Корисно знати Вирішено

Поповнення особового рахунку "Домашнього Інтернету" / Перенесення помилкового платежу



Показати перший допис

82 Відповідей

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Serhiy Matvienko, така ситуація спостерігається у додатку чи WEB-версії “Мій Київстар”?

@Serhiy Matvienko, така ситуація спостерігається у додатку чи WEB-версії “Мій Київстар”?

У WEB-версії “Мій Київстар”. 

Я вводжу номер особового рахунку, а система хоче 

“Заполните корректно значение номера телефона”

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Serhiy Matvienko, дякую за уточнення. Про проблеми з поповненням поки не передавали інформації, можливо це пов’язано з оновленням системи:thinking:

Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку для реєстрації технічної заявки на перевірку.

Перерахував гроші в розмірі 230 грн. 180 інтернет, та 50 StaticIP. Отримав SMS про несплату, швидкість 50мВ замість 100 мВ. StaticIP відсутній.

Підтримка 460 каже, що я заплатив 210 грн. і цього замало. Кому надати докази у вигляді банківського чека,що проплата була в повному обсязі ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ShmataloS, на жаль, фінансові питання через Спільноту не вирішуються, так як модератори не мають доступу до бази абонентів :worried:

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій. 

Двічі знято оплату за домашній інтернет 

Рахунок номер 100хххх150

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Mira1988, на жаль, фінансові питання через Спільноту не вирішуються, так як модератори не мають доступу до бази абонентів :worried:

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій. 

Відповісти