Важливо

Актуальна інформація щодо тимчасових складнощів у роботі послуг

Актуальна інформація щодо тимчасових складнощів у роботі послуг
Рівень користувача 8
Позначка +3
Друзі, ми, повсякчас працюємо над тим, щоб ви могли дзвонити близьким та рідним, працювати в інтернеті або ділитися фото у мережі.
Та щоб покриття від Київстар завжди радувало вас якістю, нам потрібно проводити планові роботи на мережі.
Що це означає? А те, що інколи, ну дуже зрідка, ми будемо влаштовувати для вас «діджитал детокси». Такі планові роботи ми будемо виконувати, щоб уникнути аварій та інших халеп у мережі в майбутньому.
Втім, якщо, скажімо десь у Карпатах або на Чорноморському узбережжі, непогода вирішить нам попсувати гарний настрій та влаштувати аварію, ми миттєво візьмемося її усувати. Тож просимо вас з розумінням поставитись до можливих складнощів зі зв’язком або доступом до інтернету. Просто знайте, ми турбуємось про вас🤗
Тож поки ви невдоволено будете перевіряти мережу, десь серед степу чи у горах вже працюватимуть наші спеціалісти🕴️

Ви певне зацікавились, як же дізнаватися про такі незручності? Наші чарівні ельфи-модератори писатимуть найсвіжішу інформацію у коментарях до цього посту, щоб ви були в курсі останніх новин з «полів».

Цю тему було закрито для коментарів

115 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

У абонентів FTTB (послуга “Домашній Інтернет”) / FMC (тарифи лінійки “Все разом”) немає можливості подати заявку на відновлення пароля до ТБ

Проблема може проявлятись таким чином:
1) SMS з паролем від ТБ не надходить, якщо номер телефону в новій системі вказано не в форматі 380… (потрібно звернутись до оператора і оновити номер телефону)
2) Не працює комбінація для відновлення пароля *459# :telephone_receiver:  і *459*ххххххх# :telephone_receiver:
3) В новій системі немає кнопки зміни ТБ пароля.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 23059

Рівень користувача 8
Позначка +5

У клієнтів FTTB (послуга “Домашній Інтернет”) / FMC (тарифи лінійки “Все разом”) виникають складності в роботі пакета "Всі канали"

Проблема може проявлятись таким чином:
- пакет «Всі канали" не активувався автоматично при новому підключенні ТБ;
- пакет «Всі канали" не мігрував в нові ІТ-системи по абонентам у яких він уже був підключений раніше.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 26397

Рівень користувача 8
Позначка +5

Системи підтримки. Складнощі з відображенням інформації в деталізації за номерами в новій системі (GSM)

За деякими номерами абонентів відбуваються списання коштів, але в деталізації в системі (через звернення до оператора) не видно цих списань, так само відсутня інформація про те, за які послуги були списані кошти.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 32880

Рівень користувача 8
Позначка +5

Системи підтримки. Складнощі зі зміною тарифного плану в новій системі (GSM / FTTB)

На поточний момент можуть спостерігаються труднощі із заміною тарифного плану.

Інженери вже працюють над усуненням неполадок.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 38559

Рівень користувача 8
Позначка +5

eSIM. Недоступність підключенням послуги "eSIM" з 01.04.2021 р.

Для абонентів передплати з 01.04.2021 р. підключення послуги “eSIM” не доступно через систему «Мій Київстар» (3.0), а також в Інтернет-магазині «Київстар» (Eshop).

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 73089

Рівень користувача 8
Позначка +5

Системи підтримки. По абонентам FTTB немає можливості оформити заявку на зміну адреси

За абонентам FTTB (FMC) немає можливості оформити заявку на зміну адреси.
- при збереженні форми на зміну адреси перенаправляє на ту ж сторінку (заповнення даних / нова адреса) і “скидає” раніше заповнені поля форми;
- в новій системі відсутній розділ по зміні адреси (спроба змінити адресу через оператора).

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 74445

Рівень користувача 8
Позначка +5

Ексклюзивний номер. Недоступність сервісу "Ексклюзивний номер" для абонентів передплаченого зв'язку (GSM / PrePaid (передплата))

На даний момент абоненти передплаченого зв'язку не можуть придбати ексклюзивні номери, перенесені в нову IT-систему.
Сервіс «Ексклюзивні номери» для контрактних абонентів надається в штатному режимі.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 79949

Рівень користувача 8
Позначка +5

“Всюди Онлайн”. Складнощі зі списанням абонентської оплати (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів можуть виникати складнощі з послугою "Всюди Онлайн":
1) при першому підключенні послуги "Всюди Онлайн" виникає помилка.
2) при достатній сумі на рахунку не списується оплата по Інтернет-пакету «Всюди Онлайн 10 000 МБ / 90 днів / 1 грн».
3) при підключенні послуги "Всюди Онлайн" пакет ("10 000 МБ за 20 грн. на 90 днів") виникає помилка, кошти знімаються, а МБ не нараховуються.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 441035

Рівень користувача 8
Позначка +5

Маячок. Складнощі в роботі послуги "Маячок" (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів передплати, можуть спостерігатися складності в роботі послуги «Маячок»:
1) Після запиту про місцезнаходження "члена сім'ї" не надходить відповідь.
2) Отримує інформацію, що номера абонента немає в списку "членів сім'ї", раніше був.
3) Не діють нові умови тарифікації з 18.05.2021 р. (списується по 0.53 грн. замість 5 грн. за день)

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

Питання перетарифікації буде розглянуто після закриття події.

ID: 431029

Рівень користувача 8
Позначка +5

Нарахування бонусів. Складнощі з нарахуванням бонусів за своєчасну оплату (GSM)

У деяких абонентів, після оплати тарифного плану не нараховуються бонуси за своєчасну оплату.

Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 420624

Рівень користувача 8
Позначка +5

Тарифікація. У абонентів з тарифним планом «Київстар Комфорт 2018» некоректно знімається денна оплата (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів з тарифом «Київстар Комфорт 2018» може зніматися оплата за пакет послуг на день при наявності на рахунку суми менше 5 грн. Хоча в умовах немає інформації: «Якщо на момент зняття денної плати на рахунку є сума, менше денної плати, послуги в цей день можуть бути надані за спеціальною акційною ціною, що дорівнює розміру залишку коштів на вашому рахунку».

Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 419137

Рівень користувача 8
Позначка +5

Мій Київстар. Складнощі з отриманням бонусів за поповнення рахунку в мобільному додатку "Мій Київстар" (PrePaid (передплата) / GSM)

Деякі абоненти PrePaid не можуть отримати бонуси за поповнення в мобільному додатку "Мій Київстар 3.0".

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 417215

Рівень користувача 8
Позначка +5

Персональна пропозиція. При подачі заявки на заміну тарифного плата за персональною пропозицією підключається пакет «Ідеальний роумінг» (PrePaid (передплата) / GSM)

1. За деякими абонентам передплати при подачі заявки на заміну тарифу, за персональною пропозицією, підключається пакет «Ідеальний роумінг»
2. За деякими абонентам передплати при подачі заявки на підключення пакета "Ідеальний роумінг", відбувається заміна тарифного плану.

Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 416377

Рівень користувача 8
Позначка +5

Інформаційні SMS. Не приходить SMS про погашення заборгованості за послугою «Екстра гроші" (GSM / PrePaid (передплата))

Абонентам передплати не приходять SMS про погашення заборгованості за послугою «Екстра гроші".

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 397868

Рівень користувача 8
Позначка +5

“Екстра гроші”. Складнощі при замовленні послуги "Екстра гроші" (PrePaid (передплата) / GSM)

У деяких абонентів передплати, при спробі замовлення послуги «Екстра Гроші" будь-яким каналом виникає помилка: погасіть заборгованість в розмірі 0 грн

Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 459017

Рівень користувача 8
Позначка +5

У деяких клієнтів FMC після зміни тарифного плану з “Київстар Все разом Базовий + ТБ” на “Київстар Все разом Вигідний + ТБ”, працюють тільки канали за попереднім пакетом

Як може проявлятись проблема:
- заявка на зміну тарифу подана в квітні і успішно виконана;
- підключено тариф “Київстар Все разом Вигідний + ТБ”;
- показують тільки канали з пакету ТБ “Стартовий”.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 452028

Рівень користувача 8
Позначка +5

Персональна пропозиція. Не нараховується бонус за заміну SIM на USIM (GSM)

Після виконання умов надання бонусу "Безлімітний інтернет на 30 днів за заміну SIM на USIM" протягом доби бонус не надається, тарифікація відбувається на стандартних умовах.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 448541

Рівень користувача 8
Позначка +5

Тимчасове закриття. При дзвінках на номер який тимчасово закритий звучить некоректне системне оголошення (GSM / PrePaid (передплата) / FMC)

При дзвінках на номери, які тимчасово закриті (статус - призупинено) програється системне оголошення: "Цей номер не є дійсний" замість "Вхідні дзвінки заблоковано оператором".

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 448117

Рівень користувача 8
Позначка +5

У деяких абонентів FMC / FTTB при оплаченій абонентській платі послуги “Домашнього Інтернету” залишаються у фінансовому блокуванні

Проблема проявляється наступним чином:
- абонентська плата списана;
- блокування "Оператор" в системі;
- сесія з фінансовим блокуванням;
- у даних клієнтів після замовлення “Тижня Довіри” послуги залишаються у фінансовому блокуванні (повторно блокуються).

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 310936

Рівень користувача 8
Позначка +5

При підключенні тарифного плану “Київстар Все разом Ігровий” в “Мій Київстар” (eCare) немає можливості прив'язати аккаунт Wargaming

Проблема може проявлятись таким чином: при підключенні тарифного плану не пропонується прив'язати аккаунт Wargaming.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 305512

Рівень користувача 8
Позначка +5

USSD. Складнощі з відображенням кількості використаних послуг у роумінгу при USSD-запиті *106*1*2# та виклик (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів при запиті USSD-комбінації *106*1*2# та виклик, кількість використаних хвилин, МБ і SMS в роумінгу відображається як "0", при цьому абонент успішно використовує послуги.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 479581

Рівень користувача 8
Позначка +5

Виконання заявок. При спробі підтвердження підключення комплексної послуги "Київстар Все разом 4G" виникає помилка (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів виникають складнощі при підключення "Київстар Все разом 4G":
1) При спробі підтвердження підключення послуги через роутер і телефон виникає помилка "Сеанс припинений мережею" або "Відхилено мережею".
2) Немає можливості підтвердити заявку в системі “”Мій Київстар” і “eCare” - кнопка підтвердження неактивна.
3) За абоненту може бути відсутнім заявка на попереднє замовлення послуги в системі.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 479568

Рівень користувача 8
Позначка +5

У абонентів FTTB з особовим рахунком 888ХХХХХХХХХХ при достатній сумі на рахунку не списується абонентська плата

Проблема може проявлятись таким чином:
- особовий рахунок 888ХХХХХХХХХХ;
- на рахунку достатня сума для списання абонентської плати;
- абонентська плата не списана.

Про ситуацію відомо. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 477186

Рівень користувача 8
Позначка +5

Виконання заявок. Складнощі з послугою «Міграція" у деяких абонентів (GSM / FTTB)

На даний момент можуть бути складності з виконанням процедури міграції:
1. З передплаченого зв'язку на контрактну форму обслуговування. Подані заявки залишаються в стані "обробляється". Номер абонента, при цьому відключений.
2. З контрактною форми обслуговування на передплату. Заявки залишаються в стані обробки з коментарем «Can not create subscriber in HLR».
3. Після роз’єднання номерів FMC, при спробі міграції на контракт, виникає помилка "Міграція заборонена".
4. У абонентів передплати в момент прийняття заявки на міграцію система не пропускає заявку і виникає помилка «Міграція заборонена. Можливі причини: невідповідний статус абонента, міграція в поточному місяці, невиконані заявки на зміну номера, заборгованість або відсутність USSD запиту».

Про ситуацію відомо. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 476041

Рівень користувача 8
Позначка +5

Системи підтримки. При фіксації звернень під “аварії”, абонентам надходять SMS, що Компанія розглянула звернення і питання вирішене (GSM / FTTB)

При фіксації звернень під “аварію” абонентам надходять Notification: «Шановний клієнте, компанія розглянула Ваше звернення. Питання вирішено. Дякуємо, що допомагаєте нам вдосконалюватись», опис якого не відповідає дійсності.

Про ситуацію відомо. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 468208