На телефон приходить одне і теж повідомлення по 3 і більше разів.
Найкраща відповідь від Aksolotl'
Переглянути оригіналНа телефон приходить одне і теж повідомлення по 3 і більше разів.
Найкраща відповідь від Aksolotl'
Переглянути оригінал, cитуація може бути пов'язана з роботою мобільного телефона. Рекомендую звернутися до оператора Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support та змінити тим кодування смс на латиницю. Має допомогти.
А что делать, если ваши рекомендации не работают? Мне системно приходят одни и те же смс от КИЕВСТАР о том, что у меня снимается плата и мне звонили 25 января 9 раз, а у нас сегодня, на секундочку, 1 марта!!!!
Доброго времени суток!
Хочу рассказать вот о какой ситуации!!!!
Это было 24 февраля. Я позвонила в Киевстар, и сказала оператору Андрею, что мне приходят «дебильные смс» больше 25 раз о том, что у меня снимется плата и мне звонили 9 раз 25 января (у нас, на секундочку, сегодня 1марта!) каждый раз, когда включаю телефон! Меня перебил сотрудник , не выслушал и сказал не употреблять мат, я обратила его внимание, что это не мат, а он сказал «это мат» и бросил трубку. Уже другому сотруднику я оставила жалобу.
Со мной связалась полупрофессионал Оксана через час, не выслушав меня, мои аргументы, она сказала о том, что это выражение матерное, она снимает м жалобу, при этом заблокировала меня!!!
У меня вопрос: имеет ли правило сотрудник блокировать мне доступ к поддержке на две недели, имея свои какие-то мнения относительно слова «дебильный», имел ли сотрудник в этой ситуации бросать трубку?
Является ли слово «дебильный» нецензурным? Нет!
Мой основной вопрос, это рассылка спама от Киевстар, так и не решён!!!!!!!
Попробуйте протестировать ситуацию в другом телефоне.
Киевстар объективно стал плохим и в данной ситуации существует единственное верное решение, его я и рекомендую как человек посвятивший свое время помощи абонента Киевстар на этом форуме
Попробуйте переставить сим-карту в другой телефон и протестировать.
целый день мне начиная с 08.51 приходит одно и то же смс с предложением сменить 3G на 4G. в 16.27 позвонила на 466. Первый оператор что то долго выяснял и сообщил, что оставил заявку. После этого в течении 15 минут я получила еще 7 смс с тем же содержанием. Второй оператор сообщил мне, что это проблема моего телефона и посоветовал куда то обратиться.
«Мій Київстар» регулярно (щодня або раз на кілька днів) надсилає мені сповіщення про те, що в мене закінчуються мегабайти й пропонує щось там купити. Це при тому, що вони в мене не закінчуються (на залишку більше половини з передбачених 9000 МБ).
не виключена ситуація, що це одне і те саме SMS. Воно просто дублюється. Якщо є можливість, переставте SIM-карту в інший телефон для перевірки ситуації.
6 квітня мав необережність підключити своїй матері послугу "Відео без обмежень" щоб вона мала змогу дивитися новини, з того самого моменту їй кожні 10 хвилин приходить СМС повідомлення, що МБ за послугою відео без обмежень закінчубться, ці СМСки почали сипатися відразу ж, як тільки я активував послугу. Приходять вони і вдень і вночі, цієї ночі надійшло 49 смс!!! Літня люлина вже другу ніч взагалі не спить, бо через кожні 10хв заходоть смска, а відключити звук на телефоні вона не може, бо пропустить попередження в разі повітряно' тривоги. Звернення до оператора жодного ефекту не дало, у них відповідь одна "Київстар не відправляє смс після 21 години" Сама вина подзвонити оператору в свої 70+ років наврядчи зможе, мені поїхати до неї, щоб подзвонити з її номера оператору змоги немає, зробити це з свого номера також не можливо, вже ходив і в магазини київстар, там також сказали що такого не може бути, бо в послузі Відео без обмежень, мегабайти необмежені і такі смс надходити не можуть. Вихід із ситуації тільки один, змінити сім карту на Водафон, щоб людина похилого віку могла спокійно поспати, а не страждати від терефонного тероризму з боку компанії київстар!
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.