Вирішено

Який термін відповіді співробітників "Київстар" (по регламенту) на задане запитання в Спільноті Київстар?


Рівень користувача 2
На протязі 4х годин ніхто з співробітників Київстар не надає відповідь, тільки учасник спільноти, який безумовно давно тут, але все ж таки хотілося б відповідь фахівців компанії що надає послугу.
icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 3 березень 2018, 14:56

@Travellernm доброго дня. Модератори Спільноти долучаються до обговорення, відповідають на поставлене запитання через 24 годи після його публікування. Прошу звернути увагу, що Спільнота це не контакт центр, а форум компанії, який призначений для взаємодопомоги один одному.

Гарних вихідних.
Переглянути оригінал

18 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +4
@Travellernm Не думаю что у модераторов есть четкий регламент на ответ, т.к. сообщений тут очень много, могут не успевать. По этому более опытные пользователи тут могут так же отвечать. Тем более сообщество для того и создано, что бы клиенты друг другу подсказывали.
Рівень користувача 8
Позначка +3
@Travellernm доброго дня. Модератори Спільноти долучаються до обговорення, відповідають на поставлене запитання через 24 годи після його публікування. Прошу звернути увагу, що Спільнота це не контакт центр, а форум компанії, який призначений для взаємодопомоги один одному.
Гарних вихідних.
Хамство! Оператори не читають звернень!!!

В додаток до Скрін із відповідями ще раз прошу прочитати ст. 31, 32 Конституції України! Що це за неоднозначні натяки подивитися фільм «Параноя». Вивчіть законодавство.
Рівень користувача 8
Позначка +1
@17 Tanya Дякую, подивимося усі разом!

Якщо Ви відповідаєте дурникові, то пам’ятайте Вас уже двоє!!!
Я не відповідаю, я цитую фоазу😉
Рівень користувача 8
Позначка +1
Якщо Ви відповідаєте дурникові, то пам’ятайте Вас уже двоє!!!
Я не відповідаю, я цитую фоазу😉

Пусть будет по-вашему 😊
Рівень користувача 1
Хоть и считаю отчасти глупым смотреть фильмы из-за одного актёра, но не могу отказать себе, когда на постере - Сириу.. ой, Гари Олдман. 🙂 Спасибо, dedy.
Навіщо така спільнота, котра не відповідає на питання 2 доби? Коли буде відповідь на моє питання?
Рівень користувача 6
Это не экстренная связь с операторами. Ответы в порядке очереди.
Рівень користувача 8
Позначка +2
Ну, уж извините, тут люди добровольно сидят и отвечают. Если бы были какие-то плюшки для постоянных хелперов, будь то какой-то индивидуальный тариф для них, или бонусы, то сообщество по активнее было бы.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@MarynaM вітаю вас у спільноті!
Модератори долучаються до обговорення, відповідають на поставлене запитання через 24 годи після його публікування. Прошу звернути увагу, що Спільнота це не контакт центр, а форум компанії, який призначений для взаємодопомоги один одному.
Дорогі користувачі, спільното, залишайте свої відгуки, інформацію, власні історії про Ваш досвід при обслуговуванні компанією Київстар. Як швидко, вдало Вас проконсультували, чи надали підтримку (якщо взагалі надали підтримку). Чекаємо на цікаві розповіді!
А для початку... Представники компанії Київстар, надайте, будь-ласка більше інформації, які саме дані потрібно вписувати в представлену форму на Вашому сайті спільноти при реєстрації. Тому, що ввівши своє ім'я - система мені не дозволяє зареєструватись, так, як просить ввести саме літери, цифри чи пробіли (дивно, адже я ж ввів тільки літери....). Звичайному користувачу може бути не зрозуміло, що потрібно вводити саме на англійській мові.
Дякую.

Після 40хв. невдалих спроб поспілкуватись з оператором (телефонував на номер 466), спробував скористатись чатом на сайті kyivstar.ua - результат на фото.... (відповідь Зоряни через 5 хвилин...).
Особисто від мене ВЕЛИКЕ ДЯКУЮ компанії Київстар за чуйність до своїх абонентів та оперативність оброблення заявок. p.s. Особливо Зоряні 🙂 🙂!

Рівень користувача 8
Позначка +5
@MaximB, раді вітати вас в нашій спільноті!
🤔що стосується реєстрації, загальні дані знайдете в цій темі https://community.kyivstar.ua/pro-spilnotu-35/yak-zareyestruvatisya-v-spilnoti-2 . Розробникам також передана інформація, щодо того, що при реєстрації незрозуміло, що писати потрібно лише латиницею. Працюємо над удосконалленям😉
А ось щодо звернення до оператора, на жаль, за всіма каналами спостерігається навантаження, тому виникають складності з дозвоном на номер 466, а в Чаті відповідає Зоряна.
Позначка +1

🤔що стосується терміну відповіді співробітників "Київстар" (модераторів), то вони працюють не щодня і затягують відповіді навіть до 3-4 днів.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, як відповідала в іншій темі, сподіваюсь, що більше така ситуація не повториться :wink:

Відповісти