Оновлення мовної платформи Спільноти. Проблема з розділом Спільноти по мовній ознаці


Рівень користувача 8
Позначка +2

Після останнього оновлення спільноти помітив що деякі з питань більше не можливо знайти пошуком. Через деякий час визначив причину - недолугі спроби Київстару сісти одразу на два стільці - мовні.

Київстар додав “російську” локалізацію до Спільноти, що добре, але зробив це не правильно - фізично розділивши Спільноту на два табори, ніяк не пов`язані один з одним.

Так, наприклад, у результатах пошуку в Спільноті не має результатів, тобто, питаннь, створених російською мовою, і навпаки, що помітно зменшує вірогідність знаходження відповіді.

Англійської локалізації немає взагалі, хоча вона в рази більш важлива за російську.
Чому?
Бо всі хто живе в Україні знають українську мову, як рідну, а ті хто в Україні не живе, майже у всіх випадках, знають саме англійську а не російську.

Тому, Я від імені усіх українців, іностранців та інших користувачів форуму, прошу Київстар повернутись до схеми одного сайту, та вирішити проблему локалізації правильно, та не проводити політику розділу країни за мовною ознакою, розділяючи спільноту на два різні табори, та відповідати сучасним нормам локалізації сервісів, а саме:
 

  1. Додати перемикання мови не через зміну сайта, а через опцію у меню, як це зроблено на усіх сучасних сервісах.
  2. Розділити локалізацію інтерфейсу та постів
  3. Додати щонайменш Англійську (Британську чи/та Американську) мову для обох видів локалізації
  4. Додати інші популярні мови: - Польску, Німецьку, Французьку, тощо (мови країн Євросоюзу)
  5. Додати можливість ручної та автоматичної локалізації відповідей та питань, наступним чином: 
    1. В налаштуваннях аккаунта користувач вказує мову локалізації інтерфейсу, та бажану мову відповідей/питань, що він пише
    2. Відповідно до цього вибору, при створенні питання та відповіді, після підтвердження, проводиться классифікація за мовною ознакою, створенного питання. Також добре було б сюди підкрутити просту автоматичну классифікацію, на випадок помилки користувача
    3. За бажанням користувача, котрий пише питання/відповідь, надати йому можливість вручну створити інші локалізації на мовах, котрі він знає (я знаю Українську, Російську,  Англійську, Німецьку та Японську, але більшість знає щонайменш перші три з цих мов), накшталт того як зараз створюються опитування (додання нових пунктів за бажанням), що дозволить користувачам бачити саме той варіант локалізації, котрий вибраний у них в налаштуваннях (наприклад, на англійській мові)
    4. Якщо користувачі не надають такої “ручної” локалізації, надавати автоматичний (машинний) переклад із відповідною позначкою
    5. Завжди показувати кнопку, що дозволить переглянути оригінал посту та інші його переклади
    6. Для відомих та надійних користувачів додати можливість “редагування” постів, через модерацію представників компанії, задля виправлення помилок локалізації, а також повідомляти авторів про це, із забороною зміни змісту оригінального повідомлення

Таким чином, забезпечити найкращі умови для користування Спільнотою усіх абонентів Київстар та показати якісний підхід компанії, котрий у останні роки помітно просів.

Усі люди мають право на отримання послуг рідною мовою

Якщо хтось бажає та може доповнити мою ідею, щодо сучасної локалізації, прошу підтримати комментарями.

Також, прошу усіх пройти опитування щодо ситуації.

Російською мовою / На русском языке
Англійською мовою / English version

Чи підтримуєте ви ідею правильної локалізації, що описана вище


24 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +2
All Languages Matter ✊🏼🇪🇺🇺🇦

 

Рівень користувача 8
Позначка +2

Також зазначу, що я не надаватиму допомоги і відповідей на будь-якому іншому ресурсі, окрім community.kyivstar.ua - бо Спільнота має бути єдиною, як і Україна 🇺🇦🇪🇺
При цьому я завжди робив, роблю і робитиму це тією мовою, котрою зручніше людині, з котрою я спілкуюсь.

А моє відношення до компанії Київстар остаточно закріпиться як максимально негативне, якщо вона не вирішить цю проблему та продовжить розділ України за мовною ознакою.

Рівень користувача 1

Гулять - так гулять.

Пропоную зробити окрему спільноту для представників секс-меншин і окремо для київського і московського патріархату.

Позначка +1

В російській версії UI виглядає чуть іншим, недоробленим :slight_frown:

Рівень користувача 8
Позначка +2

В російській версії UI виглядає чуть іншим, недоробленим :slight_frown:

Вона ще й не працює на половину 😅

Позначка +1

Мій акаунт в російській версії спрацював :slight_smile: 

Рівень користувача 8
Позначка +2

Також створив простий скрипт, що інжектується до “російської” версії спільноти, з котрою я не матиму справ, та повертає мене до єдиної Спільноти.
Кому потрібно, ось правило для AdGuard, можете адаптувати його до свого блокувальника трекерів та реклами.

ru.community.kyivstar.ua#%#AG_onLoad(function(){ if (confirm("Ви перейли на небажану версію сайту!\nРадимо повернутись до української версії")){window.history.go(-1);}});

 

Рівень користувача 8
Позначка +2

Також надам бажаючим відповідний фільтр для прибирання картки з псевдо-актуальної теми “Спільнота російською”:

community.kyivstar.ua## li.featured-topic.quicklink__box.card-widget-wrapper:has( h3.card-widget-title:contains("Спільнота російською!"))

Сам користуюсь, усім рекомендую.

Позначка +1

@kikiwora@Xomyak, на жаль, мені вже не вдається ввійти до “Спільноти російською” без позначки “Запам’ятати мене” :slight_frown: Однак жодних фільтрів не встановлював.

Рівень користувача 5
Позначка +1

Подобное решение от администрации форума выглядит как расизм и какой-то бред. 

Какие идиоты это придумали, это только разобщает людей или вы Украину тоже на две части поделите

Рівень користувача 5
Позначка +1

Для человека с белой и тёмной кожей будет разный форум? 

Рівень користувача 8
Позначка +2

Для человека с белой и тёмной кожей будет разный форум? 

Про чоловіків та жінок не забудьте, бо вони один одного не розуміють, теж треба розділити по різним форумам 🤣

(Якщо хтось не зрозумів, це був сарказм - сподіваюсь, в Україні сексистів та шовіністів немає, як і расистів)

Позначка +1

@kikiwora, а також розділити коронавірусних і некоронавірусних :laughing:

Рівень користувача 8
Позначка +2

Друзі, розумію, що хотілось змін та впровадження російської мови…, але не таким чином. Чудово вас розумію. 

На жаль, маємо, що маємо :shrug_tone2:
Поки все приведемо до ладу на двох платформах пройде достатньо часу. Поки що в Спільноті хаос. Пишу, як є. 

Спробую також дізнатись, чи можна повернути все, і зробити хоча би так, як було… 

Підозрюю, що ні... 

Позначка +1

@Xomyak, необхідно хоча би ввести можливість вибору мови інтерфейсу в налаштуваннях профілю, замість створення двох платформ.

здесь пользователи украино- и русскоязычные

 

зачем тут английская локализация? кто тут будет задавать вопросы на инглише?

Рівень користувача 1
Позначка

здесь пользователи украино- и русскоязычные

 

зачем тут английская локализация? кто тут будет задавать вопросы на инглише?

I would be very happy to talk with people in English

Позначка +1

@andyz, хоча би російську локалізацію зробити, а потім, якщо буде треба, і до інгліша :sunglasses:

Рівень користувача 8
Позначка +2

здесь пользователи украино- и русскоязычные

зачем тут английская локализация? кто тут будет задавать вопросы на инглише?

Туристы, студенты-иностранцы, другие жители ЕС с учетом интеграции

Прекращайте думать только о себе, думайте в рамках всего мира.

В Германии тоже пользовали в основном говорят на немецком, но локализации все нужные там все же есть.

Потому что это глобализация и мировые стандарты

Более того, добавление даже десятка локализаций для компании ничего не стоит, это всего лишь перевод соответствующих файлов и обновление их кодов - я сам занимался локализацией, я знаю.

Главное чтобы был нужный движок, но даже если его нет, самому написать тоже не проблема, это вопрос одной переменной в настройках и небольшой логики со стороны сервера.

 

Впрочем если Киевстар решит остаться на дне, я не удивлюсь :)

Позначка +1

@kikiwora, здесь редко бывают туристы и прочие иностранцы  :wink:

Рівень користувача 8
Позначка +2

@kikiwora, здесь редко бывают туристы и прочие иностранцы  :wink:

Це тому що немає локалізації.
Вони навіть коли заходять, не бачать можливості вибрати рідну мову, відповідно, не користуються сервісом.

здесь пользователи украино- и русскоязычные

 

зачем тут английская локализация? кто тут будет задавать вопросы на инглише?

I would be very happy to talk with people in English

 

 

а есть с кем? :)

здесь пользователи украино- и русскоязычные

зачем тут английская локализация? кто тут будет задавать вопросы на инглише?

Туристы, студенты-иностранцы, другие жители ЕС с учетом интеграции

Прекращайте думать только о себе, думайте в рамках всего мира.

 

 

 

да я все прекрасно понимаю, но есть сферическая теория из разряда “Украина -- це Европа” (с), а есть суровая реальность

Рівень користувача 8
Позначка +2

здесь пользователи украино- и русскоязычные

зачем тут английская локализация? кто тут будет задавать вопросы на инглише?

Туристы, студенты-иностранцы, другие жители ЕС с учетом интеграции

Прекращайте думать только о себе, думайте в рамках всего мира.

 

 

 

да я все прекрасно понимаю, но есть сферическая теория из разряда “Украина -- це Европа” (с), а есть суровая реальность

Мы сами создаём реальность. Есть люди которые дальше себя жалеют и ничего не делают, а есть те кто что-то пытается изменить и некоторые из них успешно это делают.

Відповісти