Вирішено

Мова інтерфейсу Спільноти Київстар / Чому немає російської мови?


Рівень користувача 2
Позначка

На сайті Київстар можна обрати російську мову, але коли переходжу за посиланням в Сообщество - воно перетворюється в Спільноту, і все стає на українській мові. Мені не подобається інтерфейс на українській мові, чи можна якось переключитися на російську? Якщо російської мови взагалі немає - тоді питання: чи ви плануєте додати російську мову в інтерфейс спільноти?

icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 16 August 2018, 11:19

Переглянути оригінал

90 Відповідей

Позначка +1

@Xomyak, вы сообщили, что внедрение русскоязычного интерфейса в Сообществе является приоритетным и в процессе рассмотрения.

Прошло уже две недели!, надеюсь, это протянется еще недолго, иначе этот вопрос становится низкоприоритетным :open_mouth:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, как только появится дополнительная информация, обязательно с вами поделюсь. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Київстар українська компанія, ми не можемо підтримувати всі мови нац меншин, натомість надаємо пріоритет державній мові.

Позначка +1

@Kaliniv D, по вашій логіці потрібно всі сервіси Київстару підтримувати лише на державній мові :beginner:

Позначка +1

@Xomyak, как продвигается процесс рассмотрения вопроса? Есть какая-нибудь дополнительная информация?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@VLAD.Z, уточняю информацию. Получу ответ, обязательно напишу.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Це спільнота Київстар, українського оператора , до чого тут російська? Може ще турецька чи польська?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kaliniv D:shrug_tone2:

Рівень користувача 3
Позначка

@Xomyak, вы сообщили, что внедрение русскоязычного интерфейса в Сообществе является приоритетным и в процессе рассмотрения.

Прошло уже две недели!, надеюсь, это протянется еще недолго, иначе этот вопрос становится низкоприоритетным :open_mouth:

Буду честным, украинский интерфейс - самая меньшая проблема Киевстара на текущий момент, вообще он без разницы, если бы всё остальное у КС было хорошим. А так - домашний интернет неконкурентоспособен, телефон пока держится, но это пока. Обслуживание абонентов - ужасное, сроки решения проблем - не выдерживают никакой критики. Соответственно, сейчас КС в плане работы с абонентами даже хуже Воли/Датасвита, Укртелекома и подобным им контор стал. Зашёл в Укртелеком - мою проблему решили за 5 минут неделю назад. Если бы был КС - то решали бы неделю или больше.

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Victor2019:sweat:

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Victor2019:sweat:

Модератор, може ви повидаляєте цей москвофільський потік брєду і образи в сторону українців, а не будете вставляти сумні смайлики?

Рівень користувача 2
Позначка +1

@KurwaMatj, вибачте, але що саме Ви розцінюєте як образу? :thinking:

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KurwaMatj, вибачте, але що саме Ви розцінюєте як образу? :thinking:

Я зрозумів.
@Xomyak, потрібна ваша допомога.

Рівень користувача 8
Позначка +1

@KurwaMatj, вибачте, але що саме Ви розцінюєте як образу? :thinking:

У вас пан/пані модератор подвійні стандарти. Спишемо на те, що ви новенький(а), а не звільнений працівник з заблокованих РНБО пропагандистських каналів.

нацменьшинства - это РОГУЛИ, из двух областей Украины, которые в силу своей отсталости 

Тут ви слова “Рагуль” не бачите, і образи в цьому не бачите.
Але в моєму підписі ви чомусь слово “Рагуль” адресовану вам побачили і образу видалили.
Я б вам радив поки не пізно отямитись, видалити і припинити толерувати міжнаціональну ворожнечу і порушення правил Спільноти, поки ваші порушення не вийшли за межі Спільноти.
Думай-те.
 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@KurwaMatj, дякую за допомогу нашому новому модератору) 

Зараз все зробимо. 

І, будь ласка, змініть допис. Особисте прохання)*

Відповісти