Інформаційні SMS. Отримання помилкових SMS, що номер заблокований (GSM)



Показати перший допис
Цю тему було закрито для коментарів

242 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ALENA HELKINA, на поточний момент дійсно надходять помилкові повідомлення про покидання "домашньої зони". 
Інженери вже працюють над усуненням неполадок. 
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю звернення. По факту закриття "аварії", вам надійде повідомлення.
Дякую вам за терпіння. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@anp.lviv, на поточний момент є складності в роботі системи самообслуговування “Мій Київстар”. Інженери вже працюють над відновленням коректної роботи додатку. 

Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@FzY, технічний відділ не зміг придумати нічого іншого, як надіслати абонентам замість вибачення SMS з текстом, що номер розблоковано :face_palm_tone2:

На жаль, що стосується фінансового питання, в мене також не працює система. Чекаю, поки інженери відновлять роботу. Тільки після цього зможу допомогти і зробити перевірку. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Krampus, уточніть, будь ласка, ви вже звертались до оператора для перевірки ситуації з оплатою? 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Partolik, @kostia999, приношу вибачення за те, що так довго не відповідала. 
SMS про блокування, котре ви отримали - помилкове. Номер телефону знаходиться в активному стані. 

Що стосується фінансових питань, якщо все ще питання актуальні, будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Перевірю ситуацію. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Sashykk, @alinaa_p, на поточний момент дійсно надходять помилкові повідомлення про покидання "домашньої зони". 
Інженери вже працюють над усуненням неполадок. 
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Я зареєструю звернення. По факту закриття "аварії", вам надійде повідомлення.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alexander1889, на поточний момент дійсно дублюються інформаційні повідомлення про “Політику справедливого користування мережевими ресурсами”. 
Інженери вже працюють над усуненням неполадок. 
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Я зареєструю звернення. По факту закриття "аварії", вам надійде повідомлення.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ірина Дячук, @denys.shcherban, приношу вибачення за те, що так довго не відповідала. 
SMS про блокування, котре ви отримали - помилкове. Номер телефону знаходиться в активному стані. 

Дякую за розуміння :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Стасьо, на поточний момент дійсно надходять помилкові повідомлення про покидання "домашньої зони". 
Інженери вже працюють над усуненням неполадок. 
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Я зареєструю звернення. По факту закриття "аварії", вам надійде повідомлення.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Zosya@chetnai@Vladpluk@Raisa1410@Татьяна_030421, @KVitaS, на поточний момент дійсно надходять помилкові повідомлення про покидання "домашньої зони". 
Інженери вже працюють над усуненням неполадок. 
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю звернення. По факту закриття "аварії", вам надійде повідомлення.
Дякую вам за терпіння. 

Заблокировали номер без предупреждения. В начале месяца снялась абонплата в размере 250 гривень 1 числа.  и ещё пришлось пополнить счёт на 250 чтобы номер разблокировался.жду объяснение от специалистов компании. так как в центре обслуживания абонентов мне никто не помог. очень некомпетентные сотрудники числятся у вас в штате.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Олексій28097895, приношу вибачення за те, що так довго не відповідала. 
SMS про блокування, котре ви отримали - помилкове. Номер телефону знаходиться в активному стані. 

Дякую за розуміння :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@NataliOper:worried:
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Mars Ovo, на поточний момент дійсно надходять помилкові повідомлення про покидання "домашньої зони". 
Інженери вже працюють над усуненням неполадок. 
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Я зареєструю звернення. По факту закриття "аварії", вам надійде повідомлення.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kolya5050, на поточний момент дійсно надходять помилкові повідомлення про покидання "домашньої зони". 
Інженери вже працюють над усуненням неполадок. 
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Я зареєструю звернення. По факту закриття "аварії", вам надійде повідомлення.

P.S.: що стосується тарифного плану, якщо питання ще актуальне, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tatiana865, уточніть, будь ласка, які саме повідомлення дублюються (текст)?

Така ситуація з дозвоном може виникати, так як в контактний центр надходить дуже велика кількість звернень за всіма каналами. Зачекати на лінії не можете, так як черга велика. Зворотний зв’язок замовити не можете, так як така можливість не передбачена :confused:

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support, можливо так буде швидше. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@OlgaBogoslavskaya, як зараз справи? Вдалось вирішити проблеми?

Рівень користувача 1

@OlgaBogoslavskaya, як зараз справи? Вдалось вирішити проблеми?

8 дней без интернета, 2 дня моего спама в соц сетях и проблема решилась сама собой. Деньги за отстутствие моего тарифа на 8 дней мне никто не вернул, в замен дали целых 20 минут на другие операторы.

@OlgaBogoslavskaya, як зараз справи? Вдалось вирішити проблеми?

8 дней без интернета, 2 дня моего спама в соц сетях и проблема решилась сама собой. Деньги за отстутствие моего тарифа на 8 дней мне никто не вернул, в замен дали целых 20 минут на другие операторы.

20хв, так ще й з датою на їх використання (мої вже 12 числа згоріли), це як на мене плювок в клієнта.

Шановна Xomyak, до Вас притензій не має. Вам випала доля віддуватись за косяки :)

Рівень користувача 1

@Kolya5050, на поточний момент дійсно надходять помилкові повідомлення про покидання "домашньої зони". 
Інженери вже працюють над усуненням неполадок. 
Приносимо вибачення за тимчасові незручності. 

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваші номери телефонів. Я зареєструю звернення. По факту закриття "аварії", вам надійде повідомлення.

P.S.: що стосується тарифного плану, якщо питання ще актуальне, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуальної перевірки. 


Скільки ще будуть усувати неполадку з повідомленнями про покидання “домашньо зони”? Обіцяли до 9-го числа, вже 13-е і досі спамить…

Рівень користувача 8
Позначка +5

@OlgaBogoslavskaya, @FzY:sweat:
Це просто неповага до клієнта. Мені дійсно дуже шкода, що все таким чином закінчилось. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@syavych, на жаль, поки що проблема актуальна. 
Інженери роблять все можливе для відновлення коректної роботи системи. 

Дякую вам за терпіння та розуміння :pray_tone2:

Тариф вне региона + миллион смс о блокировке номера и роуминге, что делать?

 

Також отримав таке - навіть не було можливості поповнити рахунок!! Аж до 5 квітня!!!

а Київстар гобелен в ухо менеджеру по розвитку роботи з клієнтами - подарували мені безкоштовні 1000Мбайт аж на 4 дні!!!, при тому що у тарифі у мене вже є 9000!!!

при цьому вкрали 15 копійок просто так. Сволота. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

вкрали 15 копійок просто так

От скотиняки!))