Оновлення мовної платформи Спільноти Київстар. Проблема з розділом Спільноти Київстар по мовній ознаці


Рівень користувача 8
Позначка +2

Після останнього оновлення спільноти помітив що деякі з питань більше не можливо знайти пошуком. Через деякий час визначив причину - недолугі спроби Київстару сісти одразу на два стільці - мовні.

Київстар додав “російську” локалізацію до Спільноти, що добре, але зробив це не правильно - фізично розділивши Спільноту на два табори, ніяк не пов`язані один з одним.

Так, наприклад, у результатах пошуку в Спільноті не має результатів, тобто, питаннь, створених російською мовою, і навпаки, що помітно зменшує вірогідність знаходження відповіді.

Англійської локалізації немає взагалі, хоча вона в рази більш важлива за російську.
Чому?
Бо всі хто живе в Україні знають українську мову, як рідну, а ті хто в Україні не живе, майже у всіх випадках, знають саме англійську а не російську.

Тому, Я від імені усіх українців, іностранців та інших користувачів форуму, прошу Київстар повернутись до схеми одного сайту, та вирішити проблему локалізації правильно, та не проводити політику розділу країни за мовною ознакою, розділяючи спільноту на два різні табори, та відповідати сучасним нормам локалізації сервісів, а саме:
 

  1. Додати перемикання мови не через зміну сайта, а через опцію у меню, як це зроблено на усіх сучасних сервісах.
  2. Розділити локалізацію інтерфейсу та постів
  3. Додати щонайменш Англійську (Британську чи/та Американську) мову для обох видів локалізації
  4. Додати інші популярні мови: - Польску, Німецьку, Французьку, тощо (мови країн Євросоюзу)
  5. Додати можливість ручної та автоматичної локалізації відповідей та питань, наступним чином: 
    1. В налаштуваннях аккаунта користувач вказує мову локалізації інтерфейсу, та бажану мову відповідей/питань, що він пише
    2. Відповідно до цього вибору, при створенні питання та відповіді, після підтвердження, проводиться классифікація за мовною ознакою, створенного питання. Також добре було б сюди підкрутити просту автоматичну классифікацію, на випадок помилки користувача
    3. За бажанням користувача, котрий пише питання/відповідь, надати йому можливість вручну створити інші локалізації на мовах, котрі він знає (я знаю Українську, Російську,  Англійську, Німецьку та Японську, але більшість знає щонайменш перші три з цих мов), накшталт того як зараз створюються опитування (додання нових пунктів за бажанням), що дозволить користувачам бачити саме той варіант локалізації, котрий вибраний у них в налаштуваннях (наприклад, на англійській мові)
    4. Якщо користувачі не надають такої “ручної” локалізації, надавати автоматичний (машинний) переклад із відповідною позначкою
    5. Завжди показувати кнопку, що дозволить переглянути оригінал посту та інші його переклади
    6. Для відомих та надійних користувачів додати можливість “редагування” постів, через модерацію представників компанії, задля виправлення помилок локалізації, а також повідомляти авторів про це, із забороною зміни змісту оригінального повідомлення

Таким чином, забезпечити найкращі умови для користування Спільнотою усіх абонентів Київстар та показати якісний підхід компанії, котрий у останні роки помітно просів.

Усі люди мають право на отримання послуг рідною мовою

Якщо хтось бажає та може доповнити мою ідею, щодо сучасної локалізації, прошу підтримати комментарями.

Також, прошу усіх пройти опитування щодо ситуації.

Російською мовою / На русском языке
Англійською мовою / English version

Чи підтримуєте ви ідею правильної локалізації, що описана вище


52 Відповідей

Рівень користувача 1
Позначка

Замітив, що пропали кілька тем в яких я приймав участь... А саме про політику справедливого користування... Про розриви сесії, що години,... Про проблеми які виникають останній місяць з роботою 4g модемів-роутерів. Що непрацюють веб сервіси , при тому що youtube та інше в цей час працює. І все працює через vpn... 

Можливо ще якісь ...

 

Шановні адміни прокоментуйте , може я погано шукаю... Бо в мене в кабінеті кількість повідомлень стала нуль. І я не знаходжу ці теми. 

Рівень користувача 8
Позначка +2

Їх, напевно, перенесли до вже існуючих тем.
Так часто роблять, бо перед тим як створювати тему з проблемою, необхіждно впевнитись що такіх тем ще не існує, а інакше, доповнювати вже існуючу.

Чому перенесені повідомлення не перераховані в кабінеті я не знаю, але знаю що в Київстара не надто добрі девелопери, тому це напевно помилка программування.

Рівень користувача 6
Позначка

@Yuriy.M , зараз відбувається оновлення платформи, вводимо російськомовну версію Спільноти, тому деякі теми можуть бути відсутніми.

Рівень користувача 1
Позначка

@Yuriy.M , зараз відбувається оновлення платформи, вводимо російськомовну версію Спільноти, тому деякі теми можуть бути відсутніми.

Ну ці теми створював не я, і вони вже деякі тягнулись більше року.  

При чому тут російська мова? Що за бред. 

Навіщо та спільнота якщо ви видаляєте незручні для Вас меседжі. 

Більше немає бажання залишатись тут , навіть як споглядач. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yuriy.M, жодна тема не була видалена. Так як зараз йде оновлення платформи, деякі теми не відображаються в українській версії Спільноти. 

Ми зараз працюємо над синхронізацією. Трошки терпіння, та розуміння :pray_tone2:

Рівень користувача 6
Позначка

@Yuriy.M , до речі, тема “Політика справедливого користування мережевими ресурсами” вже активна.

Рівень користувача 8
Позначка +2
All Languages Matter ✊🏼🇪🇺🇺🇦

 

Рівень користувача 8
Позначка +2

Також зазначу, що я не надаватиму допомоги і відповідей на будь-якому іншому ресурсі, окрім community.kyivstar.ua - бо Спільнота має бути єдиною, як і Україна 🇺🇦🇪🇺
При цьому я завжди робив, роблю і робитиму це тією мовою, котрою зручніше людині, з котрою я спілкуюсь.

А моє відношення до компанії Київстар остаточно закріпиться як максимально негативне, якщо вона не вирішить цю проблему та продовжить розділ України за мовною ознакою.

Позначка +1

@Xomyak, я очікував, що просто впроваджать індивідуальний вибір мови інтерфейсу, а тут Спільноту розділили.

Рівень користувача 8
Позначка +2

Я знайшов проблему.
Відповідну тему вже створив, прошу підтримати

Рівень користувача 8
Позначка +2

@Xomyak, я очікував, що просто впроваджать індивідуальний вибір мови інтерфейсу, а тут Спільноту розділили.

Не просто розділили, а ще й дуже недолуго - увесь “російський” сайт зламаний.
Я вже створив відповідні теми для рішення цієї проблеми та заблокував зі свого боку те недолуге одоробло, відповідно, на рівні роутера та на рівні HTTP/HTTPS фільтрів, щоб не бачити бляшку на головній сторінці, котра туди веде.

Спільнона єдина як і Україна 🇺🇦🇪🇺, і жодний Київстар не має права її розділяти за мовною ознаю.
Якщо це продовжиться, моє і так вже негативне ставленя до компанії погіршиться та закріпиться, і я не матиму жодних відносин з ними у майбутньому, навіть на рівні форумів, як з оператором-колабораціонистом.

На разі я надаватиму допомогу лише на офіційній сторінці спільноти.

Позначка +1

Наразі буду існувати лише в українській версії сайта.

Рівень користувача 8
Позначка +2

Наразі буду існувати лише в українській версії сайта.

Прошу написати те ж саме у відповідних темах, щоб усі бачили та знали ваше відношення до проблеми

Позначка +1

@kikiwora, і без того всі будуть знати наше з вами розуміння  :pray_tone2:

Рівень користувача 7
Позначка +1

Гулять - так гулять.

Пропоную зробити окрему спільноту для представників секс-меншин і окремо для київського і московського патріархату.

Позначка +1

В російській версії UI виглядає чуть іншим, недоробленим :slight_frown:

Рівень користувача 8
Позначка +2

В російській версії UI виглядає чуть іншим, недоробленим :slight_frown:

Вона ще й не працює на половину 😅

Позначка +1

Мій акаунт в російській версії спрацював :slight_smile: 

Рівень користувача 8
Позначка +2

Також створив простий скрипт, що інжектується до “російської” версії спільноти, з котрою я не матиму справ, та повертає мене до єдиної Спільноти.
Кому потрібно, ось правило для AdGuard, можете адаптувати його до свого блокувальника трекерів та реклами.

ru.community.kyivstar.ua#%#AG_onLoad(function(){ if (confirm("Ви перейли на небажану версію сайту!\nРадимо повернутись до української версії")){window.history.go(-1);}});

 

Рівень користувача 8
Позначка +2

Також надам бажаючим відповідний фільтр для прибирання картки з псевдо-актуальної теми “Спільнота російською”:

community.kyivstar.ua## li.featured-topic.quicklink__box.card-widget-wrapper:has( h3.card-widget-title:contains("Спільнота російською!"))

Сам користуюсь, усім рекомендую.

Позначка +1

@kikiwora@Xomyak, на жаль, мені вже не вдається ввійти до “Спільноти російською” без позначки “Запам’ятати мене” :slight_frown: Однак жодних фільтрів не встановлював.

Рівень користувача 7
Позначка +1

Подобное решение от администрации форума выглядит как расизм и какой-то бред. 

Какие идиоты это придумали, это только разобщает людей или вы Украину тоже на две части поделите

Рівень користувача 7
Позначка +1

Для человека с белой и тёмной кожей будет разный форум? 

Рівень користувача 8
Позначка +2

Для человека с белой и тёмной кожей будет разный форум? 

Про чоловіків та жінок не забудьте, бо вони один одного не розуміють, теж треба розділити по різним форумам 🤣

(Якщо хтось не зрозумів, це був сарказм - сподіваюсь, в Україні сексистів та шовіністів немає, як і расистів)

Позначка +1

@kikiwora, а також розділити коронавірусних і некоронавірусних :laughing:

Відповісти