Інформаційні SMS. Отримання помилкових SMS, що номер заблокований (GSM)



Показати перший допис
Цю тему було закрито для коментарів

242 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Пакет National HZ - Grace Period Offer вже активований, тому його неможливо активувати знову
Шановний абоненте, з поверненням до домашнього регіону! У Вас знову діють домашні тарифи. Приємного спілкування!  

Уже третий день и в течении дня приходит эти смс. Сколько это будет продолжаться?

1000 і 1 день.
 

Рівень користувача 1

Ну так 1е число уже давно позади, а спам от них приходит. Они обязаны решить это! Деньги они снимают быстро, а проблемы решают ооооочень медленно. 

Рівень користувача 1

тільки що заходив в центр обслуговування абонентів, порадували, сказали що все запрацює з 05.04.2021… можливо….

 

Рівень користувача 2

УРОДЫ одним словом 

а як переказати кошти на заблокований номер?

при спробах поповнити\переказати отримуємо відповідь: “номер не існує”, або “поповнення вказанного номеру забороненно” 

Переказуйте з допомогою USSD комбінації.
*124*сума*380671112233# 
Це працює у випадку якщо номер не виходить поповнити.
Якщо номер заблоковано (ви бачите на екрані телефону “неактивна сім-карта”),- тоді просто немає змісту його поповнювати))

Метод не работает. Проверил только-что с незаблокированного номера.

“Оператор отклонил запрос”

Потрібно переказувати не з “незаблокованого” номера, а з номера на якому працює поповнення рахунку.

Не работает и с номера, на который я только-что закинул деньги и проверил, что они зачислены.

“Запит відхилено. Переказ коштів заборонено.” 

Пакет Національна HZ - Поза домашнею зоною вже активований, тому його неможливо активувати знову

Пакет National HZ - Grace Period Offer вже активований, тому його неможливо активувати знову

Второй день подряд приходят эти смс, уже надоели!!! Я ничего не подключала и не выезжала!!! 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Потрібно переказувати не з “незаблокованого” номера, а з номера на якому працює поповнення рахунку.

Не работает и с номера, на который я только-что закинул деньги и проверил, что они зачислены.

“Запит відхилено. Переказ коштів заборонено.” 

Судячи з помилки, на тому номері не виконані умови для ввімкнення послуги по переказу коштів.
 

 

Постоянные смс про пакет национальный хз и про повкрнення в домашний оегион

Рівень користувача 8
Позначка +1

Постоянные смс про пакет национальный хз и про повкрнення в домашний оегион

По цій проблемі створено 1001 і тему. Використовуйте пошук.

Як це зупинити!?!?!? Хтось може зв'язатися зі службою підтримки? 3 дні спроб- марно.Чому приходять без кінця ті смс! Рятуйте!

Пакет National HZ - Grace Period Offer вже активований, тому його неможливо активувати знову
 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Як це зупинити!?!?!? Хтось може зв'язатися зі службою підтримки? 3 дні спроб- марно.Чому приходять без кінця ті смс! Рятуйте!

Пакет National HZ - Grace Period Offer вже активований, тому його неможливо активувати знову
 

Ніяк. Тільки чекати поки налаштують систему.

Дякую за відповідь.

Потрібно переказувати не з “незаблокованого” номера, а з номера на якому працює поповнення рахунку.

Не работает и с номера, на который я только-что закинул деньги и проверил, что они зачислены.

“Запит відхилено. Переказ коштів заборонено.” 

Судячи з помилки, на тому номері не виконані умови для ввімкнення послуги по переказу коштів.
 

 

Наверное только с предоплаченного номера. 

С контрактного или корпоративного как?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Наверное только с предоплаченного номера. 

С контрактного или корпоративного как?

Переказати з/на контрактний номер неможливо. Тільки передоплата.

 

Позначка

Таке саме смс прийшло, неможливо зайти на номер домашнього інтернету. 

Коли воно відновиться 

Гроші за тарифи зняло сутку пропрацював і відключився!!! До операторів додзвонитися неможливо взагалі!!! І приходить двісті смс що Пакет Національна HZ - Поза домашнею зоною вже активований, тому його неможливо активувати знову що це таке?? І як зєднатись нарешті з оператором???? Вони взагалі існують??,,,,

Рівень користувача 1

Была сегодня в офисе, сказали завтра все будет ок, я представляю, сколько они клиентов потеряли с обновлением системы


В офисе пока не были. … Сегодня пропало со счета 40 гривен. Кино.

Когда будет компенсация за списания, что я не смог пополнить счёт из-за сбоя вашей системы?

Вы сняли деньги за интернет и звонки, хотя безлим.

Рівень користувача 1

31 марта на счету было больше 160 грн. В мой киестар в активностях была строчка цитата " ежедневная абонплата 150 грн снята". Потом за 4 дня с меня сняли примрно 70 грн. Смс о  подключении тарифа так и не пришло. За то  пришло ваш номер заблокирован. Потом штук 30 воще непонятных смс. В мой киевстар в активностях под 100 сообщений что я входил  и выходид из домашней зоны тарифа. Тариф все вместе щедрый. Харьков. До оператора хрен дозвонишься. В чате токо зоряна.чо то злиться начинаю. У них там по ходу вирус поймали. С по беда. Уважаемые операторы ответьте!!!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@alexkr, дані отримала, йду в особисті повідомлення. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Олеся Fox, @Smirnov, зараз дійсно можуть спостерігаються труднощі з отриманням помилкових SMS про покидання домашньої зони. 

Інженери вже працюють над вирішенням питання.

Всією командою приносимо вибачення за доставлені незручності :pray_tone1:

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю ваше звернення. Коли складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ksenia68977, зараз дійсно можуть спостерігаються труднощі з отриманням помилкових SMS про блокування номеру. По факту номер знаходиться в активному стані. 

Інженери вже працюють над вирішенням питання.

Всією командою приносимо вибачення за доставлені незручності :pray_tone1:

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю ваше звернення. Коли складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Olga$, зараз дійсно можуть спостерігаються труднощі з отриманням помилкових SMS про блокування номеру. По факту номер знаходиться в активному стані. 

Інженери вже працюють над вирішенням питання.

Всією командою приносимо вибачення за доставлені незручності :pray_tone1:

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваш номер телефону. Я зареєструю ваше звернення. Коли складності будуть усунені, вас проінформують в SMS. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Igorek9959, мені дуже шкода, що вам довелось зіткнутись з такими проблемами в роботі сервісів. Маю надію, що складності будуть усунені в оперативному порядку.

Що стосується поповнення рахунку, на поточний момент складності усунено. Спробуйте зробити поповнення.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Александр Дзюба, на поточний момент складності з поповненням рахункуусунено. Спробуйте зробити поповнення.