Як зареєструватися в Спільноті

Як зареєструватися в Спільноті
Рівень користувача 8
Позначка +3
Для реєстрації в Спільноті Київстар, натисніть «Вхід» у правому верхньому куті головної сторінки. У вікні, що відкрилося, оберіть один з варіантів реєстрації: Увійти через Facebook або Створити обліковий запис та заповніть обов’язкові поля:
  • Ім’я/нікнейм – під яким ви будете відомі в Спільноті. Заповнюється виключно латиницею (англійськими) літерами;
  • Адреса електронної пошти – зазначте свою діючу пошту, щоб отримувати сповіщення про відповіді на ваші запитання в Спільноті;
  • Номер телефону – ніхто крім вас його не буде бачити;
  • Пароль – який ви будете використовувати для входу в Спільноту.
Натисніть Зареєструватися.

Вітаємо серед користувачів Спільноти Київстар! 🤗

Залишилося тільки завантажити своє фото, обрати послугу, якою ви користуєтесь та модель телефону. Все це, ви можете зробити у розділі «Мій профіль» ➡️ «Редагувати профіль».

Зробили? Go спілкуватися. 🗣️ Знаходьте відповіді, долучайтесь до дискусій та допомагайте корисними порадами 👫

32 Відповідей

Рівень користувача 6
Позначка +1
Зареєструвалася)!😀

https://community.kyivstar.ua/pro-spilnotu-35/yak-zareyestruvatisya-v-spilnoti-2/index1.html#post11
Рівень користувача 8
Позначка +1
Дякую за чудову спільноту для вірних абонентів Київстар!
Благодарю!❤️✨🎇🎆
Рівень користувача 8
Позначка +1
Зареєструвалася)!😀

https://community.kyivstar.ua/pro-spilnotu-35/yak-zareyestruvatisya-v-spilnoti-2/index1.html#post11


@Anita 🤔 а почему анонимно, кого-то боишься или в будущем аферу провести соберёшься ?
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Aleksei.Sivokhin, мы в модераторы аферистов не берем, они не проходят у нас "фейсконтроль":)
Рівень користувача 8
Позначка +1
@Aksolotl'🤔 а разве эта девушка @Anita не может за себя отвечать.

Уважение к ней будет улучшится если сама лично напишет ака "за фейсица" - представится.

С некоторыми модераторами, познакомились в личку, - убедились в том что я не аферист и не преследую.

Конфиденциальные данные - прежде всего
Рівень користувача 1
Позначка
Зареєструвався 😉
Рівень користувача 8
Позначка +1
Велика честь - бути модератором Спільноти Київстар! Лише найкращі з найкращих можуть отримати цю високу честь!
Рівень користувача 8
Позначка +1
Велика честь - бути модератором Спільноти Київстар! Лише найкращі з найкращих можуть отримати цю високу честь!

Тіко не бандєривцям, ні свидомитам - не свитє 😂
Рівень користувача 1
Позначка
Зареєструвався😺
Рівень користувача 1
Зареєструвалася
Позначка
Зареєструвалася!

https://community.kyivstar.ua/members/dawka-2187
Позначка
Зареєструвався! https://community.kyivstar.ua/members/dimont-2194
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Rusky, @Kapelya, @Dawka, @Dimont, вітаю вас у нашому товаристві!

Для участі у конкурсі посилання на профіль потрібно вказати під постом на сторінці FB

https://www.facebook.com/kyivstar/photos/a.163433707033781.32364.148049508572201/1723720774338392/?type=3&theater
Позначка
@Dimont, вітаю вас у нашому товаристві!

Для участі у конкурсі посилання на профіль потрібно вказати під постом на сторінці FB

https://www.facebook.com/kyivstar/photos/a.163433707033781.32364.148049508572201/1723720774338392/?type=3&theater


Виконав умови
https://community.kyivstar.ua/pro-spilnotu-35/yak-zareyestruvatisya-v-spilnoti-2
Рівень користувача 1
Написано - поле "Ім’я" - ввожу имя на укр - пишет - в имени могут присутствовать только буквы или пробелы. Пишу на англ - такое существует. Ясно - их же много - одинаковых имен. Переименуйте на никнейм или нечто подобное.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Если в поле "Ім’я" пишут поле "Ім’я" либо Имя, Name, — дословно как обезьяны повторять “хотелки„ не нужно. В поле могут вводить любые символы.



никнейм и имя - понятия абстрактные, и ничего не значат. Здесь зависит от стратегических целей администрации ресурса,

Например, лица которые не хотят подлежать обществу анонимных алкоголиков, проходят паспортную проверку, и получают верифицированный бейдж.




А если бейдж отсутствует профиль пользователя может содержать например женское имя, пол женский либо вообще бисексуальное существо. 🙂 А мысли в постах, как мужские воспринимаются..
Рівень користувача 8
Позначка +5
@AntonAnton, рады приветствовать вас в нашем сообществе!

🤔дело в том, что Имя нужно вносить латиницей. Русские и украинские буквы не подходят при регистрации.
Рівень користувача 3
Я с вами! Благодарю!
Рівень користувача 8
Позначка +2
@Svetlana Chernysh, мы очень рады новым пользователям! Добро пожаловать 🤗🌷
Позначка +1
Привет, когда захожу в community с телефона, у меня слетает логин и пароль. А я его вечно забываю, поэтому сложно логиниться. Это у меня с телефоном что-то, или может у кто-то тоже так? На телефона ОС Android.
Позначка +1
Привет, когда захожу в community с телефона, у меня слетает логин и пароль. А я его вечно забываю, поэтому сложно логиниться. Это у меня с телефоном что-то, или может у кто-то тоже так? На телефона ОС Android.

Привіт!

У мене запам'ятав телефон мій логін і пароль))) Заходжу на сайт, натискаю "Вхід", після чого ставлю курсор на поле логін і ввожу першу букву, і вуаля є і логін і пароль)

Пробуй, декілька разів ставити галочку "Запомнить меня"...
Рівень користувача 8
Позначка +5
@rizhikAS, воспользовались советом @Hohlushka, удалось решить проблему? 🤓
Рівень користувача 1

В особистому кабінеті “Мій Київстар” жодної інформації про домашній інтернет, ні про швидкість, ні про вартість, ні виклик спеціаліста для усунення проблеми, нічого. І це називається особистий кабінет.

Щоб знайти заявлену швидкість по своєму тарифу я мушу створювати питання у якійсь спільноті, адже в тарифах не вказано, там 0 інформації. Нагадаю, як і в особистому кабінеті.

Отже поставити питання як гість не можу. В чаті мене бот “Зоряна” не розуміє українську й прості питання по тарифу, пропонує новий підключити. Фейспалм. Далі відправляє на спільноту.

Отже доводиться реєструватись. пошта обов'язкова, телефон теж. Навіщо? Окей лише телефон, окей лише пошта, але 2 одразу навіщо? Через Фейсбук логінився, пошту потім все одно запитує. Ну що за криворукість?

Окей, реєструюсь в спільноті в через форму. Я вже не витримав.
 


Ви не можете визначити номер? Серйозно? Важко підставити маску номеру? Чому я маю
страждати від вашого жахливого UX? Чому? Через некомпетентність того, хто створював? Чи того хто це тестував? Чи того хто приймав це?

Користувацький досвід жахливий, думки про користувача 0, ставите умови на рівному місці. А в комплексі із досвідом кабінету "Мій Київстар" хочеться від Київстару просто відмовитись. Купу гемору створюєте, транслюєте загальну зайву інфу окрім найнеобхіднішої. Що це за паскудство від провідної телекомунікаційної компанії України?

Відповісти