Корисно знати

Актуальна інформація щодо тимчасових складнощів у роботі послуг

Актуальна інформація щодо тимчасових складнощів у роботі послуг
Рівень користувача 8
Позначка +3
Друзі, ми, повсякчас працюємо над тим, щоб ви могли дзвонити близьким та рідним, працювати в інтернеті або ділитися фото у мережі.
Та щоб покриття від Київстар завжди радувало вас якістю, нам потрібно проводити планові роботи на мережі.
Що це означає? А те, що інколи, ну дуже зрідка, ми будемо влаштовувати для вас «діджитал детокси». Такі планові роботи ми будемо виконувати, щоб уникнути аварій та інших халеп у мережі в майбутньому.
Втім, якщо, скажімо десь у Карпатах або на Чорноморському узбережжі, непогода вирішить нам попсувати гарний настрій та влаштувати аварію, ми миттєво візьмемося її усувати. Тож просимо вас з розумінням поставитись до можливих складнощів зі зв’язком або доступом до інтернету. Просто знайте, ми турбуємось про вас🤗
Тож поки ви невдоволено будете перевіряти мережу, десь серед степу чи у горах вже працюватимуть наші спеціалісти🕴️

Ви певне зацікавились, як же дізнаватися про такі незручності? Наші чарівні ельфи-модератори писатимуть найсвіжішу інформацію у коментарях до цього посту, щоб ви були в курсі останніх новин з «полів».

Цю тему було закрито для коментарів

32 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

Системи підтримки. При фіксації звернень під “аварії”, абонентам надходять SMS, що Компанія розглянула звернення і питання вирішене (GSM / FTTB)

При фіксації звернень під “аварію” абонентам надходять Notification: «Шановний клієнте, компанія розглянула Ваше звернення. Питання вирішено. Дякуємо, що допомагаєте нам вдосконалюватись», опис якого не відповідає дійсності.

Про ситуацію відомо. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 468208

Рівень користувача 8
Позначка +5

За клієнтам FMC (тарифи лінійки “Все разом”) / FTTB заявки на установку тюнера / послугу "Майстер" залишаються в статусі waitingforactivate / Очікування актівації

1) Заявка на установку тюнера видалена на стороні CMS, пакет "TVSERVICE_TVTUNER" в статусі waitingforactivate.
2) Заявку на послугу "Майстер" в статусі “Відмова на стороні CMS”, послуга "Майстер" в активних послугах в статусі "Очікування актівації".

Про ситуацію відомо. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 367087

Рівень користувача 8
Позначка +5

GPRS. Складнощі при використанні режиму "Модем" в пристроях Apple Iphone (GSM / INFO)

При спробі скористатися в мобільних пристроях Apple Iphone режимом "Модем", відображається помилка: "Що би включити" Режим модема "для цього облікового запису, зверніться в Kyivstar.”

Про ситуацію відомо. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 638026

Рівень користувача 8
Позначка +5

У деяких абонентів FMC / FTTB послуга “Київстар ТБ” працює без оплати

У деяких абонентів FMC / FTTB послуга “Київстар ТБ” працює без оплати:
1) некоректно працює блокування по ТБ-сервісу. Блокування по FTTB встановлено, а по ТБ ні;
2) некоректно працює механіка списань за послуги ТБ для FTTB. Списання повинно відбуватися тільки при наявності коштів за “Домашній Інтернет” і ТБ, ми ж бачимо, що є списання за “Домашній Інтернет”, але немає за ТБ;
3) порушено порядок списань оплати по абонентам FMC. Правильний порядок списань: тюнер > ТБ > оплата по тарифу FMC. Зараз оплата знімається так: тюнер > оплата по тарифу FMC > ТБ.

Про ситуацію відомо. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 930033

Рівень користувача 8
Позначка +5

У деяких абонентів FTTB / FMC заявка на відключення тюнера виконалась, але при цьому тюнер залишився в оренді.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1348705

Рівень користувача 8
Позначка +5

Ексклюзивний номер. Складність при підключенні Ексклюзивного номера (GSM / PraPaid / INFO)

Після міграції номера з нової IT-системи на договірну форму обслуговування, цей номер в системі буде значитися як вільний і потрапить в список доступних ексклюзивних номерів. При спробі підключення даного номера як ексклюзивного відбувається помилка, при цьому гроші за заміну номера списуються.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1227265

Рівень користувача 8
Позначка +5

GPRS. Складнощі з тривалістю Інтернет-сесії (GSM)

На поточний момент у клієнтів можуть спостерігатися труднощі з тривалістю Інтернет-сесії. Замість тривалості 720 хв., Інтернет-сесія триває 240 хв.

Наші фахівці працюють над вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 1503301

Рівень користувача 8
Позначка +5

eCare. У деяких абонентів FTTB при спробі авторизації в eCare (особистий кабінет “Мій Київстар”) видає помилку "Цей особовий рахунок не зареєстрований в системі".

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1779948

Рівень користувача 8
Позначка +5

Виконання заявок. Складнощі з підтвердженням заявки в системі “Мій Київстар” та “eCare” (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів передплати під час спроби підтвердити заявку в системі “Мій Київстар” та “eCare” відображається, що кнопка підтвердження неактивна.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1726590

Рівень користувача 8
Позначка +5

Виконання заявок. Складнощі з підтвердженням підключення послуги "Київстар Все разом 4G" через роутер або телефон (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів передплати під час спроби підтвердження підключення послуги через роутер та телефон виникає помилка "Сеанс припинено мережею" або "Відхилено мережею".

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1726177

Рівень користувача 8
Позначка +5

Зміна тарифного плану. Складнощі при подачі заявки на зміну тарифного плану через всі канали (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів передплати, при спробі змінити тарифний план будь-яким каналом (USSD/IVR/МК/оператор), заявка “випадає в помилку”: “reason: b' try again in a short while!”.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1646980

Рівень користувача 8
Позначка +5

FTTB. Новим абонентам FTTB після активації “Домашнього Інтернету” надходить SMS про успішну зміну тарифу

Новим абонентам FTTB після активації “Домашнього Інтернету” надходить SMS про успішну зміну тарифу «Ви успішно змінили тариф. Вітаємо!».

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1815397

Рівень користувача 8
Позначка +5

FTTB. У деяких абонентів FTTB не працює акція "Знижка"

У деяких абонентів FTTB не працює акція "Знижка", при цьому акцію підключено.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1807629

Рівень користувача 8
Позначка +5

Київстар ТБ. Деяким абонентам FMC з тарифним планом 3 в 1 при новому підключенні не ввімкнувся пакет "Всі канали"

Деяким абонентам FMC з тарифним планом 3 в 1 при новому підключенні не підключився пакет "Всі канали". Також деяким абонентам надійшло SMS: "Заявка на підключення пакета "Всі канали" не виконана з технічних причин" і сама заявка на підключення FMCKYIVTVPACKALL у помилці.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 2153935

Рівень користувача 8
Позначка +5

FMC. Доступна повторна подача заявки на заміну тарифу FMC

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 2105070

Рівень користувача 8
Позначка +5

Додатковий номер. Некоректне списання плати за заміну номера за послугою "Додатковий номер" (PrePaid/GSM)

У деяких абонентів за заміну додаткового номера списують 50 грн. замість 25 грн. Також якщо на рахунку немає 50 грн., то заявки на зміну додаткового номера випадають в помилку через нестачу коштів: "External error. Error occurred when provisioning AIR. Below minimum balance."

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Після усунення протягом 20 робочих днів буде проведено компенсацію за некоректними витратами, про що ви будете поінформовані в SMS.

ID: 2269258

Рівень користувача 8
Позначка +5

Покриття. Погіршення якості мережі через відсутність електроживлення на БС (GSM / INFO)

У деяких населених пунктах в Луганській, Харківській, Херсонській, Запорізькій, Київській, Донецькій та Чернігівській, Одеській та Сумській областях може спостерігатися низький рівень сигналу або повна відсутність покриття. При цьому можуть виникати труднощі у використанні послуг зв'язку.

Наші спеціалісти роблять все можливе для відновлення роботи мережі.

ID: 2758985

Рівень користувача 8
Позначка +5

SIM-картка. У деяких абонентів із певними номерними ємностями SIM-карта у статусі "Заблоковано" (GSM / PrePaid / INFO)

Номери з номерного ресурсу 38068132ХХХХ, 38068226ХХХХ, 38068227ХХХХ, 38068194ХХХХ, 38068198ХХХХ, 38068201ХХХХ, 38068206ХХХХ 10.05.2022 були переведені в статус «Призупинено».

Офіційна позиція компанії: “Номер телефону заблокований з метою безпеки, адже стартовий пакет із таким номером був викрадений у офіційного продавця та міг поширюватися незаконно.
Ми рекомендуємо купувати стартові пакети лише у фірмових магазинах Київстар чи інших магазинах, які працюють офіційно”.

ID: 3232374

Рівень користувача 8
Позначка +5

FMC. У деяких абонентів FMC при замовленні послуги “Статична IP-адреса” через “Мій Київстар” тарифікація відбувається але послуга не підключається

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 3161667

Рівень користувача 8
Позначка +5

FTTB. У деяких абонентів FTTB після відключення FMC піднімається сесія Limited під час оплаченої послуги (блокування зі сторони оператора немає)

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 3060788

Рівень користувача 8
Позначка +5

Самостійна заміна SIM. Після подачі заявки заміна SIM не відбувається (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів передплати, після подачі заявки на "Самостійну заміну SIM" проходить 7 годин, заміна не виконується, заявка “в помилці”. При цьому номер донора, як і раніше, залишається в активному стані. Заяви на заміну SIM, подані в магазині, також випадають “в помилку”.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 3360336

Рівень користувача 8
Позначка +5

FTTB. У абонентів FTTB спостерігається падіння швидкості на всі напрямки (м. Павлоград)

FTTB. У абонентів FTTB спостерігається падіння швидкості на всі напрямки (м. Павлоград). Високий ping, втрати пакетів, низька швидкість, повільне/довге відкриття сторінок.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 3050534

Рівень користувача 8
Позначка +5

Суперсила. Складнощі в керуванні суперсилою "Допомога ЗСУ" (GSM / Prepaid / INFO)

У деяких абонентів передплати можуть спостерігатися складнощі у керуванні “Суперсилою "Допомога ЗСУ"” за допомогою каналів “Мій Київстар 3.0”, “Мій Київстар” (Web-версія), через оператора, та при заміні тарифного плану на LOVE UA.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 3673978

Рівень користувача 8
Позначка +5

Мій Київстар. Складнощі з реєстрацією номера передплати за допомогою ЕЦП. Не підтягується поле для внесення адреси (GSM / PrePaid)

На даний момент можуть спостерігатися складності з реєстрацією номера передплати за допомогою ЕЦП, а також може не підтягуватись поле для внесення адреси.

Наші інженери вже займаються вирішенням цього питання. Просимо вибачення за тимчасові труднощі.

ID: 3652756

Рівень користувача 8
Позначка +5

Суперсила. Складнощі з нарахуванням МБ у абонентів з тарифним планом "Київстар дзвінки 2018" (PrePaid / GSM)

У абонентів з тарифним планом "Київстар Дзвінки 2018" при підключенні Суперсили "Вдвічі більше" не нараховуються додаткові МБ.

Наші інженери вже займаються вирішенням цього питання. Просимо вибачення за тимчасові труднощі.

ID: 3648616