Вирішено

Відсутній доступ до Інтернету / Не працює "Wi-Fi"


  • Новачок
  • 0 відповідей
Сигнал відображається, а інтернет відсутній. Роутер перезавантажила. Що підкажете робити?
icon

Найкраща відповідь від MASolomko 8 September 2017, 11:36

Переглянути оригінал

90 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1

Как вариант попробуйте отключить DHCP на нетисе и поставить его в режиме свитча чтобы через него просто проходили IP 1го роутера. Так же какие у Вас IP 1го и 2го роутера?

UPD: Так же кабель от первого роутера должен заходить в LAN порт Netis

Рівень користувача 8
Позначка +5

@PaulT:thinking: зможете зробити те, що порадив @Kimeri?

@Xomyak @Kimeri в такому режимі Netis і працює -- режим bridge, кабель в LAN порт. Доречі, я пробував всі можливі варіанти: той, що зараз, і режим router з вимкненим DHCP та кабель в LAN порт -- все однаково.

Головний роутер 192.168.36.1/24

Netis 192.168.36.254/24

p.s. можу якісь тести зробити, зібрати дампи пакетів тощо, бо я займаюсь розробкою промислових роутерів; було б непогано отримати shell доступ до netis та продебажити 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Сети WiFi переименовывали, так как на 2.4 и 5 Гц должны быть разные названия?!

@Kimeri навпаки назва wifi мережі всюди однакова, зазвичай я ще налаштовую 802.11r (fast transition), але в netis я не бачив налаштуваннь окрім roaming, який незрозуміло, що вмикає.

від назви мережі мало, що залежить, бо в них різні BSSID, але спробую зробити різні і подивитись, як воно буде працювати

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kimeri, є ще ідеї, що порадити нашому користувачу? 

Ребята, я всё понимаю, но я уже 2 день не могу дозвонится оператору.... Пробовал заказать услугу "мастер" но для этого надо опять же поговорить с оператором....

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dima Krav, спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support, якщо питання ще досі актуальне.

Добрый день. Пропал интернет. Подключение через кабель и по сети вай-фай исправны. Но доступа в интернет нет. При попытке открыть сайт вне зависимости от типа подключения браузер перенаправляет на страницу go.kyivstar.ua:9090/index.php/ua..., на которой отображается информация на прикреплённом скрине (в зависимости от типа подключения меняется только ИП-адрес). Кто с этим сталкивался? Никаких услуг не заказывал, переходов на новые тарифы не осуществлял. 

 

Не працює інтернет. Роутер перезавантажували.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Johnnyk, @AlexV, на поточний момент відкрита “аварія”:

У нових та існуючих клієнтів FTTB при активації послуги "Домашній Інтернет" / зміні порту не відбувається редірект на сторінку активації

Інформація вже передана в технічний відділ. Наші фахівці займаються вирішенням питання. Приносимо вибачення за тимчасові незручності.

ID: 433362

Напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення ваші номери телефонів, я зареєструю технічні звернення. По факту закриття події вас проінформують. 

Підключивши інтернет кабель до роутера та виконавши його налаштування, роутер показує що підключення WAN відсутнє, також підлючення тестувалося на іншому працюючому роутері, але підключивши до комп’ютера кабель на пряму інтернет з’являється але з налаштуваннями:
IP: 100.79.206.**

Маска: 255.255.0.0

Шлюз: 100.79.255.254
Питання як нашалтувати таке підлючення на роутері, тому як різні методи налаштування не допомогли?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Fridonis:thinking: я вірно розумію, що у вас роутер від “Київстар”? Яка модель?

@PaulT, потім обов’язково напишіть результат перевірки. Буду чекати :wink:

Аналогічна проблема з роутером Netis n4 глюки вайфаю, 5 разів на добу пропадає інтернет через вайфай на всіх пристроях. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Denys Fokeiev, уточніть, будь ласка, при підключені кабелю напряму до ПК складності також спостерігаються?

Відповісти