Оновлення мовної платформи Спільноти Київстар. Проблема з розділом Спільноти Київстар по мовній ознаці


Рівень користувача 8
Позначка +3

Після останнього оновлення спільноти помітив що деякі з питань більше не можливо знайти пошуком. Через деякий час визначив причину - недолугі спроби Київстару сісти одразу на два стільці - мовні.

Київстар додав “російську” локалізацію до Спільноти, що добре, але зробив це не правильно - фізично розділивши Спільноту на два табори, ніяк не пов`язані один з одним.

Так, наприклад, у результатах пошуку в Спільноті не має результатів, тобто, питаннь, створених російською мовою, і навпаки, що помітно зменшує вірогідність знаходження відповіді.

Англійської локалізації немає взагалі, хоча вона в рази більш важлива за російську.
Чому?
Бо всі хто живе в Україні знають українську мову, як рідну, а ті хто в Україні не живе, майже у всіх випадках, знають саме англійську а не російську.

Тому, Я від імені усіх українців, іностранців та інших користувачів форуму, прошу Київстар повернутись до схеми одного сайту, та вирішити проблему локалізації правильно, та не проводити політику розділу країни за мовною ознакою, розділяючи спільноту на два різні табори, та відповідати сучасним нормам локалізації сервісів, а саме:
 

  1. Додати перемикання мови не через зміну сайта, а через опцію у меню, як це зроблено на усіх сучасних сервісах.
  2. Розділити локалізацію інтерфейсу та постів
  3. Додати щонайменш Англійську (Британську чи/та Американську) мову для обох видів локалізації
  4. Додати інші популярні мови: - Польску, Німецьку, Французьку, тощо (мови країн Євросоюзу)
  5. Додати можливість ручної та автоматичної локалізації відповідей та питань, наступним чином: 
    1. В налаштуваннях аккаунта користувач вказує мову локалізації інтерфейсу, та бажану мову відповідей/питань, що він пише
    2. Відповідно до цього вибору, при створенні питання та відповіді, після підтвердження, проводиться классифікація за мовною ознакою, створенного питання. Також добре було б сюди підкрутити просту автоматичну классифікацію, на випадок помилки користувача
    3. За бажанням користувача, котрий пише питання/відповідь, надати йому можливість вручну створити інші локалізації на мовах, котрі він знає (я знаю Українську, Російську,  Англійську, Німецьку та Японську, але більшість знає щонайменш перші три з цих мов), накшталт того як зараз створюються опитування (додання нових пунктів за бажанням), що дозволить користувачам бачити саме той варіант локалізації, котрий вибраний у них в налаштуваннях (наприклад, на англійській мові)
    4. Якщо користувачі не надають такої “ручної” локалізації, надавати автоматичний (машинний) переклад із відповідною позначкою
    5. Завжди показувати кнопку, що дозволить переглянути оригінал посту та інші його переклади
    6. Для відомих та надійних користувачів додати можливість “редагування” постів, через модерацію представників компанії, задля виправлення помилок локалізації, а також повідомляти авторів про це, із забороною зміни змісту оригінального повідомлення

Таким чином, забезпечити найкращі умови для користування Спільнотою усіх абонентів Київстар та показати якісний підхід компанії, котрий у останні роки помітно просів.

Усі люди мають право на отримання послуг рідною мовою

Якщо хтось бажає та може доповнити мою ідею, щодо сучасної локалізації, прошу підтримати комментарями.

Також, прошу усіх пройти опитування щодо ситуації.

Російською мовою / На русском языке
Англійською мовою / English version

Чи підтримуєте ви ідею правильної локалізації, що описана вище


52 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Нащо Українському національному оператору ганятися за російською мовою? Якщо так то треба мови всіх меншин підтримувати, і це як то нелогічно… Київстар. не ганьбіться!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kaliniv D:hushed:

Відповісти