Корисно знати

Актуальна інформація щодо тимчасових складнощів у роботі послуг

Актуальна інформація щодо тимчасових складнощів у роботі послуг
Рівень користувача 8
Позначка +3
Друзі, ми, повсякчас працюємо над тим, щоб ви могли дзвонити близьким та рідним, працювати в інтернеті або ділитися фото у мережі.
Та щоб покриття від Київстар завжди радувало вас якістю, нам потрібно проводити планові роботи на мережі.
Що це означає? А те, що інколи, ну дуже зрідка, ми будемо влаштовувати для вас «діджитал детокси». Такі планові роботи ми будемо виконувати, щоб уникнути аварій та інших халеп у мережі в майбутньому.
Втім, якщо, скажімо десь у Карпатах або на Чорноморському узбережжі, непогода вирішить нам попсувати гарний настрій та влаштувати аварію, ми миттєво візьмемося її усувати. Тож просимо вас з розумінням поставитись до можливих складнощів зі зв’язком або доступом до інтернету. Просто знайте, ми турбуємось про вас🤗
Тож поки ви невдоволено будете перевіряти мережу, десь серед степу чи у горах вже працюватимуть наші спеціалісти🕴️

Ви певне зацікавились, як же дізнаватися про такі незручності? Наші чарівні ельфи-модератори писатимуть найсвіжішу інформацію у коментарях до цього посту, щоб ви були в курсі останніх новин з «полів».

Цю тему було закрито для коментарів

57 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

Системи підтримки. Складнощі з відображенням інформації в деталізації за номерами в новій системі (GSM)

За деякими номерами абонентів відбуваються списання коштів, але в деталізації в системі (через звернення до оператора) не видно цих списань, так само відсутня інформація про те, за які послуги були списані кошти.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 32880

Рівень користувача 8
Позначка +5

eSIM. Недоступність підключенням послуги "eSIM" з 01.04.2021 р.

Для абонентів передплати з 01.04.2021 р. підключення послуги “eSIM” не доступно через систему «Мій Київстар» (3.0), а також в Інтернет-магазині «Київстар» (Eshop).

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 73089

Рівень користувача 8
Позначка +5

Маячок. Складнощі в роботі послуги "Маячок" (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів передплати, можуть спостерігатися складності в роботі послуги «Маячок»:
1) Після запиту про місцезнаходження "члена сім'ї" не надходить відповідь.
2) Отримує інформацію, що номера абонента немає в списку "членів сім'ї", раніше був.
3) Не діють нові умови тарифікації з 18.05.2021 р. (списується по 0.53 грн. замість 5 грн. за день)

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

Питання перетарифікації буде розглянуто після закриття події.

ID: 431029

Рівень користувача 8
Позначка +5

Тарифікація. У абонентів з тарифним планом «Київстар Комфорт 2018» некоректно знімається денна оплата (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів з тарифом «Київстар Комфорт 2018» може зніматися оплата за пакет послуг на день при наявності на рахунку суми менше 5 грн. Хоча в умовах немає інформації: «Якщо на момент зняття денної плати на рахунку є сума, менше денної плати, послуги в цей день можуть бути надані за спеціальною акційною ціною, що дорівнює розміру залишку коштів на вашому рахунку».

Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 419137

Рівень користувача 8
Позначка +5

Інформаційні SMS. Не приходить SMS про погашення заборгованості за послугою «Екстра гроші" (GSM / PrePaid (передплата))

Абонентам передплати не приходять SMS про погашення заборгованості за послугою «Екстра гроші".

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 397868

Рівень користувача 8
Позначка +5

Тимчасове закриття. При дзвінках на номер який тимчасово закритий звучить некоректне системне оголошення (GSM / PrePaid (передплата) / FMC)

При дзвінках на номери, які тимчасово закриті (статус - призупинено) програється системне оголошення: "Цей номер не є дійсний" замість "Вхідні дзвінки заблоковано оператором".

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 448117

Рівень користувача 8
Позначка +5

У деяких абонентів FMC / FTTB при оплаченій абонентській платі послуги “Домашнього Інтернету” залишаються у фінансовому блокуванні

Проблема проявляється наступним чином:
- абонентська плата списана;
- блокування "Оператор" в системі;
- сесія з фінансовим блокуванням;
- у даних клієнтів після замовлення “Тижня Довіри” послуги залишаються у фінансовому блокуванні (повторно блокуються).

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 310936

Рівень користувача 8
Позначка +5

Системи підтримки. При фіксації звернень під “аварії”, абонентам надходять SMS, що Компанія розглянула звернення і питання вирішене (GSM / FTTB)

При фіксації звернень під “аварію” абонентам надходять Notification: «Шановний клієнте, компанія розглянула Ваше звернення. Питання вирішено. Дякуємо, що допомагаєте нам вдосконалюватись», опис якого не відповідає дійсності.

Про ситуацію відомо. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 468208

Рівень користувача 8
Позначка +5

За клієнтам FMC (тарифи лінійки “Все разом”) / FTTB заявки на установку тюнера / послугу "Майстер" залишаються в статусі waitingforactivate / Очікування актівації

1) Заявка на установку тюнера видалена на стороні CMS, пакет "TVSERVICE_TVTUNER" в статусі waitingforactivate.
2) Заявку на послугу "Майстер" в статусі “Відмова на стороні CMS”, послуга "Майстер" в активних послугах в статусі "Очікування актівації".

Про ситуацію відомо. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 367087

Рівень користувача 8
Позначка +5

Додатковий номер. Складнощі при управлінні послугою “Додатковий номер” (GSM / INFO)

У деяких абонентів, можуть виникати складнощі з послугою "Додатковий номер":
1) при підключенні послуги;
2) при відключенні послуги;
3) при спробі відновити “Додатковий номер” протягом 60-ти днів після відключення, присвоюється інший номер.

Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 205948

Рівень користувача 8
Позначка +5

Абонентам FTTB / FMC / GSM прийшло інформаційне SMS в проміжок часу 22:00 - 08:00 (у вихідний 22:00 - 09:00)

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 178372

Рівень користувача 8
Позначка +5

У клієнтів FTTB при дзвінку на IVR 460/0800300460 не програється інформація по статусу зняття абонентської плати

Про ситуацію відомо. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 161883

Рівень користувача 8
Позначка +5

USSD. Складнощі з відключенням послуги "SIM для планшету" (GSM / FMC)

У деяких абонентів FMC при спробі відключення послуги "SIM для планшету" при наборі USSD *100*93*3# виклик вибиває помилку: "Технічна помилка, рекомендуємо звернутися на 466".

Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 129764

Рівень користувача 8
Позначка +5

GPRS. Складнощі при використанні режиму "Модем" в пристроях Apple Iphone (GSM / INFO)

При спробі скористатися в мобільних пристроях Apple Iphone режимом "Модем", відображається помилка: "Що би включити" Режим модема "для цього облікового запису, зверніться в Kyivstar.”

Про ситуацію відомо. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 638026

Рівень користувача 8
Позначка +5

Клуб знайомств. Складнощі при використанні послуги (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів, при використанні послуги "Клуб знайомств" можуть виникати складнощі:
1) При відправці запиту *870# та виклик не надходить відповідь або відображається повідомлення про помилку відправлення запиту ("Запит завершений" або "Заборонено").
2) Не відправляються повідомлення іншим користувачам послуги.

Про ситуацію відомо. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 694344

Рівень користувача 8
Позначка +5

Комфортний перехід. При дзвінку на старий номер телефону відбувається скидання (PrePaid / FMC)

У деяких клієнтів які підключили послугу "Комфортний перехід" при дзвінку на старий номер відбувається скидання. І не приходить SMS про те що клієнт поміняв номер телефону.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Після усунення, протягом 10 робочих днів, буде проведена компенсація за некоректним витрат, про що ви будете проінформовані в SMS.

ID: 783604

Рівень користувача 8
Позначка +5

Інформаційні SMS. Абонентам FMC надходить попереджувала SMS про закінчення хвилин на інші мережі з пропозицією підключити анульовану послугу (FMC).

Деяким абонентам FMC надходять попереджувальні SMS про закінчення хвилин на інші мережі. В кінці повідомлення пропонується підключити послугу, анульовану 05.08.2020 р ("Дзвінки на інші мобільні")

Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 770077

Рівень користувача 8
Позначка +5

У деяких абонентів FMC / FTTB послуга “Київстар ТБ” працює без оплати

У деяких абонентів FMC / FTTB послуга “Київстар ТБ” працює без оплати:
1) некоректно працює блокування по ТБ-сервісу. Блокування по FTTB встановлено, а по ТБ ні;
2) некоректно працює механіка списань за послуги ТБ для FTTB. Списання повинно відбуватися тільки при наявності коштів за “Домашній Інтернет” і ТБ, ми ж бачимо, що є списання за “Домашній Інтернет”, але немає за ТБ;
3) порушено порядок списань оплати по абонентам FMC. Правильний порядок списань: тюнер > ТБ > оплата по тарифу FMC. Зараз оплата знімається так: тюнер > оплата по тарифу FMC > ТБ.

Про ситуацію відомо. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 930033

Рівень користувача 8
Позначка +5

У деяких абонентів FTTB / FMC заявка на відключення тюнера виконалась, але при цьому тюнер залишився в оренді.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1348705

Рівень користувача 8
Позначка +5

Виконання заявок. Складнощі з виконанням заявок на заміну тарифних планів, а так же роз'єднання / об'єднання FMC (GSM / FTTB)

У деяких абонентів подані заявки на заміну тарифного плану, а так само об’єднання / роз'єднання FMC випали в помилку requested.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1314973

Рівень користувача 8
Позначка +5

Київстар ТБ. У деяких клієнтів була помилково підключена оренда тюнера 31.08.2021 р. Тюнер у клієнта був викуплений або клієнт використовує власний тюнер

Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1310287

Рівень користувача 8
Позначка +5

Мій Київстар. У абонентів FTTB в системі "Мій Київстар" помилково відображається бонусний баланс

Фактично бонусів і можливості їх витратити немає.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1387912

Рівень користувача 8
Позначка +5

Ексклюзивний номер. Складність при підключенні Ексклюзивного номера (GSM / PraPaid / INFO)

Після міграції номера з нової IT-системи на договірну форму обслуговування, цей номер в системі буде значитися як вільний і потрапить в список доступних ексклюзивних номерів. При спробі підключення даного номера як ексклюзивного відбувається помилка, при цьому гроші за заміну номера списуються.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1227265

Рівень користувача 8
Позначка +5

Інформаційні SMS. Деяким абонентам FMC надходять некоректні SMS, що заявка на заміну тарифу не виконана (FMC)

Деяким абонентам з тарифом лінійки "Київстар Все разом" надходить помилкове повідомлення з текстом «Заявка на зміну тарифного плану не виконана через нестачу коштів на рахунку. Будь ласка, поповніть рахунок і повторіть замовлення». Повідомлення можуть дублюватися. Заявок на заміну тарифу клієнт не подавав.

Інформація вже передана фахівцям на розгляд. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 1539604

Рівень користувача 8
Позначка +5

GPRS. Складнощі з тривалістю Інтернет-сесії (GSM)

На поточний момент у клієнтів можуть спостерігатися труднощі з тривалістю Інтернет-сесії. Замість тривалості 720 хв., Інтернет-сесія триває 240 хв.

Наші фахівці працюють над вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 1503301