Вирішено

Чи можна через профіль Спільноти поповнювати рахунок мобільного номеру чи особовий рахунок "Домашнього Інтернету"?


Рівень користувача 1
Позначка
  • Новачок
  • 1 відповідь

Відповідний профіль містить номер мого мобільного телефону: а чи можна його поповнити через відповідний профіль? І чи можливо дописати номер рахунку домашнього інтернету, щоб потім тут зручно поповнювати його?🤔

icon

Найкраща відповідь від Aksolotl' 30 листопад 2017, 14:27

@Spector, вітаю вас у нашій спільноті!

Така можливість не передбачена. Зараз існує дуже багато зручних каналів поповнення рахунку, можете використовувати їх 💸
Переглянути оригінал

4 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +4
Вы имеете ввиду через сообщество? Ваш вопрос не совсем понятен. Пополнять можно к примеру через "Мой Киевстар" https://new.kyivstar.ua (на вкладке "обзор" справа). Можно через страницу - https://pay.kyivstar.ua
можно звонком по номеру 899, мобильный платеж *134# (эти два варианта без комиссии, но нужно банковскую карту там зарегистрировать)
Рівень користувача 1
Позначка
Так, через спільноту! Про вищезгадані сервіси я знаю та користуюся ними) Зручно та корисно для користувачів, щоб модератори синхронізували "спільноти КС" з усіма необхідними налаштуваннями. зокрема і з "поповненнями мобільного та інтренету"))
Рівень користувача 8
Позначка +4
@Spector Если честно) не вижу смысла, т.к. вверху есть закладки "Мобильная связь" и "Домашний интернет" где можно будет перейти на страницу пополнения счета )))
Но думаю модераторы передадут Ваше пожелания куда следует)))
Рівень користувача 7
Позначка +4
@Spector, вітаю вас у нашій спільноті!
Така можливість не передбачена. Зараз існує дуже багато зручних каналів поповнення рахунку, можете використовувати їх 💸

Відповісти