Важливо Увага!

Актуальна інформація щодо тимчасових складнощів у роботі послуг

Актуальна інформація щодо тимчасових складнощів у роботі послуг
Рівень користувача 8
Позначка +3
Друзі, ми, повсякчас працюємо над тим, щоб ви могли дзвонити близьким та рідним, працювати в інтернеті або ділитися фото у мережі.
Та щоб покриття від Київстар завжди радувало вас якістю, нам потрібно проводити планові роботи на мережі.
Що це означає? А те, що інколи, ну дуже зрідка, ми будемо влаштовувати для вас «діджитал детокси». Такі планові роботи ми будемо виконувати, щоб уникнути аварій та інших халеп у мережі в майбутньому.
Втім, якщо, скажімо десь у Карпатах або на Чорноморському узбережжі, непогода вирішить нам попсувати гарний настрій та влаштувати аварію, ми миттєво візьмемося її усувати. Тож просимо вас з розумінням поставитись до можливих складнощів зі зв’язком або доступом до інтернету. Просто знайте, ми турбуємось про вас🤗
Тож поки ви невдоволено будете перевіряти мережу, десь серед степу чи у горах вже працюватимуть наші спеціалісти🕴️

Ви певне зацікавились, як же дізнаватися про такі незручності? Наші чарівні ельфи-модератори писатимуть найсвіжішу інформацію у коментарях до цього посту, щоб ви були в курсі останніх новин з «полів».

29 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

У зв'язку з технічними складнощами тимчасово не працює меню 246. Наші інженери займаються усуненням проблеми. Вибачте за тимчасові незручності :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

Деякі абоненти не можуть отримати бонуси за авторизацію в мобільному додатку "Мій Київстар 3.0": після встановлення додатку не з'являється спливаюче вікно для отримання бонусів.
Про ситуацію відомо. Наші інженери вже займаються вирішенням цієї проблеми.

Питання перетарифікації буде вирішуватись після закриття “аварії”.

Рівень користувача 8
Позначка +5

У користувачів з тарифом «Київстар все разом 4G» відбувається обрив сесій, як у звичайних абонентів передплати кожні 60 хвилин.
Наші інженери вже працюють над вирішенням питання. Вибачте за тимчасові незручності.

Рівень користувача 8
Позначка +5

У деяких контрактних абонентів з тарифним планом "Smart", в додатку "Мій Київстар" замість 12 000 МБ, за умовами тарифного плану, відображається пакет 100 МБ за 10 грн.
Наші інженери вже займаються вирішенням цієї проблеми. Приносимо вибачення за тимчасові незручності :innocent:

Рівень користувача 8
Позначка +5

У деяких абонентів FTTB (користувачі послуги "Домашній Інтернет") при вході в систему "Мій Київстар" відображається помилка: "Цей обліковій Записів не зареєстрованій у системе".
Про ситуацію відомо. Наші фахівці працюють над вирішенням питання.

Рівень користувача 8
Позначка +5

У абонентів "Київстар ТБ" виникають складності в роботі кнопки "Home" (Menu) на ТБ - тюнері.
Наші інженери вже займаються вирішенням цієї проблеми. Приносимо вибачення за тимчасові незручності :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

Деяким абонентам передплати можуть приходити інформаційні SMS-повідомлення в нічний час про закінчення тарифних МБ.

SMS повідомлення про закінчення МБ за тарифним планом приходять коректно. Інформування відбувається і в нічний час так само, так як за номером може відбуватися тарифікація МБ в зв'язку з використанням трафіку на вашому пристрої, що так само може вплинути на ваш баланс по факту закінчення МБ.

Рівень користувача 8
Позначка +5

У деяких абонентів передплати, при проходження реєстрації в системі «Мій Київстар» за допомогою ЕЦП, виникає помилка.

Про ситуацію відомо. Технічний відділ робить все можливе, для усунення неполадок. Приносимо вибачення, за тимчасові незручності.

Рівень користувача 8
Позначка +5

На стартовому пакеті «Smart SIM» (всередині пакету), вказані некоректні USSD-коди для підключення "SIM для другого телефону", через що у абонентів передплати при спробі скористатися послугою "SIM для другого телефону" підключається "SIM для планшета".

Робимо все можливе для усунення неполадок. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

Рівень користувача 8
Позначка +5

У деяких абонентів в системі "Мій Київстар 3.0" може виникати складнощі з активацією послуги "eSIM". Після підтвердження IVR відображається помилка:
1) "Щось пішло не так / Спробуйте пізніше".
2) "Сталася помилка. Спробуйте пізніше або зверніться до оператора в розділі" Параметри "-" Служба підтримки ".

Наші інженери роблять все можливе для відновлення роботи сервісу. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

Рівень користувача 8
Позначка +5

Абонентам тимчасово недоступно використання послуг GPRS в роумінгу на Сейшельських Островах.

Приносимо вибачення за незручності. Залишайтеся на зв'язку з рідними за допомогою голосових викликів. Довідкова служба Київстар з роумінгу: *105*466# та виклик (безкоштовно).

Рівень користувача 8
Позначка +5

У деяких абонентів, які користуються послугою VoLTE, при встановленій переадресації на послугу "Автовідповідач", спрацьовує переадресація з тарифікацією як на закордонний номер.

Інженери вже працюють над вирішенням питання. Вибачте за тимчасові незручності.

Рівень користувача 8
Позначка +5

У зв'язку з проведенням технічних робіт, починаючи з 30.12.2020 р. за послугою "СМАРТ-гроші" тимчасово обмежений прийом платежів партнера ФК "Контрактовий дім".

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

Рівень користувача 8
Позначка +5

У деяких абонентів FMC (тарифи лінійки "Київстар Все разом") при зміні тарифного плану в додатку "Мій Київстар" відображаються некоректні суми абонентської плати (з урахуванням знижки "Крок вперед" і без неї).

Відповідальний підрозділ вже займається вирішенням даного питання. Вибачте за тимчасові труднощі.

Питання перетаріфікаціі буде вирішене після закриття події.

Рівень користувача 8
Позначка +5

Абонентам FMC Контракт (тарифи лінійки "Київстар Все разом") для коректного користування послугою "Київстар ТБ" потрібно видалити особовий рахунок з мульти-аккаунта. Якщо особовий рахунок не буде видалений, то у клієнтів будуть виникати складнощі з авторизацією (не приходитиме пароль).

Рекомендація: потрібно видалити особовий рахунок з мульти-аккаунта в системі «Мій Київстар».

Наші фахівці вже працюють над вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

Рівень користувача 8
Позначка +5

У контрактних абонентів можуть бути складності з використанням послуги "Навігатор", через припинення роботи "Adobe Flash player".

Відповідальний підрозділ вже займається пошуком вирішення питання. Вибачте, за тимчасові незручності :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

Тимчасово немає можливості скористатися WEB-інтерфейсом послуги "Маячок".

Інженери вже працюють над вирішенням питання. Вибачте за тимчасові незручності.

Рівень користувача 8
Позначка +5

В населеному пункті Носівка, Чернігівська область може спостерігатися низький рівень сигналу або повна відсутність покриття. При цьому можуть виникати складнощі у використанні послуг зв'язку: телефонія / Інтернет / SMS / MMS.

Наші інженери вже працюють над вирішенням питання. Вибачте за тимчасові незручності :innocent:

Рівень користувача 8
Позначка +5

У деяких контрактних абонентів, з активною послугою VoLTE, звучать гудки замість встановленої мелодії “Ді-Джингл”. 

Інженери вже працюють над вирішенням питання. Вибачте за тимчасові незручності.

Питання перетаріфікаціі буде вирішене за фактом закриття події.

Рівень користувача 8
Позначка +5

У деяких абонентів, при замовленні послуги "Турбокнопка" автоматично не знімається обмеження швидкості після підключення.

Інженери вже працюють над вирішенням питання. Вибачте за тимчасові незручності.

Питання перетаріфікаціі буде вирішене після закриття події.

Рівень користувача 8
Позначка +5

Припинення трансляції каналів  112, ZIK та News One.

Припинення трансляції викликане рішенням РНБО, яке запроваджує обмеження на користування радіочастотним ресурсом суб’єктами санкцій та заборону ретрансляції їх телепрограм.

Рівень користувача 8
Позначка +5

Деяким абонентам передплати, можуть приходити SMS-повідомлення в рамках персональної пропозицій в нічний час.
Інженери вже працюють над вирішенням питання. Вибачте за тимчасові незручності :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

Деяким абонентам передплати, які мають регіональну прив'язку в м. Запоріжжя, приходять помилкові SMS про те, що покинута домашня зона, хоча її межі абоненти не покидали.
Наші інженери вже займаються вирішенням цієї проблеми. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

Питання перетаріфікаціі буде вирішуватися після закриття подія.

Рівень користувача 8
Позначка +5

Через різке погіршення погодних умов в Одеській області може спостерігатися низький рівень сигналу або повна відсутність покриття. При цьому можуть виникати складнощі у використанні послуг зв'язку: телефонія / Інтернет / SMS / MMS.
Інженери вже займаються усуненням неполадок. Вибачте за тимчасові незручності.

Рівень користувача 8
Позначка +5

У клієнтів FTTB (користувачі послугою “Домашній Інтернет”) з тарифним планом "Безлім Wow" некоректно нарахована абонентська плата в лютому:
1) абонентська плата знята двічі;
2) сума другого нарахування НЕ акційна (125 грн).
Дякуємо за інформацію, ми вже повідомили технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

Відповісти