Корисно знати Вирішено

TV-тюнер / TV-приставка / Технічні несправності TV-тюнера / Пульт


Рівень користувача 5

Чи буде приставка безкоштовною для тарифів лінійки “Все Разом”?

icon

Найкраща відповідь від Christelle 20 September 2017, 01:53

Переглянути оригінал

159 Відповідей

Рівень користувача 2
Позначка +1

@ilyaxn, на жаль, модератори Спільноти не мають можливості допомогти у питанні встановлення прошивки тюнера. Проте наші майстри можуть допомогти у цьому питанні. Ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support для того, щоб залишити заявку у разі необхідності :relaxed:

Рівень користувача 2
Позначка +1

@Olga Rjukhina, мені дуже прикро, що  склалась така ситуація. :pensive: Так як заявку передано, то потрібно буде зачекати на вирішення питання. 

@KsuniC Вы работаете в одной компании внутри компании гараздо быстрее решить мой вопрос чем я буду подавать заявку и заниматься бессмысленной писаниной в чаты, поэтому предоставьте мне прошивку по запросу выше! 

Рівень користувача 2
Позначка +1

@ilyaxn, розумію, але можливість вирішити питання з прошивкою є тільки у наших спеціалістів :shrug_tone1:

@KsuniC Я плачу за услуги и в праве запросить техническую поддержку! Предоставьте прошивку в формате .img для прошивки через пк! Ожидаю ссылку на файл с прошивкой на почту ilyax.business@gmail.com 

Рівень користувача 2
Позначка +1

@ilyaxn, розумію Ваше бажання вирішити питання швидко. Шкода, але не маю іншої відповіді. :worried: Все таки потрібно буде для вирішення питання звернутись до оператора,  

Рівень користувача 8
Позначка +1

Не совсем понятно зачем Вам прошивка так как на этих тюнерах уже установлена последняя прошивка от ВИАСАТа. У тех.поддержки нет прошивки потому что обновляется все удаленно

Вітаю. Моя історія почалася в червні 2021 року, коли Київстар зняв з обслуговування ТВ-тюнер, але продовжив знімати з мене плату за нього у розмірі 40 грн на місяц. І так було протягом 8 місяців!!! Дзвонила в підримку  каждого місяця перед зняттям абонплати. Але відповідь оператору була завжди одна - очикуйте, ваша заявка ще розгладається. І вот сьогодні я отримала відповідь про повернення 120 грн!!! Але мої зайві витрати з вини оператора за 8 місяців 320,00 грн, а неяк ні 120!!! Знову дзвоню оператору, та виявляється, що політіка компанії передбачає повернення коштів тільки за останні 90 днів!!!! Як це так? Оператор не міг вирішити таке легке питання вродовж 8 місяців не з моєї вини! А зараз вони пропонують писати знову письма на їх адресу. Знову витрачати особистий час для вирішення питання в якому нема провини користувача! Важаю це позором для такого гиганта як Київстар. В жодному разі ніколи більше не буду радити користуватись ні зв’яком, ні інтернетом від Київстару! Позор такому оператору!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@V_NATASHA, мені дуже прикро, що вам довелось зіткнутись з таким сервісом 😔

На жаль, допомогти вирішити фінансове питання я не зможу. У модераторів Спільноти досить обмежені повноваження. Як варіант, я можу вам запропонувати зареєструвати електрону скаргу. Деталі тут

Відповісти