Я користуюся “Домашнім Інтернетом”, у мене акція "Все разом". Я поповнила рахунок на 100 грн. на телефонний номер. Як перевести гроші на рахунок Інтернету?
Найкраща відповідь від Aksolotl'
Переглянути оригіналЯ користуюся “Домашнім Інтернетом”, у мене акція "Все разом". Я поповнила рахунок на 100 грн. на телефонний номер. Як перевести гроші на рахунок Інтернету?
Найкраща відповідь від Aksolotl'
Переглянути оригінал
Будь ласка, ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера особового рахунку для індивідуальної реєстрації звернення.
по какой причине? 17 дней нет интернета только в этом месяце, я уже не говорю про другие… за которые мы платили деньги. Это же не по моей вине все происходит… нам итак не сладко в окупации
Добрый день. Я нахожусь с Херсонской обл. г. Олешки. Заплатила за ломашний интернет 225 грн в мес., но интернета нет... Как вернуть потраченный средства?
Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій.
Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій.
Перерахував гроші в розмірі 230 грн. 180 інтернет, та 50 StaticIP. Отримав SMS про несплату, швидкість 50мВ замість 100 мВ. StaticIP відсутній.
Підтримка 460 каже, що я заплатив 210 грн. і цього замало. Кому надати докази у вигляді банківського чека,що проплата була в повному обсязі ?
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку для реєстрації технічної заявки на перевірку.
У WEB-версії “Мій Київстар”.
Я вводжу номер особового рахунку, а система хоче
“Заполните корректно значение номера телефона”
Чому тепер неможливо поповнити домашній інтернет з особистого кабінету по номеру особового рахунку? Форма поповнення вимагає тільки телефон тепер.
Доброго дня. З особистого рахунку знімаються кошти: 200 грн за домашній інтернет, плата по тарифу і одночасно 200грн за: Підключення акції Домашнього Інтернету. Акцї не підключали, де її відключити і як повернути кошти, які невідомо чому знімаються?
уточніть, будь ласка, Інтернет вночі вимкнувся і на сьогодні не працює?
Уточнив по платежам. Оплату тарифу було здійснено за 2 хв до відключення інтернету. Тобто я оплатив тариф в 1:47 1шого числа і в 1:49 Інтернет перестав працювати.
Мені вистачить наснаги щоб пояснити цю аферу всім своїм сусідам в радіусі кілометру
Тобто якби я оплачував 5того числа то в мене би Київстар кожен раз краав по 5ть днів?
Перші оплати за інтернет у всіх абонентві точно не першого числа. Вони самі підключати можуть тільки з 5того. Раніше це враховувалось і домашній інтернет був до числа від якого оплачував абонент. А тут хо, привіт, відібрали у всіх абонентів мінімум 5ть днів підключення. На рівному місці заробились мілйони. Думаєте, я таке потерплю?
Знімають гроші з рахунку 00:з копійками першого числа, переробіть автоплатіж на 31 число
Отже. Я використовую тариф з зовнішнім айпі, не просто так і зараз ваша компанія наносить мені збитки. Я плачу справно інтернет автоплатежем приват 24 кожного 1шого числа. В Умовах мого договору пише що я отримую послуги інтернет на місяць. Але чогось сьогодні вночі інтернет просто вимкнувся. Якщо то така “новинка”, то з врахуванням того збитку який ви мені нанесете до ранку, я проведу цілу рекламну компанію на весь район в який благо добрались локальні совісні провайдери в рази дешевші за вас, і з кращою якістю зєднання. 20 ОСББ, 3600 квартир. Думай-те.
За вашим зверненням потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для отримання додаткових рекомендацій.
Здравствуйте! Я новый клиент, подключила домашний интернет и нажила проблем! В конце мая подключила и оплатила безлимитный интернет за 200 грн и начала пользоваться услугой. 2 июня мне отключили интернет и после звонка на горячую линию выяснилось, что у меня на счету недостаточно средств - пополните на 46 грн! Пополнила, включили. 8 июня опять отключили, причина та же - недостаточно средств на счету! Мне срочно нужен был интернет, поэтому решила оплатить опять небольшую сумму - в этот раз 50 грн. После чего выяснилось, что средств опять недостаточно! Поскольку был необходим интернет, оплатила ещё 150 (понимаю, что тариф 200, явно произошла какая-то ошибка, но так как есть полная сумма абонплаты на счету, интернет включат! И НЕТ! Снова недостаточно средств на счету! На следующий день пошла в местный офис Киевстар, мне сказали, что как-то странно и однозначно ошибка. Но чем помочь мне не знают! Оформили заявку и сказали ждать 5 дней! ВОПРОС: нафига а главное зачем я должна за свои же деньги наживать такие проблемы??? Ни денег, ни интернета! И помочь никто не может! Какие мои дальнейшие действия???
не зовсім розумію в чому суть питання? Поповнення так і не надійшло на рахунок?
Пополнила интернет на суму которую прислали мне с смс мой киевстар и на следующий день показало что уменя нету средств, кругом обман🙎♀️
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.