Корисно знати Вирішено

Поповнення особового рахунку "Домашнього Інтернету" / Перенесення помилкового платежу / Фінансові питання



Показати перший допис

86 Відповідей

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Serhiy Matvienko, така ситуація спостерігається у додатку чи WEB-версії “Мій Київстар”?

@Serhiy Matvienko, така ситуація спостерігається у додатку чи WEB-версії “Мій Київстар”?

У WEB-версії “Мій Київстар”. 

Я вводжу номер особового рахунку, а система хоче 

“Заполните корректно значение номера телефона”

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Serhiy Matvienko, дякую за уточнення. Про проблеми з поповненням поки не передавали інформації, можливо це пов’язано з оновленням системи:thinking:

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку для реєстрації технічної заявки на перевірку.

Перерахував гроші в розмірі 230 грн. 180 інтернет, та 50 StaticIP. Отримав SMS про несплату, швидкість 50мВ замість 100 мВ. StaticIP відсутній.

Підтримка 460 каже, що я заплатив 210 грн. і цього замало. Кому надати докази у вигляді банківського чека,що проплата була в повному обсязі ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ShmataloS, на жаль, фінансові питання через Спільноту не вирішуються, так як модератори не мають доступу до бази абонентів :worried:

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій. 

Двічі знято оплату за домашній інтернет 

Рахунок номер 100хххх150

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Mira1988, на жаль, фінансові питання через Спільноту не вирішуються, так як модератори не мають доступу до бази абонентів :worried:

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій. 

Добрый день. Я нахожусь с Херсонской обл. г. Олешки. Заплатила за ломашний интернет 225 грн в мес., но интернета нет... Как вернуть потраченный средства?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kisslotka18, на жаль, поки що питання повернення коштів не розглядається 😔

@kisslotka18, на жаль, поки що питання повернення коштів не розглядається 😔

по какой причине? 17 дней нет интернета только в этом месяце, я уже не говорю про другие… за которые мы платили деньги. Это же не по моей вине все происходит… нам итак не сладко в окупации

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kisslotka18, мені дуже прикро, але розгляд фінансових скарг не в моїй компетенції 😔
Будь ласка, ви можете звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/support із зазначенням номера особового рахунку для індивідуальної реєстрації звернення. 

Відповісти