Корисно знати

Актуальна інформація щодо тимчасових складнощів у роботі послуг

Актуальна інформація щодо тимчасових складнощів у роботі послуг
Рівень користувача 8
Позначка +3
Друзі, ми, повсякчас працюємо над тим, щоб ви могли дзвонити близьким та рідним, працювати в інтернеті або ділитися фото у мережі.
Та щоб покриття від Київстар завжди радувало вас якістю, нам потрібно проводити планові роботи на мережі.
Що це означає? А те, що інколи, ну дуже зрідка, ми будемо влаштовувати для вас «діджитал детокси». Такі планові роботи ми будемо виконувати, щоб уникнути аварій та інших халеп у мережі в майбутньому.
Втім, якщо, скажімо десь у Карпатах або на Чорноморському узбережжі, непогода вирішить нам попсувати гарний настрій та влаштувати аварію, ми миттєво візьмемося її усувати. Тож просимо вас з розумінням поставитись до можливих складнощів зі зв’язком або доступом до інтернету. Просто знайте, ми турбуємось про вас🤗
Тож поки ви невдоволено будете перевіряти мережу, десь серед степу чи у горах вже працюватимуть наші спеціалісти🕴️

Ви певне зацікавились, як же дізнаватися про такі незручності? Наші чарівні ельфи-модератори писатимуть найсвіжішу інформацію у коментарях до цього посту, щоб ви були в курсі останніх новин з «полів».

Цю тему було закрито для коментарів

57 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

Мій Київстар. У абонентів FTTB в системі "Мій Київстар" помилково відображається бонусний баланс

Фактично бонусів і можливості їх витратити немає.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1387912

Рівень користувача 8
Позначка +5

eCare. У деяких абонентів FTTB при спробі авторизації в eCare (особистий кабінет “Мій Київстар”) видає помилку "Цей особовий рахунок не зареєстрований в системі".

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1779948

Рівень користувача 8
Позначка +5

FTTB. Суперсила для старту не змінилася на потрібну Суперсилу з 01.11.2021 р.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1776364

Рівень користувача 8
Позначка +5

Виконання заявок. Складнощі з підтвердженням заявки в системі “Мій Київстар” та “eCare” (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів передплати під час спроби підтвердити заявку в системі “Мій Київстар” та “eCare” відображається, що кнопка підтвердження неактивна.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1726590

Рівень користувача 8
Позначка +5

Виконання заявок. Складнощі з підтвердженням підключення послуги "Київстар Все разом 4G" через роутер або телефон (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів передплати під час спроби підтвердження підключення послуги через роутер та телефон виникає помилка "Сеанс припинено мережею" або "Відхилено мережею".

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1726177

Рівень користувача 8
Позначка +5

Інформаційні SMS. Складнощі з отриманням інформаційних SMS за тарифними планами "Смачний" та лінійки "ТВІЙ" (GSM/PrePaid/INFO)"

Абонентам передплати не надходитиме інформаційне SMS за даними тарифними планами, а саме:
- заявка на зміну тарифного плану на новий тарифний план виконана;
- заявка на зміну тарифного плану на новий тарифний план не виконана через нестачу коштів на рахунку;
- заявка на зміну тарифного плану на новий тарифний план не виконана з технічних причин;
- після зміни тарифного плану повідомлення з умовами нового тарифного плану;
- заявка на зміну тарифного плану виконана (персональна пропозиція);
- після зміни тарифного плану інформувати про успішне нарахування обсягу послуг (персональна пропозиція).

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1679463

Рівень користувача 8
Позначка +5

Зміна тарифного плану. Складнощі при подачі заявки на зміну тарифного плану через всі канали (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів передплати, при спробі змінити тарифний план будь-яким каналом (USSD/IVR/МК/оператор), заявка “випадає в помилку”: “reason: b' try again in a short while!”.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1646980

Рівень користувача 8
Позначка +5

FTTB. Новим абонентам FTTB після активації “Домашнього Інтернету” надходить SMS про успішну зміну тарифу

Новим абонентам FTTB після активації “Домашнього Інтернету” надходить SMS про успішну зміну тарифу «Ви успішно змінили тариф. Вітаємо!».

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1815397

Рівень користувача 8
Позначка +5

Тарифікація. Відключення платних пакетів та додаткових послуг під час заміни тарифного плану (GSM / PrePaid)

При заміні тарифного плану з підключеними послугами, які мають тарифікацію, послуги/пакети відключаються. Потрібне повторне підключення. В тому числі відключаються послуги «SIM для планшета» та «SIM для другого телефону».

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1814648

Рівень користувача 8
Позначка +5

FTTB. У деяких абонентів FTTB не працює акція "Знижка"

У деяких абонентів FTTB не працює акція "Знижка", при цьому акцію підключено.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1807629

Рівень користувача 8
Позначка +5

"Київстар ТБ”. Некоректно підключився пакет "Київстар ТБ Сімейний" (GSM/PrePaid/INFO)

Опис проблеми, її прояви:
1. У деяких абонентів, хто самостійно відключив ТБ "Легкий старт", автоматично підключився ТБ “Сімейний” (зі знижкою на 3 місяці -50 грн., або перший місяць безкоштовно).
2. У деяких абонентів раніше відключився ТБ “Легкий старт” і включений ТБ “Сімейний”, при цьому знімається плата за пакет (має бути безкоштовним).

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Після усунення, протягом 20 робочих днів, буде проведена компенсація за некоректними витратами, про що ви будете проінформовані в SMS.

ID: 1825854

Рівень користувача 8
Позначка +5

Інформаційні SMS. Клієнтам FTTB надходять SMS за послугою "Тиждень довіри" з некоректним форматом дати

Клієнтам FTTB надходять SMS за послугою "Тиждень довіри" з некоректним форматом дати:
1) Дата вказана однією цифрою, немає поділу точками рік/місяць/день.
2) Формат дати починається з року, а не з дня.
Проблема спостерігається у двох SMS:
-ДОМАШНІЙ ІНТЕРНЕТ: послугу «Тиждень довіри» підключено. Будь ласка, поповніть Ваш рахунок ХХХХХХХХХ на YY грн до DD.MM.YYYY. Для початку роботи інтернету перезавантажте комп'ютер або роутер. Інфо: www.kyivstar.ua/trust 
-ДОМАШНІЙ ІНТЕРНЕТ: на Вашому рахунку ХХХХХХХХХ SS.SS грн. Нагадуємо, що послуга "Тиждень довіри" діє до DD.MM.YYYY або до поповнення на суму понад N грн. Інфо: www.kyivstar.ua/trust 

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1865811

Рівень користувача 8
Позначка +5

Дзвони як вдома. Складнощі в роботі послуги "Дзвони як вдома" (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів можуть спостерігатися складнощі в роботі послуги «Дзвони як вдома»:
1. Не надходить SMS-інформування про відключення пакета за 7 днів.
2. В ІТ-системі не відображається оплата за послугу «Дзвони як вдома».
3. При оплаченій послузі «Дзвони як вдома» пакет анулювався, при цьому абонент послугу самостійно не відключав.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Після усунення протягом 20 робочих днів буде здійснено компенсацію за некоректними витратами, про що ви будете поінформовані у SMS.

ID: 1929148

Рівень користувача 8
Позначка +5

eCare. У абонентів FTTB дублюється інформація про списання абонентської плати в особистому кабінеті

eCare. У абонентів FTTB дублюється інформація про списання абонентської плати в особистому кабінеті. Відображається два платежі, другий як "Підключення акції “Домашній Інтернет", при цьому фактично абонентська плата знята один раз.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1929110

Рівень користувача 8
Позначка +5

Тиждень довіри. У деяких абонентів FTTB / FMC при несписаній абонентській платі за тарифом минулого місяця підключилася послуга “Тиждень Довіри”. При цьому "Домашній Інтернет" у фінансовому блоці.

У деяких абонентів FTTB / FMC при несписаній абонентській платі за тарифом минулого місяця підключилася послуга “Тиждень Довіри” (чого не повинно бути, має бути помилка при замовленні). При цьому послуга Домашній Інтернет у фінансовому блоці.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 2091411

Рівень користувача 8
Позначка +5

Київстар ТБ. Деяким абонентам FMC з тарифним планом 3 в 1 при новому підключенні не ввімкнувся пакет "Всі канали"

Деяким абонентам FMC з тарифним планом 3 в 1 при новому підключенні не підключився пакет "Всі канали". Також деяким абонентам надійшло SMS: "Заявка на підключення пакета "Всі канали" не виконана з технічних причин" і сама заявка на підключення FMCKYIVTVPACKALL у помилці.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 2153935

Рівень користувача 8
Позначка +5

FMC. Доступна повторна подача заявки на заміну тарифу FMC

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 2105070

Рівень користувача 8
Позначка +5

Додатковий номер. Некоректне списання плати за заміну номера за послугою "Додатковий номер" (PrePaid/GSM)

У деяких абонентів за заміну додаткового номера списують 50 грн. замість 25 грн. Також якщо на рахунку немає 50 грн., то заявки на зміну додаткового номера випадають в помилку через нестачу коштів: "External error. Error occurred when provisioning AIR. Below minimum balance."

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Після усунення протягом 20 робочих днів буде проведено компенсацію за некоректними витратами, про що ви будете поінформовані в SMS.

ID: 2269258

Рівень користувача 8
Позначка +5

Суперсила. Некоректна сумісність послуги "SIM для планшета" для деяких тарифів FMC (GSM / PrePaid / INFO)

Для деяких тарифних планів FMC некоректно проставлено поєднання послуг «SIM для планшета». Зокрема, для тарифного плану «Все разом Максимум» зараз доступна безкоштовна «SIM для планшета» за 0 грн., при цьому платний пакет недоступний і абонент на тарифному плані «Все разом Максимум» не може підключити собі Суперсилу «SIM для планшета».

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 2515745

Рівень користувача 8
Позначка +5

Покриття. Погіршення якості мережі через відсутність електроживлення на БС (GSM / INFO)

У деяких населених пунктах в Луганській, Харківській, Херсонській, Запорізькій, Київській, Донецькій та Чернігівській, Одеській та Сумській областях може спостерігатися низький рівень сигналу або повна відсутність покриття. При цьому можуть виникати труднощі у використанні послуг зв'язку.

Наші спеціалісти роблять все можливе для відновлення роботи мережі.

ID: 2758985

Рівень користувача 8
Позначка +5

USSD. Складнощі з відключенням послуги "Ідеальний роумінг" (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів при спробі вимкнути послугу "Ідеальний роумінг VIP" виникає помилка, послуга не вимикається.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 3004414

Рівень користувача 8
Позначка +5

Тарифікація. Некоректне зняття оплати за тарифним планом "Київстар Все Разом 4G" (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів передплати за достатньої суми на рахунку не знімається оплата за тарифним планом «Київстар Все Разом 4G». При повторному поповненні рахунку спроб зняття коштів немає.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 3002059

Рівень користувача 8
Позначка +5

Інформаційні SMS. Некоректна кількість отриманих SMS під час реєстрації в роумінгу (GSM / INFO)

Деяким абонентам при реєстрації в роумінгу надходять кілька однакових SMS повідомлень про тарифікацію послуг.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Просимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 2997331

Рівень користувача 8
Позначка +5

INFO. FTTB. У деяких клієнтів FTTB буде відключено знижку 25/50/75/100%

Знижку відключили, так як вона була підключена на термін, більший за передбачений при підключенні пакету.

Будь ласка, прохання ознайомитись з інформацією. 

ID: 3301245

Рівень користувача 8
Позначка +5

SIM-картка. У деяких абонентів із певними номерними ємностями SIM-карта у статусі "Заблоковано" (GSM / PrePaid / INFO)

Номери з номерного ресурсу 38068132ХХХХ, 38068226ХХХХ, 38068227ХХХХ, 38068194ХХХХ, 38068198ХХХХ, 38068201ХХХХ, 38068206ХХХХ 10.05.2022 були переведені в статус «Призупинено».

Офіційна позиція компанії: “Номер телефону заблокований з метою безпеки, адже стартовий пакет із таким номером був викрадений у офіційного продавця та міг поширюватися незаконно.
Ми рекомендуємо купувати стартові пакети лише у фірмових магазинах Київстар чи інших магазинах, які працюють офіційно”.

ID: 3232374