Найкраща відповідь від Alena.Sliusar
Переглянути оригіналЯкий термін відповіді співробітників "Київстар" (по регламенту) на задане запитання в Спільноті Київстар?
Рівень користувача 2
На протязі 4х годин ніхто з співробітників Київстар не надає відповідь, тільки учасник спільноти, який безумовно давно тут, але все ж таки хотілося б відповідь фахівців компанії що надає послугу.
Гарних вихідних.
В додаток до Скрін із відповідями ще раз прошу прочитати ст. 31, 32 Конституції України! Що це за неоднозначні натяки подивитися фільм «Параноя». Вивчіть законодавство.
Якщо Ви відповідаєте дурникові, то пам’ятайте Вас уже двоє!!!
Я не відповідаю, я цитую фоазу😉
Я не відповідаю, я цитую фоазу😉
Я не відповідаю, я цитую фоазу😉
Пусть будет по-вашему 😊
Рівень користувача 1
Хоть и считаю отчасти глупым смотреть фильмы из-за одного актёра, но не могу отказать себе, когда на постере - Сириу.. ой, Гари Олдман. 🙂 Спасибо, dedy.
Навіщо така спільнота, котра не відповідає на питання 2 доби? Коли буде відповідь на моє питання?
Рівень користувача 6
Это не экстренная связь с операторами. Ответы в порядке очереди.
Ну, уж извините, тут люди добровольно сидят и отвечают. Если бы были какие-то плюшки для постоянных хелперов, будь то какой-то индивидуальный тариф для них, или бонусы, то сообщество по активнее было бы.
Модератори долучаються до обговорення, відповідають на поставлене запитання через 24 годи після його публікування. Прошу звернути увагу, що Спільнота це не контакт центр, а форум компанії, який призначений для взаємодопомоги один одному.
Дорогі користувачі, спільното, залишайте свої відгуки, інформацію, власні історії про Ваш досвід при обслуговуванні компанією Київстар. Як швидко, вдало Вас проконсультували, чи надали підтримку (якщо взагалі надали підтримку). Чекаємо на цікаві розповіді!
А для початку... Представники компанії Київстар, надайте, будь-ласка більше інформації, які саме дані потрібно вписувати в представлену форму на Вашому сайті спільноти при реєстрації. Тому, що ввівши своє ім'я - система мені не дозволяє зареєструватись, так, як просить ввести саме літери, цифри чи пробіли (дивно, адже я ж ввів тільки літери....). Звичайному користувачу може бути не зрозуміло, що потрібно вводити саме на англійській мові.
Дякую.
Дякую.
Після 40хв. невдалих спроб поспілкуватись з оператором (телефонував на номер 466), спробував скористатись чатом на сайті kyivstar.ua - результат на фото.... (відповідь Зоряни через 5 хвилин...).
Особисто від мене ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ компанії Київстар за чуйність до своїх абонентів та оперативність оброблення заявок. p.s. Особливо Зоряні 🙂 🙂!
Особисто від мене ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ компанії Київстар за чуйність до своїх абонентів та оперативність оброблення заявок. p.s. Особливо Зоряні 🙂 🙂!
🤔що стосується реєстрації, загальні дані знайдете в цій темі https://community.kyivstar.ua/pro-spilnotu-35/yak-zareyestruvatisya-v-spilnoti-2 . Розробникам також передана інформація, щодо того, що при реєстрації незрозуміло, що писати потрібно лише латиницею. Працюємо над удосконалленям😉
А ось щодо звернення до оператора, на жаль, за всіма каналами спостерігається навантаження, тому виникають складності з дозвоном на номер 466, а в Чаті відповідає Зоряна.
що стосується терміну відповіді співробітників "Київстар" (модераторів), то вони працюють не щодня і затягують відповіді навіть до 3-4 днів.
Відповісти
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.