Корисно знати Вирішено

Як придбати роутер від "Київстар"? / Послуга "Роутер" / Послуга "Роутер Про" / Послуга "Роутер +" / Послуга "Майстер"


Рівень користувача 4
Позначка +1
  • Модератор
  • 62 відповідей
Виникла необхідність в роутері. Як підключити та яку модель обрати?
icon

Найкраща відповідь від Alena.Sliusar 5 September 2017, 11:44

Переглянути оригінал

82 Відповідей

По поводу того что вы не получаете услугу. Начисления -20 грн на АП есть? Значить услугу получаете

І дорогенька моя, спілкуйтеся українською.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@vladimir_zg, на жаль, мушу погодитись з @Kimeri, якщо послуга надається в повному обсязі (знижка за умовами послуги “Роутер +” нараховується, “Домашній Інтернет” працює), то потрібно шукати причину в самому обладнанні. 

Як і було запропоновано, краще спочатку спробувати оновити прошивку. Якщо не допоможе, то звернутись до сервісного центру, або скористуватись викликом майстра. 

P.S.: Спільнота не є підтримкою. Тут відповідають такі ж користувачі, як і ви. Є модератори, але через нас такі питання, на жаль, також не вирішуються :sweat: ми можемо лише надати загальні рекомендації. 

 

@vladimir_zg, на жаль, мушу погодитись з @Kimeri, якщо послуга надається в повному обсязі (знижка за умовами послуги “Роутер +” нараховується, “Домашній Інтернет” працює), то потрібно шукати причину в самому обладнанні. 

Як і було запропоновано, краще спочатку спробувати оновити прошивку. Якщо не допоможе, то звернутись до сервісного центру, або скористуватись викликом майстра. 

P.S.: Спільнота не є підтримкою. Тут відповідають такі ж користувачі, як і ви. Є модератори, але через нас такі питання, на жаль, також не вирішуються :sweat: ми можемо лише надати загальні рекомендації. 

Я спробую ще раз. Надання мені знижки не є повним виконанням послуги роутер+. Те що обладнання "глючне" я зрозумів вже на третій день. До підтримки 460 додзвонитися проблематично. Роутер, що не працює надано мені компанією Київстар. Брєд, а інакше не назву, який мені озвучили на 460, коли я туди додзвонився ОДИН раз, йде в розріз не тільки з здоровим глуздом, а й з чинним законодавством.

Таким чином Київстар може вирішити проблему, заміною роутера наприклад, чи поверненням коштів але вирішили, що це мої труднощі. Буду доказувати, що навіть одна людина може нагнуть здорову контору. Ну раз по нормальному не розуміють.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@vladimir_zg, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку для індивідуального пошуку вирішення проблеми. 

Потрібен сервіс. Як визвати майстра?

Рівень користувача 8
Позначка +1

Потрібен сервіс. Як визвати майстра?

Доброго дня, докладніше про проблему, що за сервіс, для чого потрібен майстер, телепатів тут немає!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Leshtorm, будь ласка, ви можете скористуватись послугою “Виклик Майстра”. Або ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку і детальним описом проблеми для реєстрації технічної заявки.

Відповісти