Важливо Вирішено

"Надання послуг припинено згідно з чинним законодавством" / Sim-карту заблоковано


Рівень користувача 4
  • Новачок
  • 0 відповідей
надання послуг припинено згідно з чинним законодавством тел. 096XXXXXXX
Що це таке? За що заблокували?
icon

Найкраща відповідь від Valentyna 6 травень 2019, 15:48

Точна причина блокування не вказується, на жаль. На офіційному сайті компанії є документ, який визначає Умови надання телекомунікаційних послуг приватного акціонерного товариства «Київстар» .
Будь ласка, кожен може ознайомития із ними. 🤓
До речі, якщо є потреба робити багато дзвінків (така ситуація трапляється у підприємців чи організацій), рекомендую розглянути варіант обслуговування за угодою. 🤗
Якщо ваш номер блоковано, можна звернутися до оператора за номером 466 (з мобільних Київстар), 0 800 300 466 (з номерів мереж фіксованого та мобільного зв'язку України) також до оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support. Крім того, можете написати мені в особисті повідомлення номер, який заблокували (тільки, будь ласка, зазначайте у повідомленні, що мова йде про блокування номеру). 😉
Переглянути оригінал

2240 Відповідей

Рівень користувача 3
@Denis, вітаємо Вас у нашій Спільноті! 🙂
Номер може бути заблокований на підставі неналежного його використання. Ознайомитись з умовами надання телекомунікаційних послуг можна за посиланням: http://www.kyivstar.ua/lv/about/important_data/terms/. Зараз номер активний. Будь ласка, виключіть/включіть телефон.
Рівень користувача 1
http://www.kyivstar.ua/lv/about/important_data/terms/
Рівень користувача 2
Купив новий стартовий пакет, поповнив рахунок і активував сімку. Протягом дня дзвонив, до мене дзвонили, все ок. На наступний день в обід пропала мережа і не показувало сімку. Гаразд, розкрив телефон почистив контакти і перезапустив: при запуску пін не запрошувало і вибиває помилку при реєстрації в мережі. Вставив іньшу картку - запустилась. Вставив цю сім в іньший телефон - та ж фігня.
Протягом дня дзвонили на цей номер і їм відповідали, що номер не авторизований. При відновлені сімки всі кошти втрачаються... Виникає питання: Якого ж, лисого пенька, Київстар заблокував активний номер?
Сам номер:+38096XXXXXXX
Рівень користувача 5
Позначка +1
@Dmytro, вітаємо у нашій спільноті!
Номер може бути заблокований на підставі неналежного його використання. Ознайомитись з умовами надання телекомунікаційних послуг можна за посиланням: http://www.kyivstar.ua/lv/about/important_data/terms/.
Рівень користувача 4
Позначка
Якого ж, лисого пенька, Київстар заблокував активний номер?@Dmytro, іноді автоматизована система безпеки може давати збій. Необхідно звернутися до оператора чи до магазину Київстар, щоб співробітники перевірили вручну активність за номером.
Те саме питання. Якось можна вирішити без походів до офісу? Буду дуже вдячна
096XXXXXXX
Рівень користувача 8
Позначка +4
Те саме питання. Якось можна вирішити без походів до офісу? Буду дуже вдячна
096XXXXXXX

Напишите в чат или позвоните на 466 (С Киевстар, с других операторов 0 800 300 466)
Чи можна вирішити питання без походу до офісу?
096XXXXXXX
Дякую
Рівень користувача 8
Позначка +4
Напишите в чат или позвоните на 466 (С Киевстар, с других операторов 0 800 300 466)
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Lyudmila, колеги технічного відділу повідомили, що вказаний Вами номер вже активний. Перезавантажте телефон для подальшого користування.
доброго вечора купив позавчора нову сімку на даний момент звоню вибиває тількі екстрений виклик до мене звонять говорить що номера не існує, що то за проблема
Рівень користувача 8
Позначка +4
позвоните 0 800 300 466 или напишите в чат для решения вопроса.
Рівень користувача 3
Мне вчера заблокировали сим-карту,из-за чего я чуть не потеряла работу.Сегодня мне надо работать,а я не могу.Когда закончиться этот Беспредел!068XXXXXXX.У меня нет времени бегать и ждать 30дней ответа.Я покупала симку для работы(частые звонки)
Рівень користувача 8
Позначка +1
Якщо Ви порушили чинне законодавство- чекайте на вірне та справедливе рішення Київстар!
Рівень користувача 3
Да,нарушила-стала чаще звонить по работе.
Рівень користувача 8
Позначка +1
рекомендую з'явитися з паспортом та особистими речами у ЦОА для вирішення питання!
Рівень користувача 8
Позначка +4
рекомендую з'явитися з паспортом та особистими речами у ЦОА для вирішення питання! а "особистi речi" зачем в ЦПиО?)))😀
Рівень користувача 8
Позначка +1
Краще з речами, всяке може бути, хтозна яка причина блокування сім карти.
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Kaliniv D это пять!
Позначка
@12345 , добро пожаловать в сообщество Киевстар.
В данной ситуации, для решения вопроса восстановления номера Вам действительно нужно обратиться в Центр продаж и обслуживания абонентов с паспортом и этой сим-картой. Выбрать ближайший адрес Центра продаж и обслуживания Вы можете по ссылке http://kv.st/ix
Рівень користувача 8
Позначка +1
я ж і кажу, а вона не вірить...
Рівень користувача 1
Купил симку почти месяц назад. Недавно активировал и через день такое смс. Что делать?
Рівень користувача 1
номервибиває тількі екстрений виклик до мене звонять говорить що номера не існує, що то за проблема, 096XXXXXXX
Рівень користувача 1
Купил номер вчера пополнил счёт для акции, а сегодня просто так заблокировали, на что мне ответа не дали почему? И заявка в течении суток будет расмотрена, значит мне теперь без связи сидеть когда деньги уже уплачены. КИЕВСТАР НЕ ЦЕНИТ СВОИХ КЛИЕНТОВ! ПОЗОР ДЛЯ ТАКОЙ БОЛЬШОЙ КОМПАНИИ!!!
Позначка
@Andrey yurist , номер може бути заблокований на підставі неналежного його використання. Ознайомитись з умовами надання телекомунікаційних послуг можна за посиланням: http://www.kyivstar.ua/lv/about/important_data/terms/. Зараз номер активний. Будь ласка, виключіть/включіть телефон.

Відповісти