Вирішено

Управління профілем / Редагування тем, повідомлень в Спільноті


Модератори, як мені видалити свій профіль та свої питання в темах?

icon

Найкраща відповідь від Aksolotl' 24 November 2017, 17:40

Переглянути оригінал

125 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Xomyak, если пользователь волен общаться со всеми только на одном языке, это будет ли считаться взаимопомощью :hugging:? Вижу, что модераторы совладают с взаимопомощью больше, чем остальные...

Прекращай холиварить, надоело, будет изменение в правилах сообщества по вопросу языка тогда будет тебе счастье, на данный момент тебе ответ был, успокойся, иначе нарвешься на бан за глупое навязывание своего мнения!

Позначка +1

Хорошо, начинаю прекращать холиварит, так что прикроем до какого-нибудь изменения в правилах сообщества, поэтому я понимаю, что модераторы более квалифицированны, а значит вольны отвечать на том языке, на котором пишет пользователь, на этом успокоюсь, но зато вы пишете это длинное предложение в одном предложении без визуального разделения, когда можно разделить на несколько более мелких!

По вашим мотивам я написал этот текст в одном предложении :wink:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, если пользователь понимает ответ, который был ему предоставлен на другом языке, почему бы это не считать взаимопомощью? 

...Вижу, что модераторы совладают с взаимопомощью больше, чем остальные...

Мы же сотрудники, мы не можем по-другому :wink:

Позначка +1

@Xomyak, если пользователю предоставили ответ на том же языке, на котором пользователь написал, можно или нужно это считать взаимопомощью?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, считаю, что данный вопрос мы обсудили в полной мере. Пожалуйста, давайте поставим на этом точку :pray_tone2:

как поменять имя в своем профиле этого сообщества или как удалить свой профиль отсюда?

Рівень користувача 8
Позначка +3
  1. Не предусмотрено
  2. Не предусмотрено
Рівень користувача 8
Позначка +5

@azualtus, к сожалению, поменять имя нельзя :sweat:

Если вы хотите удалить профиль, я могу помочь. 

Да, помогите пожалуйста. Что от меня для этого нужно?

 @Xomyak  Желательно со всеми моими коммуникациями в этом сообществе (благо их немного вроде бы)

Рівень користувача 8
Позначка +5

@azualtus, от вас нужно было только ваше согласие :wink:

Тогда в конце дня удаляю ваш профиль. 

P.S.: если не секрет, почему решили удалить профиль? 

Позначка +1

@Xomyak, почему нельзя поменять имя в профиле, а удалить профиль возможно? Оба действия должны быть возможны через базу данных.

Рівень користувача 2

приймаєте ви сюда бігом а щоб відписатись я що маю перечитувати весь форум? чи вас навчити як в інших проходе відписка від новин? шо за тупняки з цим сайтом?

Ви отримали цей email, тому що підписалися на оновлення у категорії "Фінансові питання". Щоб припинити отримувати такі email-оповіщення, увійдіть, будь ласка, у Форум Київстар та відмініть підписку на оновлення у категорії.

ну і куда тут тулити щоб відписатись?
Рівень користувача 2

подзвонив на 466 … відповідь мене вбила!!! невраховуючи що мені взагалі нічого путнього непорадили мені запропонували ЗМІНИТИ БРАУЗЕР!!!  це в які ворота?  може мені ще на метр пересунути ноутбук і підписка сама зникне? вам нездається що це тупий маразм компанії і ваших співробітників?

 

!!!КИЇВСТАРЕ тобі п’ять!!!

Рівень користувача 8
Позначка +3

Натисніть на іконку свого профілю та виберіть “Підписки” з випадаючого меню, там все буде очевидно.
Я взагалі це вимкнув, бо воно завжди само підписувалось на нові теми де я залишав повідомлення (там є таке налаштування і воно увімкнено за-умовчанням)

Рівень користувача 2

да я вже не про те … знайшов я ту кляту підписку і вимкнув але …. навіщо я взагалі дзвонив в київстар? дівчина говоре що передасть мою проблему в тех підтримку і взавтра мені прийде смс як то зробити а дозавтра насолоджуйтесь повідомленнями які приходять на вашу почту …. я нелюблю коли мною футболять а оператор таке намагалась зробити

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oleg111:thinking: дуже дивно, що оператор Київстар не зміг відповісти на ваше питання, і допомогти відключити підписку. 

Дякую, що звернули на це увагу. Я додатково передам інформацію в сервісний відділ. 

Чому зникла тема у спільноті?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@користувач, одразу приношу свої вибачення за подальший зміст моєї відповіді :pray_tone2:
В мене склалось враження, що ви не зовсім розібрались, як користуватись профілем в Спільноті. Будь ласка, натисніть на свій “аватар” і зайдіть в “Приватні повідомлення”. Там побачите від мене інформацію, куди саме я перенесла ваше питання. 

Також, щоби знайти свої повідомлення і відповіді на них, достатньо натиснути на “Мій профіль” далі “Активність”-”Переглянути відповідь”. 

Спробуйте :nerd:

Рівень користувача 1
Позначка

В фин вопросы потому что я сюда и писал несколько тем!

 

Классная у вас компания, неугодные темы с не решенными вопросами вы удаляете.

Вместо того что бы помогать своим абонентам.

Я не удивляюсь если получу бан конечно. Но вы же компания с “высокими стандартами” ка вы заявляете? Вы нас, абонентов не слышите, или не хотите слышать?

Вам говорят что есть проблема, а вы ее не решаете а просто удаляете мои темы, которые с доказательством вашей не компетенции.

Как с вами работать?

Вы держите рынок в % более конкурентов но не работаете на потребителя.

Услышьте!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Al3xG0r, жодна тема зі Спільноти не була видалена за останні 5 днів. Так як йде оновлення ІТ-систем кожен коментар для нас важливий, кожен постраждалий абонент. 

На жаль, із модераторів в Спільноти працюю тільки я, тому одразу приношу вибачення за тривалі відповіді як в темах, так і в особистих повідомленнях.

Також хочу запевнити вас, що на всі коментарі, в усіх темах будуть надані відповіді. 

Дякую вам за терпіння та розуміння.

Добрий день. .

Підкажіть, будь ласка, я мені відмінити підписку на оновлення в категоріі Київстар, що надходять мені щоденно листами по електронній пошті????

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Darja, :thinking: вам потрібно зайти в Спільноту, натиснути на іконку свого профілю (правий верхній кут), обрати “Мій профіль” - “Редагувати профіль” - “Налаштування”. Там ви можете внести відповідні зміни. Внизу натиснути “Зберегти зміни”.

Добрий день. Порекомендуйте, будь ласка, як відмінити підписку на оновлення в категоріях Київстар, що надходять в повідомленнях на електронну пошту?????

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Darja, відповідь, котру я надавала 4 місяці тому залишається без змін. Будь ласка, ознайомтесь. 

Відповісти