Вирішено

Заборгованість на особовому рахунку "Домашнього Інтернету"


  • Новачок
  • 1 відповідь

Допоможіть! Не розумію, звідки взялась заборгованість!

icon

Найкраща відповідь від Aksolotl' 8 жовтень 2017, 15:16

@Pogniv, якщо навіть не користуєтеся тюнером, але він був замовлений, то за нього оплата все одно знімається щомісяця, кожного 1-го числа. Відповідно, якщо на рахунку не було грошей, а оплата за нього знялася, то з'явився борг. Щоб уникнути подальшого списання грошей за нього, подайте заявку на відключення через систему «Мій Київстар» https://new.kyivstar.ua в розділі "Послуги" / "Підключення послуги".

Після оформлення заявки онлайн, вам передзвонить менеджер і погодить час демонтажу.

Переглянути оригінал

Цю тему було закрито для коментарів

3 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +4
Насколько я понимаю это аренда тв тюнера в минус списалась
Тоесть он стоит я ним непользуюсь, поскольку услуга не рабочая, а деньги дай. Присылайте кого нибудь пускай забирают тюнер я откажусь от ваших услуг. А прислать я так понимаю некого. Пройдет ещё месяц и вы снимаете ещё денег, так это получается я заложник?
Рівень користувача 7
Позначка +4

@Pogniv, якщо навіть не користуєтеся тюнером, але він був замовлений, то за нього оплата все одно знімається щомісяця, кожного 1-го числа. Відповідно, якщо на рахунку не було грошей, а оплата за нього знялася, то з'явився борг. Щоб уникнути подальшого списання грошей за нього, подайте заявку на відключення через систему «Мій Київстар» https://new.kyivstar.ua в розділі "Послуги" / "Підключення послуги".

Після оформлення заявки онлайн, вам передзвонить менеджер і погодить час демонтажу.