Корисно знати Вирішено

Поповнення особового рахунку "Домашнього Інтернету" / Перенесення помилкового платежу



Показати перший допис

82 Відповідей

Рівень користувача 1
06.10.18: Позвонили 460 с КС номера. На обоих счетах установили одинаковые фамилии. Оформили заявку на перенос средств. Ждем ответа.

Доброго дня. Я б хотіла дізнатися більше щодо заборгованості за особистим рахунком . А чи саме чи можна сплатити заборгованість в додатку Приват24?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Dayaba, ви можете погасити заборгованість за допомогою посилання https://pay.kyivstar.ua/. Що стосується додатку “Приват 24”, там також є можливість поповнити номер особового рахунку :nerd:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Maks1234567, зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку (номер телефону) для індивідуальної перевірки фінансової ситуації.

Двічі знялася плата за домашній інтернет при Поповнення через додаток!!! 360!!! Гривень. А на рахунку 180. Куди діла я інша сума? Як повернути свої гроші? Всі оператори зайняті. Жодна людина не виявила бажання допомогти. До цього моменту вважав найкращим оператором. А тепер - навіть не знаю. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Ігор 90, напишіть мені, будь ласка, в особисті повідомлення номер особистого рахунку та ПІБ власника підключення. Спробую допомогти. 

Рівень користувача 3
Позначка

@gjurza, как только появятся какие-то новости (оплата будет снята, или, наоборот, ситуация не сдвинется с “мертвой” точки), обязательно напишите. 

 

Новостей нет - каждый  месяц одно и то же - на счету есть необходимая сумма, которая в 5 раз превышает ту, что нужно для оплаты месячного пакета и ничего не снимается из за того, что как-бы “Недостаточно средств”. В начале месяца блокируется счет, нужно звонить/писать в чаты и т.п. для решения вопроса. По три дня нету интернета (интернет в данном случае используется для круглосуточного наблюдения в многоэтажном доме). Один раз и навсегда я так понимаю вопрос решить нельзя, я уже куда только не обращался...Честно надоело и думаю об смене оператора...

Відповісти