Чому не надсилаються SMS-повідомлення?


Рівень користувача 8
Позначка +5
  • Модератор
  • 13344 відповідей

Не надсилаються SMS :envelope:: що робити?

Чому не надсилаються SMS або не надходять адресату? Нижче ми зібрали можливі причини та способи вирішення проблеми.

 1. Недостатньо коштів на рахунку.

Надсилаючи повідомлення, помилка може виникати, коли на рахунку недостатньо коштів. Рекомендуємо перевірити баланс і, якщо необхідно, поповнити рахунок.

Як перевірити баланс?

  • Надішліть короткий запит *111# :telephone_receiver:.

  • Скористайтеся фірмовим додатком або зайдіть в особистий кабінет «Мій Київстар».

 2. Вказано неправильний номер SMS-центру.

Якщо номер центру повідомлень прописаний некоректно, то повідомлення не відправлятимуться. На Android-смартфонах налаштування знаходяться в розділі «Повідомлення», на iPhone — в налаштуваннях смартфона. Хибний номер можна змінити вручну.

Номер SMS-центру Київстар: +38 067 202 1111.

3. Некоректно вказано номер одержувача SMS.

Переконайтеся, що номер телефону одержувача вказано правильно. Якщо він збережений без «+380», то додайте телефонний код України й оновіть контакт. Надішліть повідомлення повторно.

Якщо проблема не зникла, рекомендуємо звернутися в службу підтримки оператора, щоб отримати індивідуальну консультацію.

 4. Заборона на вихідні або вхідні SMS.

Київстар надає контрактним абонентам послугу «Заборона виклику», яка обмежує використання мобільного телефону. Якщо вона під’єднана у вас або адресата, повідомлення не надходитимуть. Для деактивації послуги введіть пароль (за замовчуванням 0000).

 5. Проблеми із SIM-картою.

Якщо повідомлення не надсилаються, витягніть SIM-карту зі слоту та вставте назад. Можливо, вона зсунулась, що спричинило помилку мережі. Проблеми також можуть з’явитись, коли волога потрапляє всередину або через надмірний знос модуля.

Якщо мобільний телефон часто не бачить SIM-карту, рекомендуємо її змінити. Придбайте новий стартовий пакет Київстар у магазині або замовте на сайті. Вставте нову сімку в телефон і надішліть запит, вказавши номер телефону старої карти, а також ICC-код або PUK1. Детальну інформацію щодо зміни SIM-карти зі збереженням номера знайдете тут.

 6. Збій сервера.

Трапляється, що сервер оператора тимчасово неактивний, тому не надсилаються SMS. Наприклад, у святкові дні, коли мережа перевантажена. У цьому разі спробуйте знову.


2 Відповідей

На балансі є кошти, але ні відповісти у діалозі, або ж створити нове повідомлення неможливо. Код помилки "68".

Рівень користувача 8
Позначка +5

@PatauDodik, будь ласка, ознайомтесь з усіма можливими причинами виникнення подібної ситуації :pencil2:

Відповісти