Важливо Увага!

Актуальна інформація щодо тимчасових складнощів у роботі послуг

Актуальна інформація щодо тимчасових складнощів у роботі послуг
Рівень користувача 8
Позначка +3
Друзі, ми, повсякчас працюємо над тим, щоб ви могли дзвонити близьким та рідним, працювати в інтернеті або ділитися фото у мережі.
Та щоб покриття від Київстар завжди радувало вас якістю, нам потрібно проводити планові роботи на мережі.
Що це означає? А те, що інколи, ну дуже зрідка, ми будемо влаштовувати для вас «діджитал детокси». Такі планові роботи ми будемо виконувати, щоб уникнути аварій та інших халеп у мережі в майбутньому.
Втім, якщо, скажімо десь у Карпатах або на Чорноморському узбережжі, непогода вирішить нам попсувати гарний настрій та влаштувати аварію, ми миттєво візьмемося її усувати. Тож просимо вас з розумінням поставитись до можливих складнощів зі зв’язком або доступом до інтернету. Просто знайте, ми турбуємось про вас🤗
Тож поки ви невдоволено будете перевіряти мережу, десь серед степу чи у горах вже працюватимуть наші спеціалісти🕴

Ви певне зацікавились, як же дізнаватися про такі незручності? Наші чарівні ельфи-модератори писатимуть найсвіжішу інформацію у коментарях до цього посту, щоб ви були в курсі останніх новин з «полів».

9 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +2
Любі користувачі! У деяких абонентів передплаченого зв'язку з тарифом нової лінійки "Безлім Відео" та "Київстар Все разом. Смарт" відбувається тарифікація трафіку при використанні YouTube, який згідно з умовами цих тарифів не повинен списуватися з балансу. Авжеж, така ситуація приносить незручності, тому наші фахівці намагаються вирішити це питання якнайшвидше. Сподіваюся, незабаром зможете користуватися послугою повноцінно. Дякую за ваше терпіння та розуміння! ❤
Рівень користувача 8
Позначка +2

У деяких абонентів передплати при спробі скористатися послугою "Самостійна заміна SIM" через USSD комбінацію на номері донора з тарифом “Смарт СІМ” виникає помилка, хоча всі умови виконані.

Приношу свої вибачення. :pray_tone3: Це питання вирішують. 

Рівень користувача 8
Позначка +2

Шановні користувачі! Деяким абонентам передплати надійшла пропозиція отримати бонусні кошти після поповнення рахунку. Абонент поповнює рахунок, але бонус не нараховується по закінченню доби. 

Приношу свої вибачення! Рекомендую звернутися до оператора для оформлення заявки на нарахування бонусу. 

Рівень користувача 8
Позначка +2

У деяких абонентів передплати при користуванні послугою "Київстар ТБ" може відбуватися тарифікація МБ. Фахівці вже займаються вирішенням питання. Приношу свої вибачення. 

Рівень користувача 8
Позначка +4

У деяких абонентів передплати при спробі здійснити позачергове замовлення пакета послуг за допомогою "Екстра грошей", заявка переходить в статус "Помилково" і пакет не нараховується.

Інженери вже займаються усуненням неполадок. Вибачте за тимчасові незручності.

Рівень користувача 8
Позначка +4

У деяких абонентів передплаченого зв’язку при використанні послуги GRPS-Інтернет в роумінгу відбувається тарифікація за одиницю Мб замість пакету.

Ми вже повідомили про складності в технічний відділ, наші фахівці працюють над вирішенням питання, ми приносимо вибачення за тимчасові незручності.

Рівень користувача 8
Позначка +4

У деяких абонентів після відправки SMS на короткий номер 478 для підключення акційного пакету Мб - Мб не нараховуються. 

Ми вже повідомили про складності в технічний відділ, наші фахівці працюють над вирішенням питання, ми приносимо вибачення за тимчасові незручності.

Рівень користувача 8
Позначка +4

У абонентів, котрі користуються послугою "Київстар ТБ" не працюють наступні канали: “Телевсесвіт”, “Чорноморська ТРК”, “TVA”, “UA: Донбас”, “UA: Закарпаття”.

Ми вже повідомили про складності в технічний відділ, наші фахівці працюють над вирішенням питання, ми приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +4

Для абонентів передплати тимчасово недоступний переказ коштів з мобільного рахунку на банківську карту, а так само вхід в особистий кабінет користувача послуги "СМАРТ-гроші" за всіма каналами. Це пов'язано зі вступом в силу Закону про фінансовий моніторинг.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Відповісти