Важливо Вирішено

Прошивка роутера / Некоректна робота роутера / Блокування домену в налаштуваннях роутера


Рівень користувача 1
Позначка

Інтернет підключений за допомогою маршрутизатора Huawei WS319 Київстар. Була встановлена ​​прошивка: V100R001C108B011 - найперша від Київстару, з самого початку роботи проблем з Інтернетом не було. Випадково виявив, що існує прошивка: V100R001C108B016, хоча теж не нова 2015 року, але вирішив перейти на неї. Проблем з переходом не було, але зате відразу ж почалися проблеми з потоковим радіо і відео, не залежно від режимів передачі з сайтів, з браузерів або за допомогою спеціалізованих програм відтворення. Проблема: кожні 20-30 сек. до хв. відтворення, відбувається зрив трансляції, перезавантажитись може автоматично самостійно, або просто наглухо зависне. Підключав кабель Інтернету безпосередньо до ПК, все починало працювати без збоїв. Питання у кого не будь було щось подібне і яке було рішення проблеми. У мене поки рішення було одне, повернувся на первинну прошивку і все запрацювало без збоїв.

icon

Найкраща відповідь від valgan-boris7 10 грудень 2017, 08:25

Вирішив підвести підсумок цієї теми і більше до неї не повертатися.
Думка інших власників цього пристрою про порядок його роботи підтвердили і моє судження про те, що найновіше, це добре забуте старе, тобто більше ніяких перепрошивок, раз все працює, то і нема чого лізти. А тепер для форумчан, витяги з докладного обговорення цього роутера від Київстар на одному з форумів з цього пристрою: 1). «Роутер заробив як і раніше. Підтверджую - на 11 версії прошивки радіо і відео не відвалюється через 1 хвилину, не прошивати нові прошивки, особливо 15 і 16, толку не отримаєте ніякого. Навіть написав листа в технічну підтримку Київстару з описом проблеми і з проханням допомогти. Вони мені відповіли. І знаєте що? А взагалі нічого. Шановний, бла-бла-бла, ви відправили нам порожній лист, (це неможливо, копія в вихідних залишилася) можливо Вас щось турбує, будь ласка, звертайтесь. Я в шоці} -) Люди тут на форумі допомагають оперативніше і краще! На цьому мої експерименти з даним роутером закінчилися. Буду сидіти на 11 прошивці. » 2). «Прошивка від Київстару 15 версії. Підходить тільки для залочених ними роутерів. В постах вище відзначається нестабільна робота потокового аудіо / відео. » 3). «Пробував прошивати на офіційні (12,13,15) - на цих прошивках інтернет радіо зупиняється». І в закінченні теми, після невдалого переходу на 16 прошивку, вирішив не чого більше не чіпати, 3 роки відпрацювало, нехай і далі працює. Дякую за участь.

Переглянути оригінал

67 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +1
Дорогой, @valgan-boris7Смена прошивки маршрутизатора, должно проходить под контролем опытного мастера от kyivstar. Самостоятельное вмешательство, может повлиять на дальнейшее гарантийное обслуживание. 🤤
Пути решения, если самостоятельно переустанавливаете прошивку, конфигурация роутера, полностью пропадает. Необходимо перед установкой делать резервную копию и копию конфигураций. Нелишней будет так же проверка контрольных сумм SHA MD5,

Если уже переустановили, самостоятельно Важно: После переустановки прошивки EEPROM стирает всю конфигурацию, обязательно нажмите reset на маршрутизаторе в течении 10 сек 🕑 удерживаете кнопку, а затем повторно его настроить с “нуля„. Либо по собственному опыту, либо из конфигурации которую предварительно сохранили, либо записали.

p.s Возможные ошибки в любой прошивке, это может быть даже отказ от какой-то внутренней службы. Кроме каких-то исправлений.
Рівень користувача 1
Позначка
Спасибо за помощь. Гарантии нет, установку новой прошивки делал согласно инструкций и рекомендаций киевстара, на новой прошивке устройство заработало штатно, но с обрывами радио и видео, сейчас на старой все работает опять без проблем, у нас найти мастера для этих целей целая проблема. На других форумах эта проблема обговаривается уже давно, но там уж больно сложные техрешения: перепайки, возврат к оригиналу Huawei, и т.д. 16-прошивка тоже старая 2015г, тогда еще не было Win.10, на сайте техподдержки все еще ХР и 7. Нового не будет уже ни чего, так, что имеем, то и имеем.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Поддержка win7, xp - это без разницы, у маршрутизатора своя операционная система, если перевести в режим терминал, то обычно это на базе ядра Linux.

При прошивке, только два условия соблюдения требуется, это электричество без перебойное и на прямую по кабелю.

Что касается прошивки, тот кто обладает навыками C++ может кроме полезных инструкций еще всякую ерунду вписать, вплоть до того что пропишет “backdoor„ Мне не попадался такой роутер, но скорее всего инженеры от kyivstar, какую-то одну прошивку допилили с конфигурацией.

Откройте эту страницу: Обслуговування роутера HUAWEI WS319 ws319-10v100r001c108b015_main
попробуйте, установить её.

Возможно решит вашу проблему.
Рівень користувача 1
Позначка
Попробую, потом отпишусь, а допилили однозначно, т.к. те кто занимался, то покупали микросхемы и перепаивали, для возвращения первичного вида. Спасибо.
Рівень користувача 1
Позначка

Вирішив підвести підсумок цієї теми і більше до неї не повертатися.
Думка інших власників цього пристрою про порядок його роботи підтвердили і моє судження про те, що найновіше, це добре забуте старе, тобто більше ніяких перепрошивок, раз все працює, то і нема чого лізти. А тепер для форумчан, витяги з докладного обговорення цього роутера від Київстар на одному з форумів з цього пристрою: 1). «Роутер заробив як і раніше. Підтверджую - на 11 версії прошивки радіо і відео не відвалюється через 1 хвилину, не прошивати нові прошивки, особливо 15 і 16, толку не отримаєте ніякого. Навіть написав листа в технічну підтримку Київстару з описом проблеми і з проханням допомогти. Вони мені відповіли. І знаєте що? А взагалі нічого. Шановний, бла-бла-бла, ви відправили нам порожній лист, (це неможливо, копія в вихідних залишилася) можливо Вас щось турбує, будь ласка, звертайтесь. Я в шоці} -) Люди тут на форумі допомагають оперативніше і краще! На цьому мої експерименти з даним роутером закінчилися. Буду сидіти на 11 прошивці. » 2). «Прошивка від Київстару 15 версії. Підходить тільки для залочених ними роутерів. В постах вище відзначається нестабільна робота потокового аудіо / відео. » 3). «Пробував прошивати на офіційні (12,13,15) - на цих прошивках інтернет радіо зупиняється». І в закінченні теми, після невдалого переходу на 16 прошивку, вирішив не чого більше не чіпати, 3 роки відпрацювало, нехай і далі працює. Дякую за участь.

Рівень користувача 8
Позначка +1
Пять лет назад приобрел ASUS RT-AC66U. С сайта ASUS {http://www.asus.com/support/} не часто, но аккуратно делают и выкладывают прошивки. Абсолютно ничего не отваливается.
По-техническим характеристикам, все устраивает, есть разумеется модель усовершенствованная. Но поскольку роутер работает и настраивается руками профессионала 😎 - Да, действительно - экспериментов не боюсь

Правда один неудачник из http://kyivstar-inet.com/ пытался мне навязать свои мысли, какие крутые microtik с роутер-ос, и кроме них тот ХРенспэрт в розовых очках, не видит. И конструктивно пояснить и провести сравнительный анализ не способен. Всюду со своим радио-любительским Блогом ходит, как евангелист-любитель.

У нас в Украине оказывается тип подключение один единственный по FTTB, это затолкать IP под Ethernet с привязкой под MAC-адрес. Т.е. вся аутентификация на сервере лежит и биллингуюется.
Даже IPTV по локальной сети на СМАРТ-ТВ не раздать, причем в роутерах минимальные настройки есть.
Рівень користувача 1
Позначка
Да будет нам счастье, с наступающей чередой новогодних праздников!
Рівень користувача 1
я обурена відношенням компанії, Ви надаєте послуги, я за послуги надаю кошти. Підкажіть будь ласка,чому Ваша проблема автоматом стала моєю?. Я постійний клієнт, і команії київстар наша сімя платить не маленькі кошти щомісяця, для того щоб користуватися Вашим інтернетом вдома, Ви самі радили купити Ваш роутер. Купили, найкращий який пропонували. Далі ...Наладчик був Ваш. Результат -постійно вибиває wi-fi, і з телевізора, і з телефонів. І гарне діло, він ніби є, на шкалі, а коли ти покидаєш межі доступу, тобі починають надходити інформація за допомогою 3G. Питання -навіщо мені такий прилад? який ви впарюєте? результат - 4 звернення до компанії, де протягом 15 хвалин чекаєш і слухаєш, далі тобі оператор підказує що зробити, куди вставити переставити, і так далі...і о Боже) ніби wi-fi краще працює на телефоні, але чомусь зовсім не бачить його ноутбук...знову звонимо) і результа -так Ви ж змінили настройки) плати 60грн )))))))))))))))))))супер! молодці. А тепер далі. Що було з тв? виясняємо...наладчик не піджав якогось проводочка, і він постійно вибиває....питання -якого ж Ви так себе ведете? і чим я таким Вас образила, шо замість того, щоб вислати Вашого спеціаліста, який би перевірив чому лише перший тиждень користування привів до того, що ми 4 рази зверталися за допомгою. Але в результаті нас послали самих в сервісний центр ніби проблема з роутером...але якщо не в ньому) то куди далі? пошлете і ще питання хто оплатить мені час і переїзди з роутером по сервісних центрах. Продавали ж Ви?
Рівень користувача 8
Позначка +1
а нащо було брати найдешевший роутер? брали б CISCO- не було б проблем.
Рівень користувача 1
Якби Ви уважно прочитали, шановний, Kalinin, а не просто копіювали відповіді і роздавали їх усім, ставши зіркою даної спільноти. То роутер ми брали найдорожчий! який пропонували в компанії. Я вважаю роутер вартістю понад 1000 гривень має виконувати свої функцї. Я повністю виконували усі поради компанії. І звернення стосувалося не "ваш роутер поганий", а зверніть увагу на обслуговування. Дякую за увагу, і приділений мені час. Стосовно "Дякую Київстар чудові тарифні плани для простих абонентів та найякісніший в Україні 3G інтернет!" -я кажу кожен місяць, коли з сімейного бюджету витрачаю понад 1000грн на якісні і не завжди послуги.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Якби Ви уважно прочитали, шановний, Kalinin, а не просто копіювали відповіді і роздавали їх усім, ставши зіркою даної спільноти. То роутер ми брали найдорожчий! який пропонували в компанії. Я вважаю роутер вартістю понад 1000 гривень має виконувати свої функцї. Я повністю виконували усі поради компанії. І звернення стосувалося не "ваш роутер поганий", а зверніть увагу на обслуговування. Дякую за увагу, і приділений мені час. Стосовно "Дякую Київстар чудові тарифні плани для простих абонентів та найякісніший в Україні 3G інтернет!" -я кажу кожен місяць, коли з сімейного бюджету витрачаю понад 1000грн на якісні і не завжди послуги.

Дякую, що обираєте Київстар!
Рівень користувача 8
Позначка +1
Дорогий (-а) @Nataliya Kovalyk
Далі ...Наладчик був Ваш.

Майстри, це є підрядна організація, яка виконує поставленні завдання від компанії.
Питання -навіщо мені такий прилад? який ви впарюєте?

Самі собі ставите запитання, та й відповідаєте. Втім приведу свій приклад підключення та прийняття роботи від майстра.
По-перше, підключався я двічі, перший раз була швидкість на 100 Mb/s коли до мене прийшов майстер з повіркою, перш за все, я ідентифікував його за посвідченням. Для мене є важливим чинником ім'я/прізвище, втім майстер не впорався зі своїми обов'язками. Я,пішов до ЦОА на ліквідацію угоди, де вказую причину та час/дату та прізвище майстра.
По-друге, через три дні, подаю повторно заявку, за ради експерименту я обираю у заявці замовлення та навіть вказую професійний роутер, той що за 1000 грн. 😂
Далі, прийшов майстер, мені повезло той самий який прокладав кабель. Далі він передзвонює комусь, й каже що у квартиру прокладав кабель. Втім замовлення потрібно було виконувати.
Оскільки мій кабель заздалегідь було прокладено самостійно, для мене важливо було перевірити кабель від роутера до ПК. Роутер маю свій ASUS RT-AC66U., налаштуваннями будь-якого маршрутизатора займаюсь сам на професійному рівні.
А от той самий роутер майстер навіть не намагався продавати, таким чином з маніпулював компанією але згідно чинного законодавства та публічної угоди, отримав те в обв'язки компанії що входить.
А тепер далі. Що було з тв? виясняємо...наладчик не піджав якогось проводочка, і він постійно вибиває....питання -якого ж Ви так себе ведете?

Якщо майстер не виконує свої обов'язки ви маєте право не йому „відчитати“ та практикувати ваш рівень агресивної комунікабельності. А залишивши, згідно пункту 4.1.38.4.1.38. усувати пошкодження Мережі у строк, передбачений наказом Міністерства транспорту та зв’язку №147 від 19.03.2010 р. «Про встановлення рівнів якості послуг рухомого (мобільного) зв'язку» та наказом Міністерства транспорту та зв’язку № 91 від 22.02.2010 р. «Про встановлення рівнів якості послуг фіксованого телефонного зв'язку». У разі, якщо строки усунення пошкоджень Мережі не визначені законодавством – усунення таких пошкоджень здійснюється Оператором протягом 5 діб із зафіксованого моменту подання Абонентом відповідного повідомлення про пошкодження;
«фіксування» диспетчеру за номером 466, інформацію про не доробки.
Тому, питання:
Продавали ж Ви?

на-жаль риторичне оскільки у покупця завжди є вибір. На ринку, багато різноманітного як хламу так й професійних роутерів. Тому обрати у вас завжди є.

Рекомендації при обрані роутера, така більшість функцій в Україні налаштовані не будуть, або не працюють. Налаштування заздалегідь за такою послідовністю.:
Интернет
  1. Тип WAN-подключения Автоматический IP выделенный IP-адрес WAN
  2. Беспроводная сеть (2.4GHz) или (5GHz) с установками по-умолчанию, Имя сети (SSID): «prydumaty_amostiyno» Сетевой ключ: «пароль_который_вводять_мобильном_устройстве» Безопасность беспроводной сети: WPA2-Personal - AES Остальные настройки такие как Ширина канала, Канал, WPS/WDS Фильтры для нежелательных ПК и устройств, чтобы не подключались ваши соседи - НЕ настраивается!
  3. Локальная сеть - LAN IP оставляет по умолчанию, по-типу адреса роутера 192.168.1.1 и всех 255 устройств. 😂
Таким чином, у майстра обов'язок:
  • прокладання згідно технологічних вимог, кабель Ethernet 8P8C. У приміщенні, ні яких поза будинок «кабель через балкони»
  • обтискання кабеля за схемою TIA-568A із залученням лише 4 пар 4P4C
  • перевірка інтернет, якщо є власний ноутбук, що кабель справний. Або підключить, до вашого ПК але за вашим персональним дозволом. Самостійні дії - представника компанії на ПК/лєптопі не вчиняються.
Рівень користувача 1
[h4]Aleksei.Sivokhin Дякую за вичерпну відповідь, і наглядний алгоритм. Я вважаю кожен просто має займатися своєю справою. Бо навіщо ті справи мати тоді) коли робити за людей їхню роботу. Можливо моя реакція була така, тому що в своїй роботі я покладаюся на інші принципи. Я несу відповідальність за всіх людей яких маю в підрядах. І великі компанії для мене приклад для наслідування. Але після того як "іди туди не знаю куди", було таке враження шо я в ЖЕК звернулася.....оце і прикро.

[/h4]
Рівень користувача 8
Позначка +1
@Nataliya Kovalyk за останнім параграфом як раз й надав приклад, обов'язків майстрів. За кожен виклик майстри отримують 15 грн, тобто це навіть оплата не години часу, тому додатковий виклик становить 60 грн, кошти не велики, але цим Компанія Київстар ввічливо натякають що відтепер будь хто може вчинити налаштування.
Я спостерігав, за роботу майстра, від компанії ВОЛЯ - прокладав кабель, та налаштовував роутер мої батькам. роутер продала компанія ВОЛЯ якийсь toto-link - та й навіть його заздалегідь не налаштовував.

але чомусь зовсім не бачить його ноутбук...

скоріш за все проблема у ноутбуку, адаптер WiFi не бачить, це повязано що у будинку, у багатьох ваших сусідів - роутери налаштовую за замовчуванням без вибору радіо-канала, й якщо канал пересечений то ймовірно SSID ноутбук може не побачити.
Рівень користувача 6
Позначка +1
@Nataliya Kovalyk, вітаємо у нашій спільноті!
Складна виникла ситуація, будь ласка, спробуйте оновити прошивку роутеру, зазвичай це допомає у вирішенні питання, інформація є тут: https://kyivstar.ua/uk/home-kyivstar/service/router-pro
Якщо в роботі роутера виникла проблема або він вийшов з ладу, зверніться до авторизованого сервісного центру компанії-виробника роутера стосовно гарантійного або післягарантійного обслуговування пристрою.
Рівень користувача 1
Добрый день, являюсь счастливым обладателем роутера от Киевстар DIR-825ACG1, сразу скажу что роутер отличный, работает стабильно без зависаний и перезагрузок. Но есть одно но. Это некорректная работа wifi в 2.4 и 5Ггц диапазоне одновременно, все устройства (которые поддерживают 5Ггц) видят только одну сеть, и чаще всего это 2.4Ггц. Что бы подключится к 5Ггц приходится в настройках роутера скрывать 2.4ггц, подключать к 5, и потом делать видимой 2.4.
В интернете на форумах пишут это проблема ранних версий прошивок длинк
"Известные проблемы:
1. проблемы с некоторыми девайсами при одновременной работе сетей 2.4ГГц и 5ГГц с устройствами,
Для совместимости со всеми реализациями "запоминания" профилей сетей mac адреса точек доступа разнесены."
Но от киевстара роутер с прошивкой 1.0.0 и нет даже нигде пункта с возможностью обновления прошивки!
В ручную так же нельзя изменить мак адреса wifi роутера. Что делать?
Рівень користувача 8
Позначка +2
Насколько мне известно, эта проблема проявляется только на Android из-за особеностей запоминания точек доступа системой.

Как вариант, вы можете
0) Скачать на компьютер файл желаемой прошивки (например, эту)
1) Выставляем в свойствах "Протокол IPv4" "Указать адрес вручную", забить, например, 192.168.0.10 mask 255.255.255.0
2) Подключить выход сетевой карты в любой LAN порт роутера.
3) выключить питание роутера.
4) Зажать кнопку Reset
5) Удерживая кнопку Reset включить питание роутера
6) продолжать удерживать кнопку Reset еще 10 секунд.
7) отпустить кнопку, открыть браузером адрес 192.168.0.1
😎 кнопкой "Browse" указать файл прошивки, кнопкой "Update" запустить процесс обновления прошивки.
9) после обновления (лампочки сначала будут мигуть а-ля сирена скорой - перемигиваться два светодиода lan1+2, lan3+4 - процесс прошивки, перемигивания по схеме 1, 1+2, 1+2+3, 1+2+3+4 - загрузка операционки, отработака конфига). После того как перестанет перемигиваться очень рекомендуется сбросить в заводские - на включенном, загруженном роутере зажать Reset на 10 секунд, отпустить, подождать пока проморгается.
10) Заходим, проходим визарда настройки, донастраиваем что нужно, сохраняем, пользуемся.
Рівень користувача 1
Спасибо за ответ, может как нибудь попробую перепрошить. Хотелось бы ещё услышать, может кто из пользователей уже перепрошивал? Или ответ от киевстаровских мастеров, что они об этом думают.
Нет, проблема не только на Андроиде, такая же и на ноутбуке с вин 10, но в нем, что бы подключиться к 5ггц в драйверах выключил 2.4, и теперь он только 5ггц станции видит и подключается без проблем, до этого, при включении wifi он видел ту, которую раньше чтоли увидит, тоесть включением выключением сети можно было поймать 5ггц, но оно намного реже выскакивало чем 2.4 Ггц. У соседа роутер сяоми, и оба канала видно нормально на всех устройствах, одновременно, оно как раздельные точки доступа подписаны.
Я собственно свой старенький роутер гигабитный и поменял на киевстаровский, ради 5Ггц,на котором всё както побыстрее радотает, отзывчевее чтоли, да и скорость (соединения) даже на мобильном 300мб, (против 70 на 2.4), а ещё 2.4 диапазон весь забит соседскими роутерами.
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Ant, максимально возможная скорость зависит не только от выбранного диапазона частот (2,4 ГГц или 5ГГц), а так же от стандарта: 802.11b, 802.11g, 802.11n, 802.11a и 802.11ac.
Если ваше оборудование поддерживает стандарт N или AC, то для получения максимальной скорости лучше выбрать беспроводной режим:
802.11 B/G/N mixed для 2,4 ГГц,
802.11 AC/A/N mixed для 5 ГГц.
Максимальная скорость на диапазоне 5 ГГц достигается только при прямой видимости роутера и wi-fi устройства.
При подключении через WiFi, при радиопередаче сигнала препятствия (такие как стены и др.) могут быть помехами, которые снижают уровень и качество сигнала особенно в диапазоне 5 ГГц. Проверяли работоспособность услуги, когда ПК и роутер находятся в нескольких метрах друг от друга в условиях прямой видимости?
Рівень користувача 1
Я роутер 840 від КС. Загалом добре все працювало, поки не пішли збої в роботі.
TeamViewer прохає відключити проксі сервер або налаштувати його, по команді tracert видається "Не удается разрешить системное имя узла...", viber не завантажує фотографії, листи на gmail не відправляються......
Схоже, що DNS прошитий намертво в роутер або не працює, або перевантажений... Потрібно змінити ці DNS щоб підти далі та вияснити у чому річ або краще взагалі залити нову прошивку. Але як це зробити без паяльника? КС я так розумію віришив, що користувач не може нічого змінювати?


P.S. Якщо напряму кабелем з'єднати, то все працюэ. Але налаштування на автоматі робляться не такі, як на роутері.
Рівень користувача 8
Позначка +1
@AlexsandrSE Зачем усложнять себе жизнь каким-то team viewer, вы бы еще при помощи PuTTY свяжитесь с роутером.
Если навыков в работе с командой строкой недостаточно, для этого производитель оставил доступ через интерфейс:
code:
192.168.1.1

Там и прошивку новую залить, можно и настройки внести.

Насколько хорошо знаю тему, в Киевстар толкового специалиста нет, есть только дилетантство по типу, оставьте всё по-умолчанию. Работает, и хорошо. Главное чтобы деньги капали.

Впрочем если бы мне платили, возможно занялся делом с обновлениями темы прошивок КС роутеров с детальной инструкцией. Но если для киевстара технические специалисты не нужны, и приоритетность только дилетантству. Оставьте настройки по-умолчанию, и используйте то что есть, за чем вам менять что-то новое. 😅
Рівень користувача 1
У 840 модели залочен КС бут, заводской к сожалению из-за этого не прошивается. Нужна или от КС с разблокированным загрузчиком (в природе она обязана где-то быть) или о КС с новыми параметрами. Это если самые простые варианты.
И к сожалению по умолчанию не работает куча ПО. Самое интересное, что браузер хром работает, а вот IE уже не может найти сайты. Все говорит, что проблема где-то в DNS, но поставить к примеру гугловский нельзя из-за ограничений прошивки.
Рівень користувача 8
Позначка +1
Кстати, если на этой странице ваша модель роутера соответствует, скачайте эти прошивки. И инструкции понятные для рядового пользователя.

С других сайто-/форумо помоек не рекомендую скачивать, так как эти бинарные файлы умельцами могут быть декомпилированы и нужный для них код прописывать и распространять с вежливым общением, нечего не произойдет обновитесь. Только не обижайтесь что ваш трафик участвует в массовой ddos атаке - вы этого не заметите даже, кроме как медлительности работы в вашей под сети.
Рівень користувача 8
Позначка +1
У 840 модели залочен КС бут, заводской к сожалению из-за этого не прошивается. Нужна или от КС с разблокированным загрузчиком (в природе она обязана где-то быть) или о КС с новыми параметрами. Это если самые простые варианты.
И к сожалению по умолчанию не работает куча ПО. Самое интересное, что браузер хром работает, а вот IE уже не может найти сайты. Все говорит, что проблема где-то в DNS, но поставить к примеру гугловский нельзя из-за ограничений прошивки.


Вы поймите, эти ротутер КС сотрудники Киевстар, продают как дополнительная опция повышающая средний чек к услугами, рассчитана исключительно на тех пользователей, у которых во-первых нет времени с этими настройками возиться. Подключил и забыл. Только оплачивай деньги.

А вот мнение в природе должно быть, субъективно. модель роутера известная, site: в поиске находится ссылка даунлоад доступна. У Киевстар каждая прошивка, кем-то тестируется и меняется вид, как делается, этот вопрос технической программности и многолетнего опыта в компиляции прошивок.
Рівень користувача 1
Вы поймите, эти ротутер КС сотрудники Киевстар, продают как дополнительная опция повышающая средний чек к услугами, рассчитана исключительно на тех пользователей, у которых во-первых нет времени с этими настройками возиться. Подключил и забыл. Только оплачивай деньги.

У КС любое оборудование так работает, можно хоть раз в несколько минут переключать разные устройства. Это хорошо. А плохо то, что роутер из-за зашитых настроек в пролете стал через время у этого же провайдера. Стандартные прошивки не ставятся (спасибо буту). на странице роутеров КС прошивок нет на эту модель. Я хочу прошить и забыть, что бы не копаться с паяльником ком портами и т.п. Похоже КС не оставил вариантов 😞

Відповісти