Важливо Увага!

Актуальна інформація щодо тимчасових складнощів у роботі послуг.

Актуальна інформація щодо тимчасових складнощів у роботі послуг.
Рівень користувача 8
Позначка +3
Друзі, ми, повсякчас працюємо над тим, щоб ви могли дзвонити близьким та рідним, працювати в інтернеті або ділитися фото у мережі.
Та щоб покриття від Київстар завжди радувало вас якістю, нам потрібно проводити планові роботи на мережі.
Що це означає? А те, що інколи, ну дуже зрідка, ми будемо влаштовувати для вас «діджитал детокси». Такі планові роботи ми будемо виконувати, щоб уникнути аварій та інших халеп у мережі в майбутньому.
Втім, якщо, скажімо десь у Карпатах або на Чорноморському узбережжі, непогода вирішить нам попсувати гарний настрій та влаштувати аварію, ми миттєво візьмемося її усувати. Тож просимо вас з розумінням поставитись до можливих складнощів зі зв’язком або доступом до інтернету. Просто знайте, ми турбуємось про вас🤗
Тож поки ви невдоволено будете перевіряти мережу, десь серед степу чи у горах вже працюватимуть наші спеціалісти🕴

Ви певне зацікавились, як же дізнаватися про такі незручності? Наші чарівні ельфи-модератори писатимуть найсвіжішу інформацію у коментарях до цього посту, щоб ви були в курсі останніх новин з «полів».

10 Відповідей

Рівень користувача 7
Позначка +1
Любі користувачі! У деяких абонентів передплаченого зв'язку з тарифом нової лінійки "Безлім Відео" та "Київстар Все разом. Смарт" відбувається тарифікація трафіку при використанні YouTube, який згідно з умовами цих тарифів не повинен списуватися з балансу. Авжеж, така ситуація приносить незручності, тому наші фахівці намагаються вирішити це питання якнайшвидше. Сподіваюся, незабаром зможете користуватися послугою повноцінно. Дякую за ваше терпіння та розуміння! ❤
Рівень користувача 4
Позначка +1
Любі користувачі! У зв'язку з проведенням планових робіт в системі "Мій Київстар 2.0", недоступна сторінка відправки СМС. Вибачте за тимчасові незручності.🙏🏻 Дякую за терпіння!
Рівень користувача 7
Позначка +1
Друзі! При користуванні послугою "Радіо Київстар", а також сервісами "1 + 1 Відео" та "Диван TV" (додаток, web версія) може відбуватися тарифікація МБ. Інженери вже займаються вирішенням цієї проблеми. Вибачте за тимчасові труднощі. 🙏🏼
Рівень користувача 8
Позначка +3
Інформація про проведення технічних робіт на мобільній мережі Київстар

Шановні клієнти! Київстар вивчає можливість впровадження нових технологій мобільного зв’язку в низькочастотних діапазонах, щоб надавати послуги 4G і, в майбутньому, 5G навіть у віддалених населених пунктах. З цією метою компанія запланувала проведення технічних випробовувань на базових станціях у ряді областей України. Роботи відбуватимуться в обмежений період часу, з 25 квітня по 25 травня. При цьому можливі короткочасні складнощі у роботі послуг.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Рівень користувача 4
Позначка +1
Друзі, складності з доступом на російські сервера в додатку World of Tanks: Blitz усунені☝🏼Щиро дякую за терпіння! 🌞
Рівень користувача 7
Позначка +1
В даний момент можливі складнощі з подачею заявок на перенесення номера онлайн. Вибачте за тимчасові незручності. Інженери займаються усуненням складнощів. 🤓
Рівень користувача 7
Позначка +1
Зараз виникли складнощі в роботі послуги "Смарт-гроші". Наші фахівці вже вирішують це питання. Приношу свої вибачення за тимчасові незручності. 😐
Рівень користувача 7
Позначка +1
Любі користувачі! Зараз можуть виникати складнощі із відображенням інформації в системі самообслуговування "Мій Київстар". Інженери займаються усуненням. Вибачте за тимчасові незручності. 🙏🏾
Рівень користувача 7
Позначка +1
У деяких абонентів на території Туреччини, можуть спостерігатися труднощі з вихідними дзвінками (скидання, тиша), також із відправкою СМС. При цьому реєстрація є, і обмежень по номеру немає. Ситуація під контролем, вирішенням займаються фахівці. 🤳🏽
Рівень користувача 7
Позначка +1
Любі користувачі! У м. Яворів Львівської області може спостерігатися низький рівень сигналу або повна відсутність покриття. При цьому можуть виникати складнощі у використанні послуг зв'язку: Телефонія / Інтернет / SMS / MMS. Фахівці про це знають і вже вирішують це питання. Дякую за розуміння! 🙏🏽

Відповісти