Актуальна інформація щодо тимчасових складнощів у роботі послуг

Та щоб покриття від Київстар завжди радувало вас якістю, нам потрібно проводити планові роботи на мережі.
Що це означає? А те, що інколи, ну дуже зрідка, ми будемо влаштовувати для вас «діджитал детокси». Такі планові роботи ми будемо виконувати, щоб уникнути аварій та інших халеп у мережі в майбутньому.
Втім, якщо, скажімо десь у Карпатах або на Чорноморському узбережжі, непогода вирішить нам попсувати гарний настрій та влаштувати аварію, ми миттєво візьмемося її усувати. Тож просимо вас з розумінням поставитись до можливих складнощів зі зв’язком або доступом до інтернету. Просто знайте, ми турбуємось про вас🤗
Тож поки ви невдоволено будете перевіряти мережу, десь серед степу чи у горах вже працюватимуть наші спеціалісти🕴️
Ви певне зацікавились, як же дізнаватися про такі незручності? Наші чарівні ельфи-модератори писатимуть найсвіжішу інформацію у коментарях до цього посту, щоб ви були в курсі останніх новин з «полів».
Роумінг як вдома. Некоректна тарифікація під час використання послуг у роумінгу (GSM)
За деякими абонентами, які перебувають у роумінгу в країнах, в яких надається “Роумінг як вдома”, не працюють умови послуги, та відбувається тарифікація згідно з послугою міжнародний роумінг.
Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.
Після усунення протягом 20 робочих днів буде проведено компенсацію за некоректними витратами, про що ви будете поінформовані в SMS.
ID: 3229849
FMC. У деяких абонентів FMC при замовленні послуги “Статична IP-адреса” через “Мій Київстар” тарифікація відбувається але послуга не підключається
Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.
ID: 3161667
FTTB. У деяких абонентів FTTB після відключення FMC піднімається сесія Limited під час оплаченої послуги (блокування зі сторони оператора немає)
Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.
ID: 3060788
Самостійна заміна SIM. Після подачі заявки заміна SIM не відбувається (GSM / PrePaid)
У деяких абонентів передплати, після подачі заявки на "Самостійну заміну SIM" проходить 7 годин, заміна не виконується, заявка “в помилці”. При цьому номер донора, як і раніше, залишається в активному стані. Заяви на заміну SIM, подані в магазині, також випадають “в помилку”.
Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.
ID: 3360336
Не ввімкнувся пакет безкоштовних хвилин у абонентів, котрі знаходяться на території ведення бойових дій (GSM / PrePaid)
У деяких абонентів PrePaid (передплата), які перебувають у зоні бойових дій, не ввімкнувся безкоштовний пакет хвилин.
Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.
ID: 3358385
FTTB. У абонентів FTTB спостерігається падіння швидкості на всі напрямки (м. Павлоград)
FTTB. У абонентів FTTB спостерігається падіння швидкості на всі напрямки (м. Павлоград). Високий ping, втрати пакетів, низька швидкість, повільне/довге відкриття сторінок.
Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.
ID: 3050534
Мій Київстар. При підключенні тарифу лінійки "Все разом" через “Мій Київстар” пропонується “Легкий старт”, коли за номером він не доступний (GSM / FMC)
У деяких абонентів можуть спостерігатися складнощі з некоректним відображенням вартості абонентської плати під час підключення тарифу лінійки "Все разом". Пропонується знижка за пакетом "Легкий старт", який за номером не доступний.
Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.
ID: 3020849
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.