Корисно знати Вирішено

Поповнення особового рахунку "Домашнього Інтернету" / Перенесення помилкового платежу


Я користуюся “Домашнім Інтернетом”, у мене акція "Все разом". Я поповнила рахунок на 100 грн. на телефонний номер. Як перевести гроші на рахунок Інтернету?

icon

Найкраща відповідь від Aksolotl' 9 January 2018, 14:35

Переглянути оригінал

74 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Tetyana_z8, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку (номер телефону) для індивідуальної перевірки фінансової ситуації.

Рівень користувача 1

Доброго дня. З особистого рахунку знімаються кошти: 200 грн за домашній інтернет, плата по тарифу і одночасно 200грн за: Підключення акції Домашнього Інтернету. Акцї не підключали, де її відключити і як повернути кошти, які невідомо чому знімаються?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@V_wokovi_vid_vawuh_riwen:thinking: уточніть, будь ласка, Інтернет вночі вимкнувся і на сьогодні не працює? 

Уточнив по платежам. Оплату тарифу було здійснено за 2 хв до відключення інтернету. Тобто я оплатив тариф в 1:47 1шого числа і в 1:49 Інтернет перестав працювати. 

Мені вистачить наснаги щоб пояснити цю аферу всім своїм сусідам в радіусі кілометру

Тобто якби я оплачував 5того числа то в мене би Київстар кожен раз краав по 5ть днів?

Перші оплати за інтернет у всіх абонентві точно не першого числа. Вони самі підключати можуть тільки з 5того. Раніше це враховувалось і домашній інтернет був до числа від якого оплачував абонент. А тут хо, привіт, відібрали у всіх абонентів мінімум 5ть днів підключення. На рівному місці заробились мілйони. Думаєте, я таке потерплю?

Рівень користувача 6
Позначка

Знімають гроші з рахунку 00:з копійками першого числа, переробіть автоплатіж на 31 число

Отже. Я використовую тариф з зовнішнім айпі, не просто так і зараз ваша компанія наносить мені збитки. Я плачу справно інтернет автоплатежем приват 24 кожного 1шого числа. В Умовах мого договору пише що я отримую послуги інтернет на місяць. Але чогось сьогодні вночі інтернет просто вимкнувся. Якщо то така “новинка”, то з врахуванням того збитку який ви мені нанесете до ранку, я проведу цілу рекламну компанію на весь район в який благо добрались локальні совісні провайдери в рази дешевші за вас, і з кращою якістю зєднання. 20 ОСББ, 3600 квартир. Думай-те.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@DariyaKa, мені дуже шкода, що вам довелось потрапити в таку ситуацію :sweat:

За вашим зверненням потрібна індивідуальна перевірка. Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для отримання додаткових рекомендацій. 

Рівень користувача 1

Здравствуйте! Я новый клиент, подключила домашний интернет и нажила проблем! В конце мая подключила и оплатила безлимитный интернет за 200 грн и начала пользоваться услугой. 2 июня мне отключили интернет и после звонка на горячую линию выяснилось, что у меня на счету недостаточно средств - пополните на 46 грн! Пополнила, включили. 8 июня опять отключили, причина та же - недостаточно средств на счету! Мне срочно нужен был интернет, поэтому решила оплатить опять небольшую сумму - в этот раз 50 грн. После чего выяснилось, что средств опять недостаточно! Поскольку был необходим интернет, оплатила ещё 150 (понимаю, что тариф 200, явно произошла какая-то ошибка, но так как есть полная сумма абонплаты на счету, интернет включат! И НЕТ! Снова недостаточно средств на счету! На следующий день пошла в местный офис Киевстар, мне сказали, что как-то странно и однозначно ошибка. Но чем помочь мне не знают! Оформили заявку и сказали ждать 5 дней! ВОПРОС: нафига а главное зачем я должна за свои же деньги наживать такие проблемы??? Ни денег, ни интернета! И помочь никто не может! Какие мои дальнейшие действия???

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Polina97b:thinking: не зовсім розумію в чому суть питання? Поповнення так і не надійшло на рахунок? 

Рівень користувача 1

Ещё +дозвонится оператору невозможно 3 дня звоню линия занята

Рівень користувача 1

Пополнила интернет на суму которую прислали мне с смс мой киевстар и на следующий день показало что уменя нету средств, кругом обман🙎‍♀️

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Chokasnina, поповнення може відбуватись з затримкою до декількох годин.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Alexanta, :thinking: потрібно буде знову поповнювати рахунок. 

50 минут назад пополнила счёт через карту Укрсиббанка по лицевому счету, а в личном кабинете(мой Киевстар) деньги не высвечиваются

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dayaba, ви можете погасити заборгованість за допомогою посилання https://pay.kyivstar.ua/. Що стосується додатку “Приват 24”, там також є можливість поповнити номер особового рахунку :nerd:

Якщо поповнити домашній інтернет , а дата списання 1 числа ( тобто завтра ) чи буде доступний інтернет 1 числа , чи потрібно буде знову поповнити ??

Доброго дня. Я б хотіла дізнатися більше щодо заборгованості за особистим рахунком . А чи саме чи можна сплатити заборгованість в додатку Приват24?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Maks1234567, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку (номер телефону) для індивідуальної перевірки фінансової ситуації.

1 квітня поповнив на 200грн

а 15 квітня вже не було інтернету.

і я знову поповнив на 200 грн щоб він був 

питання куди ділись гроші?

в мобільному додатку пише що 0 на рахуну і поповніть на 200 грн

Послуга коштує 200 грн/міс а я вже дав 400

і дальше пише що 0 на рахунку в додатку

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Maks1234567:thinking: абонентська плата за послугу знімається кожного 1-го числа місяця. 

Добрий день скільки разів в місяць мені потрібно поповнювати домашній інтернет щоб він був?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Yana0808, зверніться, будь ласка, повторно до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку для індивідуальної перевірки. 

Пополнила домашний интернет через приват 24,приват говорит деньги зачислени звонили в Киевстар сказали денег нет ,хотя на счету они есть смотрела через приложение Киевстар что делать

Відповісти