Чому відключається SIM-картка, і що з цим робити?


Рівень користувача 8
Позначка +5
  • Модератор
  • 13344 відповідей

Не працює або періодично відключається SIM-картка?

Якщо ваш мобільний раптом перестав реагувати на SIM-картку, не варто відразу хвилюватися про несправність телефона. Давайте розберемося можливі причини, чому періодично відключається SIM-картка.

Телефон не бачить SIM-картку: причини

Для початку треба переконатися, в чому причина збою: в смартфоні, в якості зв'язку або в самій SIM-карті. Для цього вставте свою SIM-картку в інший телефон і перевірте її роботу. Якщо новий пристрій її бачить, то несправність варто шукати у вашому мобільному. Якщо ж як і раніше зникає сигнал або взагалі нічого не працює навіть на іншому гаджеті, то всьому виною SIM-картка.

Що робити, якщо SIM-картка не працює?

Причин, чому не працює або періодично відключається ваша SIM-картка, може бути кілька. Розберемо їх послідовно:

  • SIM-картка пошкоджена.

  • SIM-картка заблокована в результаті введення неправильного PIN-коду.

  • Номер заблокований або анульований оператором зв'язку.

Якщо SIM-картка перестала працювати через механічні або інших пошкоджень:

  • Вийміть SIM-картку зі слота та спробуйте очистити її поверхню за допомогою спирту. Через тривале користування вона могла вкритися іржею або нальотом, і причина – у втраті контакту між карткою та роз'ємом.

  • Зверніться в один із центрів обслуговування Київстар для перевірки SIM-карти або отримаєте нову на умовах її гарантійної або не гарантійний заміни. Детальніше з переліком центрів обслуговування та умовами можна ознайомитися тут: https://kyivstar.ua/uk/mm/service/centers/list, https://kyivstar.ua/ru/mm/services/base/simcard_restoration.

  • Замініть SIM-картку самостійно. Для цього потрібно придбати новий стартовий пакет і скористатися подальшими інструкціями по лінку: https://kyivstar.ua/ru/mm/services/base/simcard_restoration 

Якщо SIM-картка заблокована через неправильний PIN-код:

В цьому випадку для розблокування SIM-картки вам знадобиться PUK-код. Це індивідуальний код, який вказаний на пластиковій картці вашого стартового пакета. Також коди PUK1 / PUK2 ви можете дізнатися в системі «Мій Київстар» після попередньої реєстрації. Зайдіть в розділ «Огляд»> «Інформація про пристрій». Крім цього, інформацію про PUK-коди можна отримати, звернувшись до служби підтримки абонентів за коротким номером 466.

Якщо номер заблокований/анульований:

Дія номера може бути призупинено або анульовано оператором на підставі ст. 38 Закону України «Про телекомунікації» для абонентів, які своїми діями порушують правила отримання або користування послугами мобільного зв'язку. Для більш детальної інформації про розв'язання цього питання можна звернутися в службу підтримки абонентів за коротким номером 466.


0 відповідей

Будьте першим, хто залишить відповідь!

Відповісти