Вирішено

Як використовувати гроші з особового рахунку "Домашнього Інтернету"?


Як можна використати гроші на рахунку Домашнього інтернету?
icon

Найкраща відповідь від Vera 3 жовтень 2017, 10:58

@Olegmart3009, раді вітати Вас в нашій спільноті! ☺️

Кошти на рахунку домашнього інтернету можна використовувати лише на сплату тарифу і послуг домашнього інтернету. Як вірно зазначив @Stas,в разі використання об'єднаних тарифів лінійки "Київстар все разом" гроші будуть просто залишатись на особовому рахунку.
Переглянути оригінал

9 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +4
Если у Вас подключен тарифный план линейки "Киевстар все вместе" то средства которые у Вас остались на лицевом счете заморожены. Использовать Вы их сможете использовать только когда будет отключен тариф "Киевстар все вместе" и будете отдельно оплачивать мобильную связь и домашний интернет.
Дякую.
Рівень користувача 4
Позначка +1
@Olegmart3009, раді вітати Вас в нашій спільноті! ☺️
Кошти на рахунку домашнього інтернету можна використовувати лише на сплату тарифу і послуг домашнього інтернету. Як вірно зазначив @Stas,в разі використання об'єднаних тарифів лінійки "Київстар все разом" гроші будуть просто залишатись на особовому рахунку.
А чи можна використати заморожені кошти на додаткову послугу Роутер?
Рівень користувача 8
Позначка +5
@Bogdan.osadchiy, ні, на жаль😥

Я користувався тільки домашнім інтернетом після чого приєднався і до мобільного зв‘язку. Проте не знав після підключення тарифу - ,,Все разом. Екстра. Регіон ‘‘, що потрібно поповнювати саме телефон. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я користувався тільки домашнім інтернетом після чого приєднався і до мобільного зв‘язку. Проте не знав після підключення тарифу - ,,Все разом. Екстра. Регіон ‘‘, що потрібно поповнювати саме телефон. 

Повернути ніяк, а витратити їх можна тільки якщо розділити тариф як було до об'єднання!

Рівень користувача 8
Позначка +2

Не передбачено. Київстар щось змінювати не бажає, їм норм і так.

Рівень користувача 6
Позначка

 @Aleg33, можливість оплатити тарифний план лінійки “Київстар. Все разом” з рахунку послуги “Домашній Інтернет” або перенести кошти з цього рахунку на рахунок мобільного номера, на жаль, відсутня. Це пов'язано з технічними особливостями роботи білінгової системи.

Додатково дана інформація розміщена для Вас як в системі “Мій Київстар” при підтвердженні заявки, так і на нашому офіційному сайті www.kyivstar.ua за посиланням https://kyivstar.ua/uk/fmc у блоці “У мене є залишок на рахунку домашнього інтернету. Чи можу я використати ці кошти для оплати тарифу «Все разом» або перенести їх на мобільний номер?

 

Відповісти