Важливо

З чого почати спілкування?

З чого почати спілкування?
Рівень користувача 7
Позначка +3
Привіт, рада що відкрили цю статтю, це може означати тільки одне – є питання і ви хочете вирішити їх за допомогою нашої Спільноти. 😃

Розкажу про прості правила створення тем та дискусій у Спільноті Київстар.

Для того, щоб надавати поради, ставити питання або дискусіювати з іншими користувачами, вам потрібно зареєструватися (детальніше тут)

Перш ніж створити тему, скористайтесь пошуком, вписавши ключове слово, щоб не створювати дублі. Адже однакові теми (дублі) наші модератори об'єднують зі схожими темами, які були створені раніше.
Рядок пошуку ви не пропустите, він у нас в Спільноті – головний 🙂


Зі списку тем, які знайшов пошук, ретельно перегляньте чи немає схожої на вашу.
Знайшли – чудово, читаємо відповідь та додаємо коментар, якщо в цьому є необхідність.
P.S. Можна просто подякувати.

Не знайшли – ще краще, будете першовідкривачем.

І так, як же створити тему.

Натискаємо Створити тему та заповнюємо поля.
Додаю скріншот та коротко опишу як правильно заповнювати необхідні поля.


Оберіть один із запропонованих типів:

  • Питання – якщо потрібно вирішення вашого питання або проблеми.
  • Бесіда – якщо бажаєте чимось поділитися та залучити спільноту до обговорення.

В полі Назва зазначаєте тему, вона має бути об'ємною, а не складатися з одного слова.

В Описі, як ви вже могли здогадатися, необхідно детально описати питання.

Далі, в полі Підфорум обираєте розділ якому найбільше відповідає ваша тема.

Додайте теги (необов’язково), як на мене, по тегам шукати простіше.

Ну і остання маніпуляція – клікаєте Опублікувати.

Сподіваюсь, відповіді та поради отримуватимете швидко.

Якщо ви автор теми, не забувайте обирати найкращу відповідь

Інші користувачі зі схожим питання зможуть швидше знайти відповідь. Дяк 🙂

Допоміжні кнопки Поділитися та Поскаржитися.

Наші пильні модератори, завжди тримають клавіатуру напоготові, але людський фактор ніхто не відміняв і вони можуть пропустити коментарі, які суперечать правилам Спільноти. Тому, якщо ви побачили порушення з боку іншого користувача – натискайте Поскаржитись

та опишіть суть скарги


Ми розглядаємо всі ваші запити та приймаємо відповідні заходи (редагуємо/видаляємо коментар або блокуємо користувача). Відповідь стосовно того чи іншого рішення щодо вашої скарги, не надсилаємо.

Кнопка Поділитися знаходиться під кожною темою

та призначена для швидкого обміну посиланням на неї. Тож не забувайте про її існування і діліться з друзями в інших соціальних сервісах (Twitter, Facebook, Linkedin, Google+).

Якщо виникнуть додаткові питання по цій темі, додавайте коментарі під цим постом і наша команда не залишить вас без відповіді.

Також, ми маємо загальні умови користування Спільнотою, рекомендую з ними ознайомитись.

4 Відповідей

Позначка
ой, класс 🙂
Рівень користувача 3
Ще б навігацію підправили... не зручно повертатися на рівень вище від активної теми.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Дорогая, @Alena.Sliusar!
Очень хорошо описали тему, спасибо. Обращаю ваше внимание на:


Это инструмент так же может быть полезен для привлечения в сообщество.

Рекомендую предназначение описать.

кроме того, опишите пожалуйста этот пункт и порядок его обработки.



заранее, спасибо.
Рівень користувача 7
Позначка +3
@Aleksei.Sivokhin, спасибо за подсказки. Описание по вышеуказанным пунктам добавлю в ближайшее время.

Відповісти