаю на зворотній звязок!
Рівень користувача 5
Позначка +1
@AllaIgnatkina, понимаю ваши эмоции. Если делаете много звонков, рекомендую контрактное подключение. 🤗

У мене питання. Відключення оператором номера за, як він вважає, багато зроблених вихідних дзвінків залежить від підключеного тарифного плана передплаченого мобільного зв'язку? Наприклад, має значення, чи це тариф за 30 грн., чи за 225грн.? 😎
Рівень користувача 5
Позначка +1
Заблокували мій номер 09ххххххх, пішла в сервісний центр з паспортом , подали заяву на розгляд по відновленню сімкарти, яка розглядатиметься 30 днів!Я проплатила за місяць гроші, а мене виключили по причині, що я часто набирала номера телефонів!? Правильно, я працюю торговим представником, і обзвонюю багато номерів щодня! То є моя робота! Фактично, я залишилася без роботи і без номера, яким користуюся більше 5 років!!! Що за брєд, поясніть? Я подала всі свої дані, номер паспорта і тд, невже мені не можна відновити номер за 1-3 дні? Дурдом! Київстар залишив мене без роботи! Прошу активніше відреагувати !Чекаю на зворотній звязок!

Зараз вже можна змінити оператора без зміни номера мобільного. Думайте! 🙂
Рівень користувача 8
Позначка +2
@KYIANYN, причина блокувань може бути різною. 🤔 На жаль, точну не вказують. Тариф не має значення, адже є правила користування послугами зв'язку, з якими можна ознайомитися на нашому сайті. 🤓
Рівень користувача 8
Позначка +2
@vgudim, дякую, що написали в особисті повідомлення. Передала запит.
Моя карта забанена.Почему?/ 0972259358
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Leontev27101976, точная причина не указана. Я передала обращение в соответствующий отдел. Как только будет ответ, напишу в личные сообщения.
@Leontev27101976, точная причина не указана. Я передала обращение в соответствующий отдел. Как только будет ответ, напишу в личные сообщения.
Скажите,как ее востановить?
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Leontev27101976, я напишу об ответе, который предоставили специалисты.
Рівень користувача 2
Купила маме карту, отвезла на другой конец города. Заблокировали на следующий день. Прислали смс прийти с паспортом в Киевстар. Пришла написала заявление. Смс оповестила что восстановление не возможно. 125 грн. куда???? Покупаю вторую карту, сновп везу маме на другой конец города. Через 2 дня та же история. Это как вообще???? 096ххххххх. Очень буду благодарна за помощь!)
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Modjoor, постараемся помочь 🤗
Запрос на возможность разблокировки передала, ответ будет предоставлен на этой странице.
Рівень користувача 2
Огромное спасибо!)
Покупаю вторую карту, сновп везу маме на другой конец города. Через 2 дня та же история. Это как вообще????

на эту тему есть старый андекдотЗагальні збори у колгоспі. Доповідає голова колгоспу:
— Позаторік ми засіяли буряком 50 гектарів. Усе зжер довгоносик.
— Торік ми засіяли 100 гектарів. І знову — все зжер клятий довгоносик.
— Цього року пропоную засіяти 200 гектарів! Нехай він, сволота, подавиться!


@Modjoor карту другого оператора купить не?
Рівень користувача 2

Покупаю вторую карту, сновп везу маме на другой конец города. Через 2 дня та же история. Это как вообще????на эту тему есть старый андекдотЗагальні збори у колгоспі. Доповідає голова колгоспу:
— Позаторік ми засіяли буряком 50 гектарів. Усе зжер довгоносик.
— Торік ми засіяли 100 гектарів. І знову — все зжер клятий довгоносик.
— Цього року пропоную засіяти 200 гектарів! Нехай він, сволота, подавиться!



@Modjoor карту другого оператора купить не?

Нужен именно Киевстар. Только что пришла смс снова с паспортом в Киевстар идти! Это издевательство какое-то. И кто мне 250 грн за две карты вернет???
Рівень користувача 5
Позначка +1


Покупаю вторую карту, сновп везу маме на другой конец города. Через 2 дня та же история. Это как вообще????на эту тему есть старый андекдот
Загальні збори у колгоспі. Доповідає голова колгоспу:
— Позаторік ми засіяли буряком 50 гектарів. Усе зжер довгоносик.
— Торік ми засіяли 100 гектарів. І знову — все зжер клятий довгоносик.
— Цього року пропоную засіяти 200 гектарів! Нехай він, сволота, подавиться!


@Modjoor карту другого оператора купить не?
Нужен именно Киевстар. Только что пришла смс снова с паспортом в Киевстар идти! Это издевательство какое-то. И кто мне 250 грн за две карты вернет???


І де Ви купляли такі дивні стартові пакети мобільного зв'язку? В магазині Київстара?
Рівень користувача 2


І де Ви купляли такі дивні стартові пакети мобільного зв'язку? В магазині Київстара?
Да
Рівень користувача 5
Позначка +1

І де Ви купляли такі дивні стартові пакети мобільного зв'язку? В магазині Київстара?
Да


No comments.

Відповісти