Wi-Fi Роутер
Порадьте роутер, щоб швидкість не різав, та нормально працював би одночасно з 6-ю пристроями.
Критично - підтримка стандарту 802.11ac
Бажано - з жорстким диском.
Розакжіть, який ви використовуєте? Які плюси/мінуси/підводні камені?
Заздалегіть дякую 😉
Помогите подобрать хороший Wi-Fi роутер. И какой аппарат лучше брать? с DSL модемом или без? С USB или это как правило переплата денег?
Пользуюсь несколько лет фирмой Linksys, планирую обновить роутер, помогите с выбором.
Ну ви б хоча скажіть що вам потрібно від нового роутера, як ви його плануєте використовувати.
Помогите подобрать хороший Wi-Fi роутер. И какой аппарат лучше брать? с DSL модемом или без? С USB или это как правило переплата денег?
Пользуюсь несколько лет фирмой Linksys, планирую обновить роутер, помогите с выбором.
Ну ви б хоча скажіть що вам потрібно від нового роутера, як ви його плануєте використовувати.
3х комнатная квартира с монолитной железобетонной перестенкой, чтобы сигнал был хороший, особенно сигнал 5Ггц, не для игрушек, но для смарта. Желательно с USB для доп. хранилища. Смотрю фирму Mikrotik, что можете сказать о ней?
На компьютере при подключенном кабеле есть интернет , но на других устройствах он даже не отображается .
я вірно розумію, що при підключені кабелю напряму до ПК Інтернет є, а при підключені до роутеру Інтернету немає?
Скажіть будьласка а обов'язково при підключенні домашньго інтернету від київстар купляти у них роутер ,,якщо свій є внаявності
Я просто в шоці від того наскільки поганим може бути обслуговування і як київстару наплювати на своїх клієнтів крім моменту стагнення оплати.
Я підключився до домашнього інтернету київстар трохи більше року тому. Взяв їхній роутер на умовах акції як мені сказали, про що пожалів. Вже через рік роутер зламався, не роздає wifi, не працює. Про проблему я повідомив 0 800 300 466 (доречі дозвонитись до оператора це той ще квест), мою заявку зафіксували, я чітко повідомив що проблема саме з роутером, назвав модель і інші дані які були потрібні. Пройшло 2 тижні - ніякої відповіді. Я зателефонував ще раз - сказали що заявка на розгляді. Через 3 тижні прийшов “майстер”, сказав що йому повідомили про проблему з конектором))), з модемом нічого не зробив і заявку закрили. Ну хіба не абсурд?
Я настільки поганого, недбалого і насмішливого ставлення до своїх клієнтів ще не бачив.
Абсолютно нікому не рекомендую мати справу з київстаром!
Оператор передає запит фахівцям відповідно даних попередньої перевірки. Має значення, до або під час звернення ви перевірили роботу послуги при підключенні напряму (без роутеру) чи ні. У випадку успішної роботи при підключення напряму, а через роутер послуга не працює, необхідно звернутись до сервісного центру з ремонту роутерів.
Ситуація така. Коли ноутбук чи телефон підключені по wi-fi, потім переходять у сплячий режим, і після виходу з нього відсутній інтернет. Підключення по wi-fi є, але відсутній інтернет. При такій ситуації неможливо зайти в особистий кабінет роутера, і засіб усунення неполадок windows пише “Некоректне налаштування ip”, чи щось таке приблизне…
Якщо підключити кабель напряму то інтернет є. Також якщо вимкнути, і через деякий час ввімкнути роутер то інтернет працює. Інколи потрібно перезавантажувати кілька раз. Дуже рідко буває що взагалі нічого не допомагає і доводиться працювати по кабелю, а через деякий час включаю роутер і тоді все працює…
Можу скинути якісь логи після усунення неполадок windows, але тільки при наступному такому випадку, бо на даний момент їх не маю.
Також слід зауважити що такі збої бувають як на компютері, так і на телефоні, а отже скоріш за все причина в роутері…
Мій роутер Netis N4, прошивка V1.5.666
я вірно розумію, що у вас остання версія прошивки?
я вірно розумію, що у вас остання версія прошивки?
Не знаю, я вже десь рык користуюсь ним, нічого ще не перепрошивав
Доброго дня, два дні тому роутер перестав бачити під'єднаний до нього кабель wan від Київстара. При прямому підключенні до ПК все працює. Перевірив роутер на іншому провайдері - працює. Що робити?
Ні, мій власний, Tp-link Archer AX50. Налаштування не змінні, все перевірив, оновив по, від іншого провайдеру працює все бачить роздає.
Ні, мій власний, Tp-link Archer AX50. Налаштування не змінні, все перевірив, оновив по, від іншого провайдеру працює все бачить роздає.
Сьогодні приходив майстер від Київстару, не вдалось “розплющити очі” роутеру, він ніяк не хоче бачити кабель, і міст робили і тицяли кабель у лан 1,2,3,4 - результату 0! Думаю скоріше за все хана роутеру, але все ж таки якимось дивовижним чином він у сусіда (інший провайдер) бачить кабель, а сумніви все повзуть і повзуть у голову, бо роутер не з дешевих. Дізнався адресу сервіс-центру Tp-link, режим роботи вже зібрався до них їхати завтра з ранку, замість роботи.
І тут вирішив зателефонувати другу у сусідньому будинку, поцікавитись який в нього провайдер, “зійшлись зірки” у нього Київстар! Ну я взяв усе приладдя і пішов у гості - давно вже не бачились. Після нескладних маніпуляцій з заміною роутеру на мій виявилось наступне… але спочатку дякую технікам компанії за чудову можливість використати динамічне з'єднання без зміни налаштувань. Дивлюсь не горить славнозвісний вогник мережі, вже думаю скидати всі налаштування на заводські, аж раптом ЗАГОРІВСЯ! Телефон бачить мої домашні мережі і 2 і 5грц, зайшов на спідтест - все гуд, зробив пару скрінов налаштувать, зберіг системний журнал роутера, щоб не виявилось що це лиш сон.
І тут постає питання якого х….???
Шановна тех.підтримка Київстару, я працюю віддалено і наявність стабільного, працюючого інтернету для мене дуже важлива, поясніть як таке може статися? Чи все у Вас гаразд?
Так і зробив - залишив заявку технікам, пройшло майже два дні ніхто не зателефонував. Тепер у мене все працює і інтернет літає з моїм, сумнозвісним роутером. Який ніяк не міг побачити кабель від Київстар. Але нажаль з іншим провайдером, а шкода. За більше чим рік в мене не було жодної скарги на якість, а тут таке… Дякую за співпрацю, вдосконалюйтесь, покращуйте обладнання, хто знає можливо ще зустрінемось) , як кажуть Земля кругла!
P.S.: обов’язково будемо працювати над сервісом.
Як налаштувати роутер
В Київстар працює “корекція налаштувань”, не потрібно нічого налаштовувати.
Відповісти
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.