Корисно знати Вирішено

Поповнення особового рахунку "Домашнього Інтернету" / Перенесення помилкового платежу



Показати перший допис

80 Відповідей

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Chokasnina, поповнення може відбуватись з затримкою до декількох годин.

Рівень користувача 3
Позначка

Сейчас взял неделю доверия, но проблема до сих пор не решена.

Перерахував гроші в розмірі 230 грн. 180 інтернет, та 50 StaticIP. Отримав SMS про несплату, швидкість 50мВ замість 100 мВ. StaticIP відсутній.

Підтримка 460 каже, що я заплатив 210 грн. і цього замало. Кому надати докази у вигляді банківського чека,що проплата була в повному обсязі ?

Рівень користувача 8
Позначка +5

@ShmataloS, на жаль, фінансові питання через Спільноту не вирішуються, так як модератори не мають доступу до бази абонентів :worried:

Спробуйте звернутись до оператора Онлайн Чату https://kyivstar.ua/uk/support із зазначенням номера телефону та номера особового рахунку для індивідуальної перевірки і отримання додаткових рекомендацій. 

Рівень користувача 8
Позначка +2

@gjurza, должно быть все в порядке. Сейчас у абонентов должна успешно сниматься оплата. :nerd:

1 квітня поповнив на 200грн

а 15 квітня вже не було інтернету.

і я знову поповнив на 200 грн щоб він був 

питання куди ділись гроші?

в мобільному додатку пише що 0 на рахуну і поповніть на 200 грн

Послуга коштує 200 грн/міс а я вже дав 400

і дальше пише що 0 на рахунку в додатку

Рівень користувача 8
Позначка +1

Звонити до оператора

Рівень користувача 8
Позначка +1

Я вислав вам гроші за інтернет але вони вам не надійшли . Мені сказали в банку що проблема з вашої сторони 


Все финансовые вопросы решаются с оператором по телефону 466 или чат https://kyivstar.ua/uk/support

Здравствуйте. Пополнила инетернет в Приват 24, но интернета нет. В приложении “Мой Киевстар” написано, что поплните счет. Позвонила оператору и через некоторое время интернет появился, но в приложении и ответу оператора деньги на счет так и не пришли. Лицевой счет ввела правильно.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Marina.Bilous, как сейчас обстоят дела с “Домашним Интернетом”? Пополнение поступило? Услуга работает? 

Рівень користувача 8
Позначка +2

@gjurza, С нашей стороны могут быть временные сложности, которые оперативно устраняют. Оплата не может не сниматься, если все условия выполнены. Попробуйте еще раз проконсультироваться у оператора онлайн-чата. 

Я вислав вам гроші за інтернет але вони вам не надійшли . Мені сказали в банку що проблема з вашої сторони 

Рівень користувача 3
Позначка

@gjurza, должно быть все в порядке. Сейчас у абонентов должна успешно сниматься оплата. :nerd:

Проверил только что счет - оплата до сих пор не снялась.

Рівень користувача 8
Позначка +2

@gjurza, попробуйте написать оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для уточнения деталей. 

Рівень користувача 3
Позначка

@gjurza, попробуйте написать оператору Онлайн Чата https://kyivstar.ua/uk/support для уточнения деталей. 

Я это сделал еще вчера - проблема до сих пор не решена.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Satana6666, :thinking: уточніть, будь ласка, вдалось вирішити проблему з поповненням рахунку? 

Рівень користувача 6
Позначка

Знімають гроші з рахунку 00:з копійками першого числа, переробіть автоплатіж на 31 число

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Polina97b:thinking: не зовсім розумію в чому суть питання? Поповнення так і не надійшло на рахунок? 

Тобто якби я оплачував 5того числа то в мене би Київстар кожен раз краав по 5ть днів?

Перші оплати за інтернет у всіх абонентві точно не першого числа. Вони самі підключати можуть тільки з 5того. Раніше це враховувалось і домашній інтернет був до числа від якого оплачував абонент. А тут хо, привіт, відібрали у всіх абонентів мінімум 5ть днів підключення. На рівному місці заробились мілйони. Думаєте, я таке потерплю?

Мені вистачить наснаги щоб пояснити цю аферу всім своїм сусідам в радіусі кілометру

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Pokotigoroh, попробуйте Чат-боту написать слово “оператор”, а затем выбрать раздел “Другой вопрос”. Зоряна соединит вас с консультантом. 

Уточнив по платежам. Оплату тарифу було здійснено за 2 хв до відключення інтернету. Тобто я оплатив тариф в 1:47 1шого числа і в 1:49 Інтернет перестав працювати. 

Рівень користувача 8
Позначка +3

Приват 24 пополняет с тормозами

Рівень користувача 8
Позначка +5

@gjurza, как только появятся какие-то новости (оплата будет снята, или, наоборот, ситуация не сдвинется с “мертвой” точки), обязательно напишите. 

Рівень користувача 1

Собственно есть вопросы и проблемы:

1. Пополнение. Один раз оплатил в 3 ночи 152 грн, потом ещё 5 грн добавил. В итоге пришло только 5 грн, первый платеж не прошел. Вижу, что другие тоже столкнулись с этой проблемой, ну что же, будем ждать…

2. Сейчас наблюдаются трудности со входом в личный кабинет, попросту не приходит СМС пароль

3. В личном кабинете, конкретно в статистике не видно никаких платежей совершенных сегодня.

4. Киевстар, как вы знаете, даёт возможность заходить на сайт локально (когда нет денег на счету), из под ихней сети, но есть очень большие тормоза с загрузкой сайта.

Эта проблема уже существует давно, ещё с первой версии личного кабинета. Неужели, за всё это время разработчики не смогли все подключаемые ссылки (css/js/img и прочее) сделать внутренними ссылками. А не грузить это всё с внешних сайтов?

Пересмотрел исходный код страницы, всякие счетчики Facebook, Google Analytics, зачем это всё нужно? Это лишь добавляет очередные тормоза. Проксируйте это, либо убирайте!

PS: Как разработчик, представляю что бы google pagespeed (insight) сказал о скорости загрузки сайта (из под внутренней сети Киевстар) и какую ужасную оценку он бы дал.

Відповісти