Корисно знати

Актуальна інформація щодо тимчасових складнощів у роботі послуг

Актуальна інформація щодо тимчасових складнощів у роботі послуг
Рівень користувача 8
Позначка +3
Друзі, ми, повсякчас працюємо над тим, щоб ви могли дзвонити близьким та рідним, працювати в інтернеті або ділитися фото у мережі.
Та щоб покриття від Київстар завжди радувало вас якістю, нам потрібно проводити планові роботи на мережі.
Що це означає? А те, що інколи, ну дуже зрідка, ми будемо влаштовувати для вас «діджитал детокси». Такі планові роботи ми будемо виконувати, щоб уникнути аварій та інших халеп у мережі в майбутньому.
Втім, якщо, скажімо десь у Карпатах або на Чорноморському узбережжі, непогода вирішить нам попсувати гарний настрій та влаштувати аварію, ми миттєво візьмемося її усувати. Тож просимо вас з розумінням поставитись до можливих складнощів зі зв’язком або доступом до інтернету. Просто знайте, ми турбуємось про вас🤗
Тож поки ви невдоволено будете перевіряти мережу, десь серед степу чи у горах вже працюватимуть наші спеціалісти🕴️

Ви певне зацікавились, як же дізнаватися про такі незручності? Наші чарівні ельфи-модератори писатимуть найсвіжішу інформацію у коментарях до цього посту, щоб ви були в курсі останніх новин з «полів».

Цю тему було закрито для коментарів

57 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

Роумінг як вдома. Некоректна тарифікація під час використання послуг у роумінгу (GSM)

За деякими абонентами, які перебувають у роумінгу в країнах, в яких надається “Роумінг як вдома”, не працюють умови послуги, та відбувається тарифікація згідно з послугою міжнародний роумінг.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Після усунення протягом 20 робочих днів буде проведено компенсацію за некоректними витратами, про що ви будете поінформовані в SMS.

ID: 3229849

Рівень користувача 8
Позначка +5

FMC. У деяких абонентів FMC при замовленні послуги “Статична IP-адреса” через “Мій Київстар” тарифікація відбувається але послуга не підключається

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 3161667

Рівень користувача 8
Позначка +5

FTTB. У деяких абонентів FTTB після відключення FMC піднімається сесія Limited під час оплаченої послуги (блокування зі сторони оператора немає)

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 3060788

Рівень користувача 8
Позначка +5

Самостійна заміна SIM. Після подачі заявки заміна SIM не відбувається (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів передплати, після подачі заявки на "Самостійну заміну SIM" проходить 7 годин, заміна не виконується, заявка “в помилці”. При цьому номер донора, як і раніше, залишається в активному стані. Заяви на заміну SIM, подані в магазині, також випадають “в помилку”.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 3360336

Рівень користувача 8
Позначка +5

Не ввімкнувся пакет безкоштовних хвилин у абонентів, котрі знаходяться на території ведення бойових дій (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів PrePaid (передплата), які перебувають у зоні бойових дій, не ввімкнувся безкоштовний пакет хвилин.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 3358385

Рівень користувача 8
Позначка +5

FTTB. У абонентів FTTB спостерігається падіння швидкості на всі напрямки (м. Павлоград)

FTTB. У абонентів FTTB спостерігається падіння швидкості на всі напрямки (м. Павлоград). Високий ping, втрати пакетів, низька швидкість, повільне/довге відкриття сторінок.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 3050534

Рівень користувача 8
Позначка +5

Мій Київстар. При підключенні тарифу лінійки "Все разом" через “Мій Київстар” пропонується “Легкий старт”, коли за номером він не доступний (GSM / FMC)

У деяких абонентів можуть спостерігатися складнощі з некоректним відображенням вартості абонентської плати під час підключення тарифу лінійки "Все разом". Пропонується знижка за пакетом "Легкий старт", який за номером не доступний.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 3020849