Важливо

Про Спільноту Київстар

Про Спільноту Київстар
Рівень користувача 6
Позначка +3

Друзі, ласкаво просимо до Спільноти Київстар!


Спільнота Київстар – це місце, де учасники можуть обговорювати, вчитися, ділитися досвідом, робити пропозиції для поліпшення і допомагати один одному в вирішенні питань стосовно послуг Київстар.

Ми впевненні, що з кожним днем наше коло Спільноти буде розширюватися, а теми для обговорень – поповнюватись.

Оскільки ми прагнемо бути відкритим інформативним простором для вільного спілкування всіх користувачів, просимо вас з повагою та розумінням ставитись до інших користувачів під час вираження своїх думок.

До речі, найактивніші користувачі, які надають корисні поради і рекомендації, мають можливість підвищувати свій статус в Спільноті та отримувати бейджі, які відображаються у Вашому профілі. Бейдж – це елемент гейміфікації, які ж вони бувають, можете переглянути за посиланням.

Реєструйтесь та долучайтесь до обговорень у Спільноті.

Бажаємо корисного проведення часу та приємного спілкування.
Ваша команда Cпільноти Київстар.

13 Відповідей

Рівень користувача 7
Позначка +3
Подскажите пожалуйста, что обозначают данные иконки? Не нашел об этом информацию в сообществе.
Спасибо.
Рівень користувача 7
Позначка +2
@Stas, так отображаются статусы участников сообщества. "Книжка" обозначает - "Нового пользователя", "Квадратная академическая шапочка" дает звание "Стажера". Есть еще статусы "Звезда", "Суперзвезда" (ваш текущий статус 😉 ) и "Ниндзя".
Чем активнее пользователь и чем больше он дает лучших ответов, тем выше статус участника в нашем сообществе.
Рівень користувача 1
Я конечно дико извиняюсь. Но кто придумал это сообщество? Мне нужна информация от оператора , а не от сообщества. Звоню оператору меня отправляют сюда. Мне что здесь пароль дадут который мне нужен? Просто идиотизм. С каждым годом всё хуже и хуже.
Рівень користувача 7
Позначка +1
Цю спільноту створено , щоб допомагати простим абонентам Київстар і щоб кожен абонент відчував себе частиною родини Київстар.
Рівень користувача 2
Позначка
А call-центр Київстара тоді навіщо? 😉 Правильно! Щоб пити каву і бути недосяжними 😎
Рівень користувача 5
Позначка
@1972, участники сообщества могут обсуждать, делиться опытом и помогать друг другу в решении вопросов об услугах Киевстар. Для получения консультации оператора можно обратиться в онлайн чат на странице https://kyivstar.ua/ru/support
Рівень користувача 1
Да мне не нужен чат,мне нужен оператор. Кроме него мне никто не скажет пароль.
Рівень користувача 7
Позначка +2
@1972, у оператора Чата такие же полномочия как и у оператора колл-центра.
Рівень користувача 7
Позначка +3
Было б замечательно в сообщество добавить "Зоряна"
Рівень користувача 5
Позначка
@Stas, вы имеете ввиду новую тему "Зоряна"?
Рівень користувача 7
Позначка +3
Anita написав:

@Stas, вы имеете ввиду новую тему "Зоряна"?

Нет, имею ввиду бота который на оф. сайте.
Рівень користувача 5
Позначка
Stas написав:

Anita написав:

@Stas, вы имеете ввиду новую тему "Зоряна"?

Нет, имею ввиду бота который на оф. сайте.


Рассмотрим ваше предложение 😉
Кнопка редактировать пост не работает, создать новую тему нельзя. Выбивает ошибку 404. у кого еще так?

Відповісти