Важливо Вирішено

"Надання послуг припинено згідно з чинним законодавством" / Sim-карту заблоковано



Показати перший допис

2649 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Redsuperstar, дякую за додаткову інформацію.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Redsuperstar, отримала таку відповідь: 
“Можливість відновлення буде розглядатися тільки після пред'явлення абонентом скарги з поліції про крадіжку мобільного телефону. Цей документ потрібно надати консультанту в магазині Київстар, і додатково написати заяву з проханням розблокувати номер.
Поки що у відновленні відмовляємо”.

@Redsuperstar, отримала таку відповідь: 
“Можливість відновлення буде розглядатися тільки після пред'явлення абонентом скарги з поліції про крадіжку мобільного телефону. Цей документ потрібно надати консультанту в магазині Київстар, і додатково написати заяву з проханням розблокувати номер.
Поки що у відновленні відмовляємо”.

Вот что дали в полиции, номер моего правопорушеня , вообщем талон, это подойдёт? Или нужен какой-то другой документ?

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Redsuperstar, наскільки я розумію - це те, що потрібно. 

Здравствуйте! Мой телефон украли .В тот же день я написала заявление в полицию. По телефону 466 сказали что номер заблокировали. В магазине киевстар подала заявку (не в письменном виде)на восстановление номера. Номер не восстановили.Какие есть ещё возможности для восстановления номера?

Мой номер +38098ххххх03

@Redsuperstar, наскільки я розумію - це те, що потрібно. 

Здравствуйте, сегодня приложил все документы, бабушка даже нашла мой холдер с puk кодом моего номера, письменное заявление с подробным описанием что и как, паспорт, чек с покупки телефона с моим именем и номером, выписку с полиции, о том что подавал заявление о краже. Итог ожидаемый



как вернуть свой номер, которым пользовался с 2013 года???

 

Добрий день. Прийшла смс про припинення надання послуг. Оскільки я працюю з дому і здійснюючи велику кількість дзвінків. Його можливо розблокувати чи потрібен новий? 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Добрий день. Прийшла смс про припинення надання послуг. Оскільки я працюю з дому і здійснюючи велику кількість дзвінків. Його можливо розблокувати чи потрібен новий? 

Скоріш за все ні, для комерції потрібно контрактний тариф. 
Хоча можете спробувати написати номер модератору @Xomyak, вона скаже вам точно.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Talusik, передала запит на можливість розблокування. Як тільки отримаю відповідь, одразу вам напишу.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Olha Pin, номер телефону в особистих повідомленнях побачила. Запит на можливість розблокування передала.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Redsuperstar:thinking: зараз спробую уточнити у колег, що можна зробити в цій ситуації. 

Добрий день, скажіть будь ласка, чому було зупинено надання послуг за моїм номером? Та коли воно буде відновлено? Ні від кого не можу отримати відповіді про причину блокування.

 
Рівень користувача 8
Позначка +1

Добрий день, скажіть будь ласка, чому було зупинено надання послуг за моїм номером? Та коли воно буде відновлено? Ні від кого не можу отримати відповіді про причину блокування.

 

Причини вам ніхто і не скаже.
Для розблокування зверніться в магазин Київстар.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@dmytrol, напишіть, будь ласка, номер телефону, про котрий йде мова.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Redsuperstar, на жаль, ніяких рекомендацій не отримала….

Позначка

Добрый день, подскажите информацию по моему номеру, хотел возобновить номер , пошел в магазин, назвали цену в 2000 грн за восстановление, я первый владелец номера , использовал его на протяжение 15 лет и много раз восстанавливал по причине утери и воровства телефона. К номеру очень много привязано аккаунтов. Последнее время сим картой практически не пользовался в связи с выданным на работе безлимитным номером, но переодически включал телефон и иногда использовал. Предупреждения о блокировке карты и и.д. не получал :(

Рівень користувача 8
Позначка +1

 на протяжение 15 лет и много раз восстанавливал по причине утери и воровства телефона. 

Шо за кримінальний район такий у вас?))

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Talusik, двічі подавала запит, але, на жаль, так і не отримала відповідь….

Рівень користувача 8
Позначка +5

@AgaM, напишіть, будь ласка, номер телефону, про котрий йде мова.

Заблокували карту +38098хххх12
Можливо шахраї або дзвонила за кордон. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Julie Nytka, передала запит на можливість розблокування. Як тільки отримаю відповідь, одразу вам напишу. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Julie Nytka, на жаль, у відновленні номеру відмовлено. 
Спробуйте звернутись до магазину "Київстар" для написання письмового звернення. 

Рівень користувача 1

Добрий вечір!

Сьогодні я купив стартовий пакет, активував SIM-карту, здійснив кілька дзвінків, після чого отримав СМС, що мій номер заблоковано. У чому причина блокування мого номеру?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Добрий вечір!

Сьогодні я купив стартовий пакет, активував SIM-карту, здійснив кілька дзвінків, після чого отримав СМС, що мій номер заблоковано. У чому причина блокування мого номеру?

Значить дзвінків було не кілька, а багато.

Відповісти