Вирішено

Чому дублюються вхідні SMS?


Рівень користувача 1
  • Новачок
  • 0 відповідей

На телефон приходить одне і теж повідомлення по 3 і більше разів.

icon

Найкраща відповідь від Aksolotl' 19 листопад 2017, 13:10

@1995, така ситуація можлива, коли номер перебуває в зоні невпевненого покриття мережі, або якщо некоректно працює телефон. Спробуйте перезавантажити мобільний апарат, або переставте сім в інший телефон.

Також, ситуація можлива, коли кодування телефону відправника і вашого телефону несумісні і він при цьому пише вам смс кирилицею. В такому випадку попросіть відправника писати вам тільки латиницею.

Переглянути оригінал

40 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@dmytrokavun, :thinking: не виключена ситуація, що це одне і те саме SMS. Воно просто дублюється. Якщо є можливість, переставте SIM-карту в інший телефон для перевірки ситуації. 

«Мій Київстар» регулярно (щодня або раз на кілька днів) надсилає мені сповіщення про те, що в мене закінчуються мегабайти й пропонує щось там купити. Це при тому, що вони в мене не закінчуються (на залишку більше половини з передбачених 9000 МБ).

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ljcnfkb, пожалуйста, ознакомьтесь с рекомендациями в “шапке” темы. Если после этого ситуация не поменяется, обязательно об этом напишите. 

Рівень користувача 1

целый день мне начиная с 08.51 приходит одно и то же смс с предложением сменить 3G на  4G. в 16.27 позвонила на 466. Первый оператор что то долго выяснял и сообщил, что оставил заявку.  После этого в течении 15 минут я получила еще 7 смс с тем же содержанием. Второй оператор сообщил мне, что это проблема моего телефона и посоветовал куда то обратиться. 

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Irtsunya, мне очень жаль, что  сложилась такая ситуация. За одно такое слово, конечно, не блокируют. Если передавали жалобу на сотрудника и руководитель, прослушав звонок, не выявил нарушений, возможно, было еще что-то. :nerd: 

Попробуйте переставить сим-карту в другой телефон и протестировать. 

 

Рівень користувача 8
Позначка +2


Киевстар объективно стал плохим и в данной ситуации существует единственное верное решение, его я и рекомендую как человек посвятивший свое время помощи абонента Киевстар на этом форуме 👌🏼

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Irtsunya, дублирование смс происходит из-за того, что наш смс-центр отправляет вам смс, а от вашего оборудования (телефона) не получает отчет о том, что вы смс получили, поэтому пытается его отправить снова и снова. 

Попробуйте протестировать ситуацию в другом телефоне. 

Доброго времени суток!

 

Хочу рассказать вот о какой ситуации!!!!

 

Это было 24 февраля. Я позвонила в Киевстар, и сказала оператору Андрею, что мне приходят «дебильные смс» больше 25 раз о том, что у меня снимется плата и мне звонили 9 раз 25 января (у нас, на секундочку, сегодня 1марта!) каждый раз, когда включаю телефон! Меня перебил сотрудник , не выслушал и сказал не употреблять мат, я обратила его внимание, что это не мат, а он сказал «это мат» и бросил трубку. Уже другому сотруднику я оставила жалобу.

 

Со мной связалась полупрофессионал Оксана через час, не выслушав меня, мои аргументы, она сказала о том, что это выражение матерное, она снимает м жалобу, при этом заблокировала меня!!!

У меня вопрос: имеет ли правило сотрудник блокировать мне доступ к поддержке на две недели, имея свои какие-то мнения относительно слова «дебильный», имел ли сотрудник в этой ситуации бросать трубку?

Является ли слово «дебильный» нецензурным? Нет!

 

Мой основной вопрос, это рассылка спама от Киевстар, так и не решён!!!!!!!

@jfkone

, cитуація може бути пов'язана з роботою мобільного телефона. Рекомендую звернутися до оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support та змінити тим кодування смс на латиницю. Має допомогти. 😉

А что делать, если ваши рекомендации не работают? Мне системно приходят одни и те же смс от КИЕВСТАР о том, что у меня снимается плата и мне звонили 25 января 9 раз, а у нас сегодня, на секундочку, 1 марта!!!!

Рівень користувача 8
Позначка +5
@TWG, 🤔вдалось розібратись з вхідними інформаційними SMS?
Рівень користувача 8
Позначка +2
@TWG, перевірте, який текст в смс та дати, які там вказані. Можливо, смс просто дублюється. 🤓
Рівень користувача 8
Позначка +2
Може то нагадування?
останнім часом постійно приходять СМС на тиждень раніше від числа коли повністю сплачено тарифний план,тобто оплачується послуга не за 4 тижні , а за 3... Чому?
Рівень користувача 8
Позначка +2
@JackSon33, О! 😮 Дякуємо за корисну інформацію! 😉
Всім привіт. Якщо мова йде про повторне надходження старих смс після того, як ви перезавантажили смартфон, то я сам тільки нещодавно зміг позбутися цієї проблеми на шостому Айфоні. Виявилося, що це баг у прошивці і повторно надходять тільки старі непрочитані повідомлення (інформація звідси). А щоб вирішити проблему, треба усіх їх відкрити. На Айфоні для цього достатньо відкрити додаток «Повідомлення», натиснути на кнопку «Змінити» і вибрати «Прочитано всі».
Рівень користувача 8
Позначка +2
@jfkone, cитуація може бути пов'язана з роботою мобільного телефона. Рекомендую звернутися до оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support та змінити тим кодування смс на латиницю. Має допомогти. 😉
Після зміни тарифу пришло вже 27 смс з "умовами". Що робити?
Рівень користувача 8
Позначка +5
@TaTa 906090, рады приветствовать вас в нашем сообществе!
Пробовали переставить сим-карту в другой телефон и пронаблюдать за ситуацией? Смс все также дублируются и приходят через каждые 5 минут?
Вчера поменяла симкарту на 4G и теперь Киевстар замучил смс которые приходят через каждые 5 минут и днем и ночью. содержание смс гласит - На жаль даний номер не використовується.Переказуйте кощти без черг вже сьогодні за допомогою послуги "Мобільні гроші" від Київстар: Скористатись можна тут maney.kyivstar.ua - Замучили............ Что делать чтоб они не приходили. Не могу дозвониться к оператору.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Yuriy Pro, раді вітати вас в нашій спільноті!
У даній темі знайдете багато інформації про те, чому дублюються вхідні смс. Будь ласка, ознайомтеся з відповідями учасників. Впевнена знайдете вихід.
СМС повідомленя про 5 пропущених дзвінків з одного номера приходять з повтором кожного дня вже протягом 2-х тижнів... Дістає трохи, видалення нічого не дає. Пробіл оператора , я так розумію?
Рівень користувача 6
Позначка +1
Nadija 1308, вітаю вас у нашій спільноті!
Stas правий, якщо в іншому телефоні буде так само, будь ласка, напишіть до онлайн оператора на сторінці https://kyivstar.ua/uk/support
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Nadija 1308 Скорее всего это глюк телефона, попробуйте переставить сим в другой телефон и посмотреть будет ли повторно приходить данное смс.
Майже кожного дня приходять СМС з текстом "Новорічний бонус від Київстар: Вам нараховано безкоштовні 2200 МБ. Термін дії: до 07/02/2018. Користуйтесь безкоштовним мобільним інтернетом за їх рахунок. Перевірка бонусів: *138#". При чому почали надходити після цієї дати. І чому у вас зараз не можна нормально зв'язатися із оператором??
Рівень користувача 1
И что, таки нашли какие то глюки у КС или просто бла, бла, бла. Проблему то я свою решил сам, вы уж к этому не примазывайтесь. Имейте хоть какую нибудь совесть.

Відповісти