Корисно знати

Актуальна інформація щодо тимчасових складнощів у роботі послуг

Актуальна інформація щодо тимчасових складнощів у роботі послуг
Рівень користувача 8
Позначка +3
Друзі, ми, повсякчас працюємо над тим, щоб ви могли дзвонити близьким та рідним, працювати в інтернеті або ділитися фото у мережі.
Та щоб покриття від Київстар завжди радувало вас якістю, нам потрібно проводити планові роботи на мережі.
Що це означає? А те, що інколи, ну дуже зрідка, ми будемо влаштовувати для вас «діджитал детокси». Такі планові роботи ми будемо виконувати, щоб уникнути аварій та інших халеп у мережі в майбутньому.
Втім, якщо, скажімо десь у Карпатах або на Чорноморському узбережжі, непогода вирішить нам попсувати гарний настрій та влаштувати аварію, ми миттєво візьмемося її усувати. Тож просимо вас з розумінням поставитись до можливих складнощів зі зв’язком або доступом до інтернету. Просто знайте, ми турбуємось про вас🤗
Тож поки ви невдоволено будете перевіряти мережу, десь серед степу чи у горах вже працюватимуть наші спеціалісти🕴️

Ви певне зацікавились, як же дізнаватися про такі незручності? Наші чарівні ельфи-модератори писатимуть найсвіжішу інформацію у коментарях до цього посту, щоб ви були в курсі останніх новин з «полів».

Цю тему було закрито для коментарів

90 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

Системи підтримки. Складнощі з відображенням інформації в деталізації за номерами в новій системі (GSM)

За деякими номерами абонентів відбуваються списання коштів, але в деталізації в системі (через звернення до оператора) не видно цих списань, так само відсутня інформація про те, за які послуги були списані кошти.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 32880

Рівень користувача 8
Позначка +5

eSIM. Недоступність підключенням послуги "eSIM" з 01.04.2021 р.

Для абонентів передплати з 01.04.2021 р. підключення послуги “eSIM” не доступно через систему «Мій Київстар» (3.0), а також в Інтернет-магазині «Київстар» (Eshop).

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 73089

Рівень користувача 8
Позначка +5

Системи підтримки. По абонентам FTTB немає можливості оформити заявку на зміну адреси

За абонентам FTTB (FMC) немає можливості оформити заявку на зміну адреси.
- при збереженні форми на зміну адреси перенаправляє на ту ж сторінку (заповнення даних / нова адреса) і “скидає” раніше заповнені поля форми;
- в новій системі відсутній розділ по зміні адреси (спроба змінити адресу через оператора).

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 74445

Рівень користувача 8
Позначка +5

“Всюди Онлайн”. Складнощі зі списанням абонентської оплати (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів можуть виникати складнощі з послугою "Всюди Онлайн":
1) при першому підключенні послуги "Всюди Онлайн" виникає помилка.
2) при достатній сумі на рахунку не списується оплата по Інтернет-пакету «Всюди Онлайн 10 000 МБ / 90 днів / 1 грн».
3) при підключенні послуги "Всюди Онлайн" пакет ("10 000 МБ за 20 грн. на 90 днів") виникає помилка, кошти знімаються, а МБ не нараховуються.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 441035

Рівень користувача 8
Позначка +5

Маячок. Складнощі в роботі послуги "Маячок" (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів передплати, можуть спостерігатися складності в роботі послуги «Маячок»:
1) Після запиту про місцезнаходження "члена сім'ї" не надходить відповідь.
2) Отримує інформацію, що номера абонента немає в списку "членів сім'ї", раніше був.
3) Не діють нові умови тарифікації з 18.05.2021 р. (списується по 0.53 грн. замість 5 грн. за день)

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

Питання перетарифікації буде розглянуто після закриття події.

ID: 431029

Рівень користувача 8
Позначка +5

Тарифікація. У абонентів з тарифним планом «Київстар Комфорт 2018» некоректно знімається денна оплата (GSM / PrePaid (передплата))

У деяких абонентів з тарифом «Київстар Комфорт 2018» може зніматися оплата за пакет послуг на день при наявності на рахунку суми менше 5 грн. Хоча в умовах немає інформації: «Якщо на момент зняття денної плати на рахунку є сума, менше денної плати, послуги в цей день можуть бути надані за спеціальною акційною ціною, що дорівнює розміру залишку коштів на вашому рахунку».

Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 419137

Рівень користувача 8
Позначка +5

Інформаційні SMS. Не приходить SMS про погашення заборгованості за послугою «Екстра гроші" (GSM / PrePaid (передплата))

Абонентам передплати не приходять SMS про погашення заборгованості за послугою «Екстра гроші".

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 397868

Рівень користувача 8
Позначка +5

Тимчасове закриття. При дзвінках на номер який тимчасово закритий звучить некоректне системне оголошення (GSM / PrePaid (передплата) / FMC)

При дзвінках на номери, які тимчасово закриті (статус - призупинено) програється системне оголошення: "Цей номер не є дійсний" замість "Вхідні дзвінки заблоковано оператором".

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 448117

Рівень користувача 8
Позначка +5

У деяких абонентів FMC / FTTB при оплаченій абонентській платі послуги “Домашнього Інтернету” залишаються у фінансовому блокуванні

Проблема проявляється наступним чином:
- абонентська плата списана;
- блокування "Оператор" в системі;
- сесія з фінансовим блокуванням;
- у даних клієнтів після замовлення “Тижня Довіри” послуги залишаються у фінансовому блокуванні (повторно блокуються).

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 310936

Рівень користувача 8
Позначка +5

При підключенні тарифного плану “Київстар Все разом Ігровий” в “Мій Київстар” (eCare) немає можливості прив'язати аккаунт Wargaming

Проблема може проявлятись таким чином: при підключенні тарифного плану не пропонується прив'язати аккаунт Wargaming.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 305512

Рівень користувача 8
Позначка +5

Системи підтримки. При фіксації звернень під “аварії”, абонентам надходять SMS, що Компанія розглянула звернення і питання вирішене (GSM / FTTB)

При фіксації звернень під “аварію” абонентам надходять Notification: «Шановний клієнте, компанія розглянула Ваше звернення. Питання вирішено. Дякуємо, що допомагаєте нам вдосконалюватись», опис якого не відповідає дійсності.

Про ситуацію відомо. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 468208

Рівень користувача 8
Позначка +5

Системи підтримки. Немає можливості подати заявку на підключення “Домашнього Інтернету”

Про ситуацію відомо. Зараз проводяться роботи по оновленню IT-систем для обслуговування абонентів. По факту звернення до оператора, заявка буде зафіксована під “аварію”, з абонентом додатково зв'яжуться з питання підключення.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 394878

Рівень користувача 8
Позначка +5

За клієнтам FMC (тарифи лінійки “Все разом”) / FTTB заявки на установку тюнера / послугу "Майстер" залишаються в статусі waitingforactivate / Очікування актівації

1) Заявка на установку тюнера видалена на стороні CMS, пакет "TVSERVICE_TVTUNER" в статусі waitingforactivate.
2) Заявку на послугу "Майстер" в статусі “Відмова на стороні CMS”, послуга "Майстер" в активних послугах в статусі "Очікування актівації".

Про ситуацію відомо. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 367087

Рівень користувача 8
Позначка +5

Додатковий номер. Складнощі при управлінні послугою “Додатковий номер” (GSM / INFO)

У деяких абонентів, можуть виникати складнощі з послугою "Додатковий номер":
1) при підключенні послуги;
2) при відключенні послуги;
3) при спробі відновити “Додатковий номер” протягом 60-ти днів після відключення, присвоюється інший номер.

Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 205948

Рівень користувача 8
Позначка +5

Абонентам FTTB / FMC / GSM прийшло інформаційне SMS в проміжок часу 22:00 - 08:00 (у вихідний 22:00 - 09:00)

Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 178372

Рівень користувача 8
Позначка +5

У клієнтів FTTB при дзвінку на IVR 460/0800300460 не програється інформація по статусу зняття абонентської плати

Про ситуацію відомо. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 161883

Рівень користувача 8
Позначка +5

USSD. Складнощі з відключенням послуги "SIM для планшету" (GSM / FMC)

У деяких абонентів FMC при спробі відключення послуги "SIM для планшету" при наборі USSD *100*93*3# виклик вибиває помилку: "Технічна помилка, рекомендуємо звернутися на 466".

Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 129764

Рівень користувача 8
Позначка +5

У абонентів “Київстар Все Разом Ігровий” при сплаченому пакеті не нараховано преміум-аккаунт і танк

Проблема проявляється наступним чином:
- абонент з тарифом “Київстар Все разом Ігровий”;
- абонентська плата за тарифом знята;
- преміум аккаунт і танк не нараховано.

Про ситуацію відомо. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 110364

Рівень користувача 8
Позначка +5

Виконання заявок. При спробі підключити тариф лінійки FMC (тариф лінійки “Все разом”) виникає помилка (GSM / FTTB)

У деяких абонентів при спробі подати заявку на об'єднання тарифу лінійки FMC виникає помилка. Помилка може виникати при об'єднанні через різні канали.

Інформація вже передана фахівцям на розглядання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Після усунення неполадок, протягом 10 робочих днів, буде проведена компенсація по некоректним витратам.

ID: 507700

Рівень користувача 8
Позначка +5

Ді-джингл. Складнощі при спробі управління послугою. (GSM \ PrePaid (передплата))

У деяких абонентів при спробі підключення / відключення послуги “Ді-Джингл”, заявка на управління потрапляє в помилку з коментарем "Error while attempting to make an EMA request. Error message: This is a server fault (4006 - External error.)". При цьому абонент може отримувати SMS-інформування про успішну зміну статусу послуги.

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 487267

Рівень користувача 8
Позначка +5

Інформаційні SMS. Некоректне інформування про термін дії послуги "Пауза абонплати" (GSM / PrePaid)

При підключенні послуги "Пауза абонплати" абонентам передплати надходить некоректне SMS-інформування про термін дії послуги за старими умовами "до кінця наступної доби з моменту підключення". Так само некоректна інформація про термін дії звучить на IVR в описі послуги.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 655318

Рівень користувача 8
Позначка +5

GPRS. Складнощі при використанні режиму "Модем" в пристроях Apple Iphone (GSM / INFO)

При спробі скористатися в мобільних пристроях Apple Iphone режимом "Модем", відображається помилка: "Що би включити" Режим модема "для цього облікового запису, зверніться в Kyivstar.”

Про ситуацію відомо. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 638026

Рівень користувача 8
Позначка +5

Клуб знайомств. Складнощі при використанні послуги (GSM / PrePaid)

У деяких абонентів, при використанні послуги "Клуб знайомств" можуть виникати складнощі:
1) При відправці запиту *870# та виклик не надходить відповідь або відображається повідомлення про помилку відправлення запиту ("Запит завершений" або "Заборонено").
2) Не відправляються повідомлення іншим користувачам послуги.

Про ситуацію відомо. Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

ID: 694344

Рівень користувача 8
Позначка +5

За клієнтам FMC заявки на установку тюнера і виклик платного майстра випадають в помилку "Missing contact phone or building"

За клієнтам FMC заявки на установку тюнера і виклик платного майстра випадають в помилку "Missing contact phone or building". При цьому наряд на виконання робіт в CMS не створюється.

Наші фахівці працюють над вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 716160

Рівень користувача 8
Позначка +5

Комфортний перехід. При дзвінку на старий номер телефону відбувається скидання (PrePaid / FMC)

У деяких клієнтів які підключили послугу "Комфортний перехід" при дзвінку на старий номер відбувається скидання. І не приходить SMS про те що клієнт поміняв номер телефону.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності, ми докладаємо всіх зусиль для оперативного вирішення ситуації.

Після усунення, протягом 10 робочих днів, буде проведена компенсація за некоректним витрат, про що ви будете проінформовані в SMS.

ID: 783604