Важливо Увага!

Актуальна інформація щодо тимчасових складнощів у роботі послуг.

Актуальна інформація щодо тимчасових складнощів у роботі послуг.
Рівень користувача 8
Позначка +3
Друзі, ми, повсякчас працюємо над тим, щоб ви могли дзвонити близьким та рідним, працювати в інтернеті або ділитися фото у мережі.
Та щоб покриття від Київстар завжди радувало вас якістю, нам потрібно проводити планові роботи на мережі.
Що це означає? А те, що інколи, ну дуже зрідка, ми будемо влаштовувати для вас «діджитал детокси». Такі планові роботи ми будемо виконувати, щоб уникнути аварій та інших халеп у мережі в майбутньому.
Втім, якщо, скажімо десь у Карпатах або на Чорноморському узбережжі, непогода вирішить нам попсувати гарний настрій та влаштувати аварію, ми миттєво візьмемося її усувати. Тож просимо вас з розумінням поставитись до можливих складнощів зі зв’язком або доступом до інтернету. Просто знайте, ми турбуємось про вас🤗
Тож поки ви невдоволено будете перевіряти мережу, десь серед степу чи у горах вже працюватимуть наші спеціалісти🕴

Ви певне зацікавились, як же дізнаватися про такі незручності? Наші чарівні ельфи-модератори писатимуть найсвіжішу інформацію у коментарях до цього посту, щоб ви були в курсі останніх новин з «полів».

26 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка +1
Уважаемые пользователи, сейчас в некоторых населенных пунктах Донецкой области: г. Авдеевка, пгт. Очеретино, с. Галициновка, с. Селидово, пгт. Украинск, с. Алексеевка, г. Курахово, г. Горняк, с. Красногорьевка, с. Острое, с. Нетайлово может наблюдаться низкий уровень сигнала или полное отсутствие покрытия. При этом могут возникать сложности в использовании услуг связи: Телефония/ Интернет/ SMS/ MMS. Сейчас ситуация под контролем, поскольку наши инженеры занимаются устранением сложностей. Я приношу свои искренние извинения за неудобства и надеюсь на ваше понимание! 🙏🏼Специалисты оперативно устранят неполадки и вы сможете далее пользоваться качественными услугами. 🤳🏽🤗
Рівень користувача 6
Позначка +1
Шановні користувачі, зараз у деяких населених пунктах Донецької області: м. Авдіївка, смт. Очеретине, с. Галицинівка, с. Селидове, смт. Українськ, с. Олексіївка, м. Курахово, м. Гірник, с. Красногорьевка, с. Гостре, с. Нетайлове може спостерігатися низький рівень сигналу або повна відсутність покриття. При цьому можуть виникати складнощі у використанні послуг зв'язку: Телефонія / Інтернет / SMS / MMS. Зараз ситуація під контролем, оскільки наші інженери займаються усуненням складнощів. Я приношу свої щирі вибачення за незручності і сподіваюся на ваше розуміння! 🙏🏼Спеціалісти оперативно усунуть цю ситуацію, і ви зможете далі користуватися якісними послугами.
Рівень користувача 6
Позначка +1
Любі користувачі, зараз у с.Чайка (Київська обл) може спостерігатися низький рівень сигналу або повна відсутність покриття. При цьому можуть виникати складнощі у використанні послуг зв'язку: Телефонія / Інтернет / SMS / MMS. Наші інженери вже займаються усуненням даної ситуації. Прошу вибачення за такі незручності 🙏🏼
Рівень користувача 6
Позначка +1
Любі користувачі, зараз є складнощі із роботою послуги "Домашнє ТБ".
Як проявляється обмеження на тюнері:
1. У меню тюнера доступні тільки розділи "Налаштування" і "Додатки".
2. Після відкриття розділу "ТБ", відображається постійне завантаження каналу (ініціалізація).
Зараз фахівці працюють над вирішенням. Вибачте, будь ласка, за таку ситуацію і дякую за ваше розуміння!
Рівень користувача 6
Позначка +1
Любі користувачі! У деяких абонентів передплаченого зв'язку з тарифом нової лінійки "Безлім Відео" та "Київстар Все разом. Смарт" відбувається тарифікація трафіку при використанні YouTube, який згідно з умовами цих тарифів не повинен списуватися з балансу. Авжеж, така ситуація приносить незручності, тому наші фахівці намагаються вирішити це питання якнайшвидше. Сподіваюся, незабаром зможете користуватися послугою повноцінно. Дякую за ваше терпіння та розуміння! ❤
Рівень користувача 6
Позначка +1
Сервіси послуги "СМАРТ-ГРОШІ". 💵У зв'язку з проведенням планових робіт відключені сервіси: Паріматч (Parimatch), БК 1ХВЕТ, Bazabet, Marathonbet, LeonGame, БК Олімп, Perfect Money EUR, Perfect Money USD, OKPAY USD, OKPAY EURO, OKPAY USD (телеграм-бот), AXECC, InvestingPRO, PTBanc, Payeer USD, Payeer EURO.
Наші інженери працюють над вирішенням цього питання. ⛑Вибачте за тимчасові незручності. 🙏🏼
Рівень користувача 6
Позначка +1
Сервіси послуги "СМАРТ-ГРОШІ". 💵У зв'язку з проведенням планових робіт відключені сервіси: Паріматч (Parimatch), БК 1ХВЕТ, Bazabet, Marathonbet, LeonGame, БК Олімп, Perfect Money EUR, Perfect Money USD, OKPAY USD, OKPAY EURO, OKPAY USD (телеграм-бот), AXECC, InvestingPRO, PTBanc, Payeer USD, Payeer EURO.
Наші інженери працюють над вирішенням цього питання. ⛑Вибачте за тимчасові незручності. 🙏🏼
Рівень користувача 6
Позначка +1
Шановні користувачі, абонентам з тарифами "Київстар все разом 85" і "Київстар все разом 65" можуть приходити помилкові повідомлення про зміну тарифу на "Київстар 3G + Онлайн".
Дане SMS було сформовано помилково. ✍🏽Вибачте за незручності!
Рівень користувача 6
Позначка +1
Друзі, у деяких абонентів можуть спостерігатися труднощі з доступом на російські сервери в додатку World of Tanks: Blitz. При цьому, на інші сервери доступ є.
Інженери вже вирішують це питання. ☝🏼Щиро дякую за терпіння! 🌞
Рівень користувача 6
Позначка +1
Друзі, тимчасово немає можливості замовити суму 100 грн за послугою "Екстра гроші" в роумінгу, інші суми доступні. На території України послуга працює в штатному режимі. Дякую за розуміння! 🤗
Рівень користувача 4
Позначка +1
Шановні користувачі, тимчасово не працює перевірка швидкості на сайті http://st.kyivstar.net/. Це враховується при зверненнях стосовно складнощів, пов'язаних зі швидкістю. 🤓
Рівень користувача 6
Позначка +1
Шановні користувачі! Зараз спостерігаються складнощі зі швидкістю інтернет-з'єднання. Інформація передана інженерам для усунення. У деяких абонентів передплати некоректно встановилося обмеження швидкості інтернет, при цьому абонент не використав ліміт трафіку, який за умовами тарифу обмежує швидкість інтернету.
Приношу свої щирі вибачення 🤓 Якнайшвидше вирішать ситуацію.
Рівень користувача 6
Позначка +1
Зараз, дійсно, можуть виникати складнощі зі входом до системи "Мій Київстар 2.0". Будь ласка, спробуйте пізніше.
Приношу вибачення за тимчасові незручності. 🙏🏼
Рівень користувача 4
Позначка +1
Любі користувачі! У зв'язку з проведенням планових робіт в системі "Мій Київстар 2.0", недоступна сторінка відправки СМС. Вибачте за тимчасові незручності.🙏🏻 Дякую за терпіння!
Рівень користувача 6
Позначка +1
Друзі! На даний момент у деяких контрактних абонентів можуть виникати складнощі зі:
1. Зміною тарифу: абоненти подавали заявки на зміну тарифу - відбулася зміна тарифу за автопереводом;
2. Підключення послуг після поповнення відбувається із затримкою;
3. Знято дві оплати (щоденна і щомісячна).
4. Зняття оплати відбувається із затримкою.
Зараз оперативно усувають цю ситуацію. Будуть підключені усім тарифи, на які подавалася заявка. Дякую за розуміння! 🤗
Рівень користувача 4
Позначка +1
Друзі, користувачі тарифів Все разом, зараз спостерігаються складнощі з заміною тарифів. Заявки на зміну, подані в січні, успішно виконані, при цьому 01.02 у деяких абонентів з тарифами Все разом підключились тарифи по автозаміні.
Також при ручній заміні тарифу послуга ТВ не відключена / не змінена.😥
Наші спеціалісти займаються вирішенням питання.
Приносимо вибачення за незручності і щиро дякуємо за розуміння! 🤗
Найближчим часом тариф буде змінений на обраний, а абонплата перерахована.😉
Рівень користувача 4
Позначка +1
Шановні користувачі, зараз у деяких населених пунктах Запорізькій обл. (р-ни: Чернігівський, Бердянський, Приморський, Первомайський) може спостерігатися низький рівень сигналу або повна відсутність покриття. При цьому можуть виникати складнощі у використанні послуг зв'язку: Телефонія / Інтернет / SMS / MMS. Зараз ситуація під контролем, оскільки наші інженери займаються усуненням складнощів. Я приношу свої щирі вибачення за незручності і сподіваюся на ваше розуміння! 🙏🏼Спеціалісти оперативно усунуть цю ситуацію, і ви зможете далі користуватися якісними послугами.
Рівень користувача 6
Позначка +1
Любі користувачі! Стало відомо, що зараз можуть спостерігатися затримки в знятті абонентської плати після поповнення. Інженери займаються усуненням. Вибачте за тимчасові незручності. 🌈
Рівень користувача 6
Позначка +1
Абонентам, які виконали умову витрат на послуги зв'язку 40 грн (дві доби минуло), не підключаються послуги "Переказ коштів" і "Смарт-гроші".
Наші фахівці вже займаються усуненням. 🤳🏽 Вибачте за тимчасові незручності.
Рівень користувача 6
Позначка +1
Зараз у деяких абонентів, які виконали реєстрацію номера на паспортні дані, можуть виникати складнощі зі входом в Мій Київстар 2.0: при спробі входу відображається: «Ми приносимо свої вибачення, але ваш запит неуспішний».
Приношу свої вибачення. Займаються вирішенням. 🙏🏼
Рівень користувача 6
Позначка +1
На даний момент можуть спостерігаються труднощі із зарахуванням коштів після поповнення рахунку:
1. через інтернет;
2. за допомогою послуги "Зручна сума";
3. за допомогою послуги "Смарт-гроші".
Вже вирішують оперативно це питання. Дякую за розуміння!
Рівень користувача 6
Позначка +1
Друзі! При користуванні послугою "Радіо Київстар" (додаток, web версія) може відбуватися тарифікація МБ. Інженери вже займаються вирішенням цієї проблеми. Вибачте за тимчасові труднощі. 🙏🏼
Рівень користувача 6
Позначка +1
Любі друзі, у деяких абонентів із тарифом "Ігровий" виникають складнощі зі зміною ігрового аккаунта Wargaming. Вже вирішують ⛑
Рівень користувача 6
Позначка +1
Увага! В м. Горішні Плавні Полтавської обл. може спостерігатися низький рівень сигналу або повна відсутність покриття. При цьому можуть виникати складнощі у використанні послуг зв'язку: Телефонія / Інтернет / SMS / MMS. Це питання вже вирішують. Дякую за розуміння!
Рівень користувача 6
Позначка +1
Любі клієнти! При подачі заявки на тарифи: "Київстар онлайн +" "Київстар Завжди Онлайн", ""Київстар онлайн" через IVR, виникає помилка "зараз виконується ваша попередня заявка, перетелефонуйте пізніше". Спеціалісти вже займаються усуненням. Приношу свої вибачення!

Відповісти