Я користуюся “Домашнім Інтернетом”, у мене акція "Все разом". Я поповнила рахунок на 100 грн. на телефонний номер. Як перевести гроші на рахунок Інтернету?
Найкраща відповідь від Aksolotl'
Переглянути оригіналЯ користуюся “Домашнім Інтернетом”, у мене акція "Все разом". Я поповнила рахунок на 100 грн. на телефонний номер. Як перевести гроші на рахунок Інтернету?
Найкраща відповідь від Aksolotl'
Переглянути оригіналУ WEB-версії “Мій Київстар”.
Я вводжу номер особового рахунку, а система хоче
“Заполните корректно значение номера телефона”
Зверніться, будь ласка, до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера особового рахунку для реєстрації технічної заявки на перевірку.
Перерахував гроші в розмірі 230 грн. 180 інтернет, та 50 StaticIP. Отримав SMS про несплату, швидкість 50мВ замість 100 мВ. StaticIP відсутній.
Підтримка 460 каже, що я заплатив 210 грн. і цього замало. Кому надати докази у вигляді банківського чека,що проплата була в повному обсязі ?
Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій.
Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій.
Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.|Введіть своє ім’я користувача або адресу електронної пошти. Ми надішлемо вам електронного листа з інструкціє. щодо відновлення пароля.