Інформаційні SMS. Отримання помилкових SMS, що номер заблокований (GSM)



Показати перший допис
Цю тему було закрито для коментарів

242 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Андрей 99, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для індивідуального вирішення фінансового питання. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Buriy_lm:thinking: мова йде про особистий кабінет системи “Мій Київстар”? Можна трохи більше деталей?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Arteii1981:thinking: я вірно розумію, що по факту звернення в контактний центр оператор зареєстрував скаргу? 

Ну дякую вам за бота :hushed: Я думала, що я краще Зоряни….

Рівень користувача 8
Позначка +5

@lena.zud, я зареєструвала звернення. По факту усунення неполадок вам надійде SMS.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Eva1c, шкода, що прийняли рішення змінити оператора. Але, як користувач розумію, чому. 

Зараз дійсно можуть спостерігаються труднощі з отриманням помилкових SMS про блокування номеру. По факту номер знаходиться в активному стані. 

Що стосується поповнення рахунку, на поточний момент складності вже усунені.

“Тиждень довіри” можна спробувати підключити через оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support, або через голосовий автоінформатор 460 (0 800 300 460).

Рівень користувача 8
Позначка +5

@novikovaolga1985, на поточний  момент складності з поповненням рахунку усунено. 

:thinking: я вірно розумію, що у вас вийшло поповнити рахунок?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@werture, ви вже звертались до оператора для реєстрація скарги фінансового характеру?

@werture, ви вже звертались до оператора для реєстрація скарги фінансового характеру?

3 дня пытался дозвониться, ничего. .  

Рівень користувача 1

абонплата не снялась ( в ночь с 31/03 * 01/04) в размере 150 грн, так как якобы “ недостаточно средств”- счет был пополнен 28/03- на счету по данный момент 150,32. Тарифный план не включился, деньги на счету киевстар не видит, в “ мой киевстар” нет информации. ЗВОНИТЬ НЕ МОГУ, хотя номер активный, оператору не дозвониться. Сегодня 5 апреля- когда вы планируете разрулить ситуацию. Замена IT  оборудования или что вы там улучшали, должно быть без ущерба для абонентов,  мы не должны ощущать на себе НИКАКОЙ дискомфорт.

Рівень користувача 1

Не могу 5 день дозвониться к оператору. Просто не возможно. Я уже 15 лет с Киевстар, но такого хамского отношения никогда не было. Сначала пришла смс, о том, что номер заблокирован. Потом, поскольку это начало месяца, я пополнил счёт, чтоб снялись деньги за тариф и начислилось все минуты, инет итд. Но деньги не снимаются, а снимается ежедневно  по 10 грн. и за это даётся 100 МБ!!! За каждые последующие тоже по 10 грн... Какого ??? Вы мне потом будете компенсировать??? Думаю, что рациональным решением, будет переход на МТС или лайф. Киевстар сильно опустился. Жаль.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Максим1969, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую зробити перевірку. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@werture, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую дізнатись у технічних спеціалістів, чи можна щось зробити.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ira2104, @hald, @Julietka888, @Nas-tya, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Спробую зробити перевірку. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Роман Костин RKost, з 01.04. дійсно спостерігались труднощі з отриманням помилкових SMS про блокування номеру. По факту номер знаходився в активному стані.

На поточний момент труднощі усунені.

Що стосується фінансового питання, будь ласка, напишіть мені свій номер в особисті повідомлення. Спробую допомогти. 

@novikovaolga1985, на поточний  момент складності з поповненням рахунку усунено. 

:thinking: я вірно розумію, що у вас вийшло поповнити рахунок?

Да, получилось пополнить счёт в воскресенье в обед. Хотелось бы вернуть списанные средства...

Рівень користувача 1

@Xomyak це не так, проблеми з 01.04 не виправлено!

Вже п'ятий день, мій брат, людина з інвалідністю не може користуватись своїм номером телефону. Це напряму загрожує його здоров'ю!

Номер заблоковано, служба підтримки нічого зробити не може. При дзвінку на номер автовідповідач повідомляє "Ваш номер не є дійсний..."

Такого позору не бачив за 20 років в Київстарі

Рахунок поповнено на 200грн в середу 31.03 о 17:13, є навіть СМС, кошти на рахунку є.

У четвер 01.04 на рахунку було 217грн. Тарифний план Все Разом - Вигідний. Абонплата 200грн не знята, про що прийшла смс аж у 19:03, мол недостатньо коштів, хоча кошти були, але уже не 217, а меньше, десь 205-210. Тобто почало їсти як стандартний щоденний тариф по пару грн (3грн на день, 10грн за 100мб чи щось таке). Але дзвінки, смс, моб інет, домашній інтернет прицює справно і до сих пір. Але от сім-пара не працює.

В ітогє, 05.04 дожрало воно уже до 175грн (залишок на рахунку, тобто за 5 днів зїло 42грн). Поповнив рахунок на 30грн через веб-версію приват24. На рахунку стало 205. Абонплату всерівно не зняло.

Ранок 06.04, під час написання цього посту, на рахунку не 205грн як було вчора, а 195.

У мій київстар з браузера не заходить, намагається вигрузити уже мою сторінку, але скидає просто на білий екран. Додатком не користуюсь, не засираю телефон.

Прошу негайного вирішення цієї проблеми!!! Шостий день катавасія, 50грн у повітря. Робота зав’язана на дзвінках з клієнтами. Ваші маркетологи не розуміють, що якщо абоненти втрачають гроші, то і ви втратите.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@novikovaolga1985, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону для вирішення питання стосовно компенсації.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@anp.lviv, @FzY, будь ласка, напишіть мені в особисті повідомлення номер телефону про котрий йде мова. 

Рівень користувача 1

До всього, як і у повідомленні вище.. в систему МійКиївстар в бровзері не заходить (скидує на помилку) з телефону заходить і пише маячню 

 

Ось щойно вдобавок ще прийшла смс:

Для продовження користування Домашнім інтернетом поповніть ваш рахунок до 07.04 на суму, достатню для щомісячного списання. Дізнавайтесь суму в Мій Київстар або за тел. 460. Поповнити: pay.kyivstar.ua

Це що за прикол. Подвійна абонплата. Так тариф об'єднаний.

 

Рівень користувача 1

Одно и то же сообщение пришло сегодня 43 раза. Почему так происходит? Я не могу нормально работать и общаться по телефону. Это очень мешает и раздражает. 
Решите, пожалуйста, эту проблему.

Так же вопрос: почему у вас нет функции перезвонить клиенту в случае если у вас все операторы заняты (а они у вас заняты постоянно!!!!!!!) или хотя бы оставаться на линии и ждать пока кто то освободится? Как с вами связаться тогда?????? Или мне сутками нужно вам названивать и надеятся лишь на удачу????
Ваш робот Зоряна не помогает никак.

Проще звезду с неба достать, чем к вам дозвониться. Клиентоориентированность у вас на «высшем» уровне!

 

Рівень користувача 1

Ось щойно вдобавок ще прийшла смс:

Для продовження користування Домашнім інтернетом поповніть ваш рахунок до 07.04 на суму, достатню для щомісячного списання. Дізнавайтесь суму в Мій Київстар або за тел. 460. Поповнити: pay.kyivstar.ua

Це що за прикол. Подвійна абонплата. Так тариф об'єднаний.

 

Тож самое, хотя всё оплачено.

Такс… все запрацювало після повторного поповнення рахунку (через веб приват 24) разовим(!) платежом на 200 грн. Принаймі прислали смс, що нарахований пакет послуг згідно тарифним планом. І слідуюча смс, що номер розблоковано (хоча стійте! Ви ж казали що це хибні смс про блокування). За це дякую. А як отримати компенсацію? Що двічі на рахунку була сума в 200грн згідно тарифного плану, і в процесі незрозумілих маніпуляцій мені, як клієнту/абоненту, ваша “оновлена” система не змогла надати мені послуг, “зжераючи” ті 200грн по 5-10 в день (сумарно накапало втрат більше 60грн)? 

Як поповнив разовим на 200, на рахунку мало би бути 385грн. А що маємо? Зжерло за мілісекунди, залишок 135 грн, зжерло більше, ніж потрібно згідно тарифного плану (замість 200, 250). Тобто сумарно тиждень оцієї катавасії, мені як абоненту обійшовся в 100грн +/-. Ось за це НЕ дякую. Тут довіра до Київстара за 12 років похитнулась катастрофічно.

До сих пір нема впевненості чи все працює коректно...

ну просто…. робіть висновкі самі...

Рівень користувача 1

как я вас понимаю, та же проблема… 7 день без интернета и связи

операторам дозвонится невозможно!