Важливо Вирішено

"Надання послуг припинено згідно з чинним законодавством" / Sim-карту заблоковано



Показати перший допис

2537 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@dmitrii7772807, ваш номер был восстановлен. Попробуйте, пожалуйста, воспользоваться услугами связи. 

Относительно отображения информации по устройству в системе “Мой Киевстар”. Система “подтягивает” корректную информацию с задержкой. О данной ситуации изместно. Разработчики работают над устранением. Приношу извенения за временные неудобства :pray_tone2:

@AndreyMoiseenko, ваш номер был восстановлен. Попробуйте, пожалуйста, воспользоваться услугами связи. 


Работает, спасибо! Но осадок остался.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dmutro133, напишіть, будь ласка, номер телефону, про котрий йде мова. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AndreyMoiseenko, понимаю :confused:

Рівень користувача 1

Доброго дня! Мій номер заблокували, я спеціально купила стартовий пакет, щоб не дзвонити по роботі з особистого номеру. 
В час карантину ми почали працювати у телефонному режимі і обдзвонювати клієнтів з дому.

Подала вже дві заявки по номеру 466, але відмовились розблоковувати… :(

Номер +38068ххххх39

Колеги кажуть, що в них інші оператори і що їм розблокували без проблем.
Я операторам по телефону пояснювала ситуацію, але кажуть, що це нічого не вирішує :(

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yuuuulia, спробую допомогти. Як тільки отримаю відповідь на запит, обов’язково вам напишу в цій темі :hugging:

Позначка +1

@Yuuuulia, @Xomyak, в Київстарі номери розблоковують вибирально: одні вдається розлоковувати без проблем, інші ні.

Рівень користувача 1

От дуже-дуже люб'язно з боку оператора блокувати номери в умовах карантину, коли єдиний спосіб зв'язатися з рідними, котрі мешкають за містом, це телефонний дзвінок. Це ж що там за такі налаштування системи?

Хтось взагалі писав звернення на електронну адресу? Наскільки це ефективно і як довго чекати розгляду?

Рівень користувача 1
Позначка

Доброго дня! Мій номер заблокували, я спеціально купила стартовий пакет, щоб не дзвонити по роботі з особистого номеру. 
В час карантину ми почали працювати у телефонному режимі і обдзвонювати клієнтів з дому.

Подала вже дві заявки по номеру 466, але відмовились розблоковувати… :(

Номер +38068ххххх39

Колеги кажуть, що в них інші оператори і що їм розблокували без проблем.
Я операторам по телефону пояснювала ситуацію, але кажуть, що це нічого не вирішує :(

звони несколько раз на разнеых операторов попадешь на нормального поможет снять блокировку

Позначка +1

От дуже-дуже люб'язно з боку оператора блокувати номери в умовах карантину, коли єдиний спосіб зв'язатися з рідними, котрі мешкають за містом, це телефонний дзвінок. Це ж що там за такі налаштування системи?

Хтось взагалі писав звернення на електронну адресу? Наскільки це ефективно і як довго чекати розгляду?

Блокування відбувається не тільки в умовах карантину

Рівень користувача 8
Позначка +5

@yun, напишіть, будь ласка, номер телефону, про котрий йде мова. 

Позначка +1

@Xomyak, ви дійсно вважаєте, що номер телефону можна писати на цій сторінці, а не вам в особисті повідомлення?

Без причины заблокировали номер!!!!! И розказывают сказки!!!!! Вообще охренели!!!! Уже грабят в тупую!!!!! И причин не объясняют!!!!!!!!!

 

Рівень користувача 1

Купил номер в магазине Киевстар за 300 грн, пополнил, 1 раз поговорил по входщему звонку, несколько раз позвонил и номер заблокировали, этоли не безумие Киевстар? Верните деньги, это мошенничество чистой воды.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, якщо ви проглянете попередні сторінки, то побачите, що номери користувачі писали саме в темі. Після вирішення питання ми, модератори, редагуємо повідомлення, і приховуємо особисті номери. 

Але це не означає, що людина не може написати мені свій номер в особисті повідомлення :wink:

Я може запросити номер тут, в темі, а користувач може написати мені номер вже в особисті. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Hgsjmrjgctr, напишите, пожалуйста, номер телефона, о котором идет речь. Постараюсь помочь. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ukostra2020, ваш номер был восстановлен. Пожалуйста, перезагрузите телефон и попробуйте совершить звонок. 

Рівень користувача 1

Заблокировали номер. Пришла смс что не восстановят. Миленькие мои, где нам сейчас новый номер брать, у нас клиенты диабетики, мы сейчас доставляем им еду домой.  Что же мы нарушили??? Мой паспорт есть у вас. Сайту 6 лет, ни одного негативного отзыва. Ну помогите пожалуйста, умоляю!!! Номер 096ххххх40.

Позначка +1

@VLAD.Z, якщо ви проглянете попередні сторінки, то побачите, що номери користувачі писали саме в темі. Після вирішення питання ми, модератори, редагуємо повідомлення, і приховуємо особисті номери. 

Але це не означає, що людина не може написати мені свій номер в особисті повідомлення :wink:

Я може запросити номер тут, в темі, а користувач може написати мені номер вже в особисті. 

Якщо ви бачите в цій темі, Київстар не змінюватиме систему блокування на час карантину.

@Hgsjmrjgctr, напишите, пожалуйста, номер телефона, о котором идет речь. Постараюсь помочь. 

38068ххххх21 не каких не законных действий не делал. Даже денег не переводил . Номер к паспорту привязан. Не пойму причин!!!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kseniya77, @Hgsjmrjgctr, спасибо за данные. Передала запросы на возможность разблокировки. Как только получу ответы, сразу же вам напишу. 

068ххххх21 без причин и объяснений заблокировали не грубил ни чем не законным не занимался,и к паспорту привязан а заблокировали.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Hgsjmrjgctr, понимаю ваши эмоции :disappointed_relieved:

Запрос я уже передала, остается только ждать...

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, на жаль, не змінюватиме...

Рівень користувача 1

@Kseniya77@Hgsjmrjgctr, спасибо за данные. Передала запросы на возможность разблокировки. Как только получу ответы, сразу же вам напишу. 


Спасибо Вам огромное! Подключили! А как его теперь на контракт перевести, чтоб больше не отключали? Паспорт мой есть у вас

Відповісти