Важливо

Актуальна інформація щодо тимчасових складнощів у роботі послуг

Актуальна інформація щодо тимчасових складнощів у роботі послуг
Рівень користувача 8
Позначка +3
Друзі, ми, повсякчас працюємо над тим, щоб ви могли дзвонити близьким та рідним, працювати в інтернеті або ділитися фото у мережі.
Та щоб покриття від Київстар завжди радувало вас якістю, нам потрібно проводити планові роботи на мережі.
Що це означає? А те, що інколи, ну дуже зрідка, ми будемо влаштовувати для вас «діджитал детокси». Такі планові роботи ми будемо виконувати, щоб уникнути аварій та інших халеп у мережі в майбутньому.
Втім, якщо, скажімо десь у Карпатах або на Чорноморському узбережжі, непогода вирішить нам попсувати гарний настрій та влаштувати аварію, ми миттєво візьмемося її усувати. Тож просимо вас з розумінням поставитись до можливих складнощів зі зв’язком або доступом до інтернету. Просто знайте, ми турбуємось про вас🤗
Тож поки ви невдоволено будете перевіряти мережу, десь серед степу чи у горах вже працюватимуть наші спеціалісти🕴️

Ви певне зацікавились, як же дізнаватися про такі незручності? Наші чарівні ельфи-модератори писатимуть найсвіжішу інформацію у коментарях до цього посту, щоб ви були в курсі останніх новин з «полів».

126 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

У абонентів FTTB (послуга “Домашній Інтернет”) / FMC (тарифи лінійки “Все разом”) немає можливості подати заявку на відновлення пароля до ТБ

Проблема може проявлятись таким чином:
1) SMS з паролем від ТБ не надходить, якщо номер телефону в новій системі вказано не в форматі 380… (потрібно звернутись до оператора і оновити номер телефону)
2) Не працює комбінація для відновлення пароля *459# :telephone_receiver:  і *459*ххххххх# :telephone_receiver:
3) В новій системі немає кнопки зміни ТБ пароля.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 23059

Рівень користувача 8
Позначка +5

Системи підтримки. У абонентів FTTB (послуга “Домашній Інтернет”) / FMC (тарифи лінійки “Все разом”) немає можливості провести прив'язку порту в новій системі

Проблема може проявлятись таким чином:
- немає кнопки для прив'язки порту;
- існуючі абоненти не можуть пройти активацію на сторінці. 

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 23235

Рівень користувача 8
Позначка +5

У деяких абонентів не підключена акція "Крок Вперед" після міграції в нові ІТ-системи

Рекомендуємо поповнити рахунок до суми повної абонентської плати для активації послуг за умовами тарифу.

Щодо повернення коштів:
• повернення буде проведено до 31.05.2021 р. включно.
• абонентам у яких сума була достатня для списання абонентської плати без акції на ранок 01.04.2021 р. буде повернуто різницю - 50 грн.
• абонентам у яких була недостатня сума для зняття абонентської плати, але достатня з урахуванням акції: всі нарахування по штрафному тарифу + 50 грн.
• абонентам у яких сума недостатня для списання абонентської плати з урахуванням акції не повертаємо.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності. І дякуємо за терпіння.

ID: 24375

Рівень користувача 8
Позначка +5

У клієнтів FTTB (послуга “Домашній Інтернет”) / FMC (тарифи лінійки “Все разом”) виникають складності в роботі пакета "Всі канали"

Проблема може проявлятись таким чином:
- пакет «Всі канали" не активувався автоматично при новому підключенні ТБ;
- пакет «Всі канали" не мігрував в нові ІТ-системи по абонентам у яких він уже був підключений раніше.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 26397

Рівень користувача 8
Позначка +5

Абонентам FMC (тарифи лінійки “Все разом”), які підключали акцію «Крок вперед» в січні прийшло SMS з рекомендованим платежем з урахуванням акції, хоча акція відключилась 01.04.

Щодо повернення коштів:
-повернення було проведено до 12.05.2021 р. включно.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності. І дякуємо за терпіння.

ID: 28442

Рівень користувача 8
Позначка +5

Системи підтримки. За посиланням "зміна тарифного плану" відсутній перелік рекомендованих тарифних планів для переходу

На даний момент спостерігаються труднощі із заміною тарифного плану через оператора. Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Інженери вже працюють над вирішенням питання.

ID: 29777

Рівень користувача 8
Позначка +5

Системи підтримки. Складнощі з відображенням інформації в деталізації за номерами в новій системі (GSM)

За деякими номерами абонентів відбуваються списання коштів, але в деталізації в системі (через звернення до оператора) не видно цих списань, так само відсутня інформація про те, за які послуги були списані кошти.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 32880

Рівень користувача 8
Позначка +5

Системи підтримки. Складнощі зі зміною тарифного плану в новій системі (GSM / FTTB)

На поточний момент можуть спостерігаються труднощі із заміною тарифного плану.

Інженери вже працюють над усуненням неполадок.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 38559

Рівень користувача 8
Позначка +5

Інформаційні SMS. Отримання помилкових інформаційних SMS про покидання домашньої зони у абонентів GSM і FMС

У абонентів проявляються такі складності:
1) Отримання помилкових інформаційних SMS про покидання домашньої зони.
2) Абонент знаходиться в домашній зоні, але система визначає що він покинув територію дії тарифу.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 68813

Рівень користувача 8
Позначка +5

eSIM. Недоступність підключенням послуги "eSIM" з 01.04.2021 р.

Для абонентів передплати з 01.04.2021 р. підключення послуги “eSIM” не доступно через систему «Мій Київстар» (3.0), а також в Інтернет-магазині «Київстар» (Eshop).

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 73089

Рівень користувача 8
Позначка +5

Системи підтримки. По абонентам FTTB немає можливості оформити заявку на зміну адреси

За абонентам FTTB (FMC) немає можливості оформити заявку на зміну адреси.
- при збереженні форми на зміну адреси перенаправляє на ту ж сторінку (заповнення даних / нова адреса) і “скидає” раніше заповнені поля форми;
- в новій системі відсутній розділ по зміні адреси (спроба змінити адресу через оператора).

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 74445

Рівень користувача 8
Позначка +5

Автоматичне відключення послуги “Київстар ТБ” і всіх додаткових ТБ-послуг

Після міграції в нові ІТ-системи автоматично згенерувалось відключення послуги “Київстар ТБ” і всіх додаткових ТБ-послуг.

Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 75785

Рівень користувача 8
Позначка +5

Інформаційні SMS. Отримання некоректних SMS-повідомлень про встановлення обмеження швидкості (GSM / PrePaid (передплата))

Деяким абонентам передплати, надходять некоректні SMS про встановлення обмеження швидкості (шейп) за умовами “Політики справедливого користування мережевими ресурсами”.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 76753

Рівень користувача 8
Позначка +5

Ексклюзивний номер. Недоступність сервісу "Ексклюзивний номер" для абонентів передплаченого зв'язку (GSM / PrePaid (передплата))

На даний момент абоненти передплаченого зв'язку не можуть придбати ексклюзивні номери, перенесені в нову IT-систему.
Сервіс «Ексклюзивні номери» для контрактних абонентів надається в штатному режимі.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 79949

Рівень користувача 8
Позначка +5

У деяких абонентів FMC не виконались заявки на роз’єднання тарифу лінійки “Все Разом”, подані в минулому місяці

У деяких абонентів FMC не виконались заявки на роз’єднання тарифу лінійки “Все Разом”, подані в минулому місяці. При цьому в попередній системі заявка "в обробці" і в новій системі абоненти перейшли з тарифного плану лінійки “Київстар Все Разом”.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Інженери вже працюють над вирішенням питання.

ID: 80282

Рівень користувача 8
Позначка +5

Роумінг. Складнощі зі здійсненням вихідних дзвінків (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів, які знаходяться в роумінгу, при наявності коштів на основному рахунку, рахунку “Екстра грошей” і в пакеті "Ідеальний роумінг" при здійсненні вихідного дзвінка відбувається скидання виклику.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Інженери вже працюють над вирішенням питання.

ID: 441775

Рівень користувача 8
Позначка +5

“Всюди Онлайн”. Складнощі зі списанням абонентської оплати (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів при достатній сумі на рахунку не списується оплата по Інтернет-пакету «Всюди Онлайн 10 000 МБ / 90 днів / 1 грн».

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 441035

Рівень користувача 8
Позначка +5

MNP. Клієнти які перейшли в мережу іншого оператора по Port-Out не анульовані номери в мережі Київстар (GSM)

У клієнтів, які перейшли в мережу іншого оператора (MNP Port-Out) працюють обидві сім карти (в мережі Київстар і в мережі оператора до якого перейшов клієнт). При поповненні рахунку, зарахування коштів відбувається в мережу Київстар, і клієнт успішно користується послугами за номером.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 436377

Рівень користувача 8
Позначка +5

Мій Київстар. Складнощі при перегляді деталізації викликів в системі «eCare» і додатку «Мій Київстар» (GSM \ FMC)

При перегляді деталізації викликів в системі «eCare» або додатку «Мій Київстар» відображається тільки номер телефону абонента, який увійшов в систему.

Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 436355

Рівень користувача 8
Позначка +5

У нових та існуючих клієнтів FTTB при активації послуги "Домашній Інтернет" / зміні порту не відбувається редірект на сторінку активації

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 433362

Рівень користувача 8
Позначка +5

Ді-Джингл. Не звучить мелодія “Ді-Джингл” (PrePaid (передплата) / GSM)

У деяких абонентів, звучать гудки замість встановленої мелодії “Ді-Джингл”.

Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 432147

Рівень користувача 8
Позначка +5

Маячок. Складнощі в роботі послуги "Маячок" (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів передплати, можуть спостерігатися складності в роботі послуги «Маячок»:
1) Після запиту про місцезнаходження "члена сім'ї" не надходить відповідь.
2) Отримує інформацію, що номера абонента немає в списку "членів сім'ї", раніше був.
3) Не діють нові умови тарифікації з 18.05.2021 р. (списується по 0.53 грн. замість 5 грн. за день)

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

Питання перетарифікації буде розглянуто після закриття події.

ID: 431029

Рівень користувача 8
Позначка +5

Тарифікація. Некоректна тарифікація передачі даних у абонентів з тарифним планом "SIM для пристроїв" (GSM)

У деяких абонентів передплати з тарифним планом "SIM для пристроїв" при знятій абонентській платі відбувається тарифікація МБ.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 424224

Рівень користувача 8
Позначка +5

У нових абонентів з особовим рахунком 888ххххххххх після підтвердження FMC (тарифи лінійки “Все разом”) сформувалася заявка на демонтаж ТБ-тюнера

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 421100

Рівень користувача 8
Позначка +5

Нарахування бонусів. Складнощі з нарахуванням бонусів за своєчасну оплату (GSM)

У деяких абонентів, після оплати тарифного плану не нараховуються бонуси за своєчасну оплату.

Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 420624

Відповісти