Інформаційні SMS. Отримання помилкових SMS, що номер заблокований (GSM)


Рівень користувача 8
Позначка +5
  • Модератор
  • 15495 відповідей

Шановні користувачі! 
З 01.04. Компанія “Київстар” проводить планові роботи з оновлення IT-систем, щоби покращити обслуговування абонентів передплати та «Домашнього Інтернету».

На жаль, все проходить не так безхмарно :worried:  

Зараз дійсно можуть спостерігаються труднощі з отриманням помилкових SMS про блокування номеру.

Інженери вже працюють над вирішенням питання.

Всією командою приносимо вибачення за доставлені незручності :pray_tone2:

Xomyak 1 рік тому

Друзі!

З 01.04. Компанія “Київстар” проводить планові роботи з оновлення IT-систем, щоби покращити обслуговування абонентів передплати та «Домашнього Інтернету».

На жаль, все проходить не так безхмарно :worried:  

Зараз дійсно можуть спостерігаються труднощі з отриманням помилкових SMS про блокування номеру.

Інженери вже працюють над вирішенням питання.

Всією командою приносимо вибачення за доставлені незручності :pray_tone2:

Переглянути оригінал

Цю тему було закрито для коментарів

242 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@anp.lviv, мені дійсно дуже шкода, що ви опинились в такій ситуації.
Маю надію, що ситуація буде вирішена :pray_tone1:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@SnisarDima, якщо питання ще актуальне, будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для уточнення інформації.

Рівень користувача 1

@Vitulia я прекрасно розумію що оператори не можуть розблокувати номер, бо не мають необхідних доступів

Для мене очевидний є рівень підготовки спеціалістів які ці доступи мають - ЦЕ ДНО.

ЦЕ ПОЗОР - ЧАС РЕАКЦІЇ НА ЗВЕРНЕННЯ КЛІЄНТА 40+ ДНІВ.

Весь зазначений час послуги не надаються.

Готую скаргу на урядову гарячу лінію.

ШАНОВНІ КЛІЄНТИ КИЇВСТАР - БУДЬТЕ ГОТОВІ ДО ТОГО ЩО ВАМ НАЗАВЖДИ І БЕЗ ПОЯСНЕНЬ ЗАБЛОКУЮТЬ ВАШ НОМЕР.

Рівень користувача 6
Позначка

@anp.lviv, повірте, мені зрозумілі ваші емоції :pray_tone1:

 На жаль, ані від мене, ані від операторів не залежать терміни розгляду питання. 

Якщо терміни переносяться - це означає, що для вирішення питання потрібно більше часу, та більше ресурсів (можливо заявкою додатково займаються і інші спеціалісти). 

Я дуже сподіваюсь, що питання буде вирішено якнайшвидше.  

Рівень користувача 1

Вже більше місяця, з 2 квітня професіонали київстару розблоковують помилково заблокований номер.

Всі гроші з рахунку зняли як абонплату, коли вдається додзвонитись - не червоніючи розказують що виправляють проблему.

МІСЯЦЬ РОЗБЛОКОВУЮТЬ НОМЕР!!

 

Пропоную всім задуматись - а що буде, як Вам отак київстар без пояснень помилково заблокує номер на місяць?!

Всі ваші рідні/знайомі до Вас додзвонитись не можуть( проте оператору на це наплювати…. Робіть свої висновки!

ЦЕ ДНО.

НЕ ДОВІРЯЙТЕ київстару, ПОДУМАЙТЕ ПРО РЕЗЕРВНОГО ОПЕРАТОРА

Рівень користувача 6
Позначка

Як усунені?!!! Я сьогодні отримала СМС, что номер заблоковано!!!!

@Irina_74 , на момент написання тієї відповіді складнощів не було. Тож інформація була надана коректно. 

На жаль, на даний час знову  можливі ситуації, коли поступають помилкові смс :sweat:  Проте на активність номеру це не впливає.

Рівень користувача 6
Позначка

@Alla011280будь ласка, зверніться до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки та передачі технічної заявки в разі потреби.

Рівень користувача 6
Позначка

@Belitruinви звертались до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для перевірки?

03.05.21 Заблокували номер чоловіка  без причини та попередження. Не можливо зв'язатися з оператором. Ніхто не дає жодної інформації!!!!! 

Теж зараз прийшла sms про заблокуваня номера, хоча у мене навіть не Київстар! У мене номер іншого оператора, який прив'язаний до Київстар-інтернету.

 

Ясно, що заблокувати номер ви не можете (він не ваш), але що з інтернетом? Він працюватиме? Чи можна за нього зараз платити? Що взагалі відбувається, місяць уже з ваших технічних робіт пройшов.

 

Чи можу я поповнити домашній інтернет пока номер заблокований???

@Роман Костин RKost, з 01.04. дійсно спостерігались труднощі з отриманням помилкових SMS про блокування номеру. По факту номер знаходився в активному стані.

На поточний момент труднощі усунені.

Що стосується фінансового питання, будь ласка, напишіть мені свій номер в особисті повідомлення. Спробую допомогти. 

Як усунені?!!! Я сьогодні отримала СМС, что номер заблоковано!!!!

Сегодня получила СМС , что номер заблокирован. Уже месяц прошел с тех пор, как начались плановые работы! До сих пор продолжается бардак?

Рівень користувача 1

Теж зараз прийшла sms про заблокуваня номера, хоча у мене навіть не Київстар! У мене номер іншого оператора, який прив'язаний до Київстар-інтернету.

Ясно, що заблокувати номер ви не можете (він не ваш), але що з інтернетом? Він працюватиме? Чи можна за нього зараз платити? Що взагалі відбувається, місяць уже з ваших технічних робіт пройшов.

Да, мій Київстар не грузиться.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KolobocK, мені дійсно шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :sweat:

@KolobocK:sweat: неприємна ситуація. 
На жаль, всі фінансові питання можна вирішити тільки через оператора. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для уточнення долі 15 копійок. 

розумієте, річ не в 15 копійках а в тому, як тобі глибоко насрали в душу та яким чином вибачилися - 1000 Мб на 4 дні!!! =)

дякую за посил. оператору двічі було заявлено про зняття коштів, як бачимо, що це нікого не турбує. 

але добре, що є така можливість мігрувати до іншого оператора зв’язку залишаючи свій номер.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KolobocK:sweat: неприємна ситуація. 
На жаль, всі фінансові питання можна вирішити тільки через оператора. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для уточнення долі 15 копійок. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VadimDonetsky, якщо питання ще актуальне, напишіть мені, будь ласка, ваш номер телефону в особисті повідомлення. Спробую допомогти.

Рівень користувача 8
Позначка +1

вкрали 15 копійок просто так

От скотиняки!))

Також отримав таке - навіть не було можливості поповнити рахунок!! Аж до 5 квітня!!!

а Київстар гобелен в ухо менеджеру по розвитку роботи з клієнтами - подарували мені безкоштовні 1000Мбайт аж на 4 дні!!!, при тому що у тарифі у мене вже є 9000!!!

при цьому вкрали 15 копійок просто так. Сволота. 

Тариф вне региона + миллион смс о блокировке номера и роуминге, что делать?

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@syavych, на жаль, поки що проблема актуальна. 
Інженери роблять все можливе для відновлення коректної роботи системи. 

Дякую вам за терпіння та розуміння :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@OlgaBogoslavskaya, @FzY:sweat:
Це просто неповага до клієнта. Мені дійсно дуже шкода, що все таким чином закінчилось. 

Рівень користувача 1

@Kolya5050, на поточний момент дійсно надходять помилкові повідомлення про покидання "домашньої зони". 
Інженери вже працюють над усуненням неполадок. 
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Я зареєструю звернення. По факту закриття "аварії", вам надійде повідомлення.

P.S.: що стосується тарифного плану, якщо питання ще актуальне, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 


Скільки ще будуть усувати неполадку з повідомленнями про покидання “домашньо зони”? Обіцяли до 9-го числа, вже 13-е і досі спамить…

@OlgaBogoslavskaya, як зараз справи? Вдалось вирішити проблеми?

8 дней без интернета, 2 дня моего спама в соц сетях и проблема решилась сама собой. Деньги за отстутствие моего тарифа на 8 дней мне никто не вернул, в замен дали целых 20 минут на другие операторы.

20хв, так ще й з датою на їх використання (мої вже 12 числа згоріли), це як на мене плювок в клієнта.

Шановна Xomyak, до Вас притензій не має. Вам випала доля віддуватись за косяки :)

Рівень користувача 1

@OlgaBogoslavskaya, як зараз справи? Вдалось вирішити проблеми?

8 дней без интернета, 2 дня моего спама в соц сетях и проблема решилась сама собой. Деньги за отстутствие моего тарифа на 8 дней мне никто не вернул, в замен дали целых 20 минут на другие операторы.