Зміна в умовах поповнення мобільного рахунку


Рівень користувача 8
Позначка +3

З 2-го березня 2020 року мінімальна сума поповнення мобільного рахунку через банки, системи онлайн-платежів та термінали партнерів становитиме 1 грн.

Будь ласка, зверніть увагу. В разі поповнення рахунку через вказані вище канали, додатково може стягуватись комісія.

Також змінюються умови поповнення рахунку з використанням банківської картки на сайті, в системі Мій Київстар (у додатку чи у вебверсії), а також за допомогою комбінації *134# та дзвінка на номер 899.

Мінімальна сума поповнення мобільного рахунку становитиме 10 грн. Зважаючи на те, що в більшості тарифних планів вартість плати за денний пакет послуг стартує від 10 грн, така мінімальна сума поповнення є оптимальною. Поповнення рахунку через ці канали залишається без комісії.

Поповнити рахунок без комісії на суму від 1 грн можна за допомогою послуги Кредит трансфер, переказом частини коштів з одного мобільного рахунку на інший.

У фірмових магазинах Київстар можна поповнити рахунок готівкою через термінали на суму від 10 до 50 грн із комісією 2 грн. На суму від 50 грн включно – без комісії.

Можливість здійснити поповнення рахунку на суму до 1 грн залишається у контрактних абонентів за умови здійснення платежу за реквізитами Київстар.


11 Відповідей

Позначка +1

Мінімальна сума поповнення мобільного рахунку становитиме 10 грн. Зважаючи на те, що в більшості тарифних планів вартість плати за денний пакет послуг стартує від 10 грн, така мінімальна сума поповнення є оптимальною.

@Alena.Sliusar, зважаючи на те, що зверніть увагу. Якщо на момент зняття денної плати на вашому рахунку є сума, менша за розмір плати, послуги в цей день надаються за спеціальною акційною ціною, що дорівнює залишку коштів на вашому рахунку, для абонентів може бути оптимальною сума поповнення на 1 грн, або навіть на 0,01 грн :slight_smile:

Рівень користувача 8
Позначка +2

Для мене це не оптимальний мінімум.

Я собі так копійки скидав з банківських рахунків на мобільний.


Поверніть як було.

Усе чого торкаються руки Київстара стає лише гірше, нам і проблем з мережею та тарифами достатньо.

Позначка +1

В цьому випадку потрібно скасувати зняття суми підчисту,

якщо сума на рахунку менша за 10 грн.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kikiwora:sweat: на жаль, зробити як було неможливо…

Але ваше прохання буде передано в відповідний відділ. 

Рівень користувача 8
Позначка +1

@Alena.SliusarОбратите внимание что есть клиенты у которых активный тариф «Все вместе» а на балансе, вся нужна сумма существует. Фокус весь в том что мобильные телефон имеет право покидать границы Украины и выключаться в аэропортах во избежании лишних расходов, при этом к номеру в Украине подключена услуга домашнего интернета. Причина отключения телефонов сети kyivstar, роуминг дороже чем возможность в Европе бесплатно подключаться к wi-fi иа пользоваться для звонков в Украину достаточно устанавливать известные мессанджеры.

Зачем система показывает Статус:Необходимо пополнить счет, если счет пополнен. Даже если я пополню баланс на сумму 180 и у меня будут итого 363,7 грн., - где гарантия что 180 грн будут списаны?

И зачем устраивать такой цирк с автоматическим балансом, а так же просьбы диспетчеров звонить с тех номеров которые являются основными. Например, я являюсь абонентом сети МТС +380(95) …-…-…

По условиям договора за домашний интернет в в тарифах «Все вместе» счет пополнять бесполезно.

Подробности в цифрах узнать можно здесь. Буду благодарен за ваш ответ.

Рівень користувача 3

Очередное контрпродуктивное решение, которое опускает рейтинг киевстар. Причём наглое. У оператора связи - месяцы, которые почему-то по 28 дней; безлимитные интернеты но почему-то по 3 гб в день, даже если заказываешь 1 гб, всё-равно скорость понижена; связь, которая полностью блокируется после 11 звонков в мед.центры; если не заплатил пакет- то идёт ежедневное списание средств. Какой-то киевстаровский напёрсточный трёхугольник получается - возле каждного тарифа примерная плата за день написана, но при не пополнении тарифа снимается по 5 или 10 грн в день !!!; а теперь киевстар, как последнее ворьё совершает грабёж своих абонентов увеличив минимальную сумму пополнения. Почему собственно не на 100 грн?  Ведь 100 это красивее. Я даже напишу “оптимальную” причину - потому, что практически все тарифы стартуют от 100.  И с заботой про клиентов будет. А то вдруг клиент пополнит на 99, а вы с радостью “урвёте” по 10 грн за день…  И последний замечательный бонус от киевстар и только в киевстар- “если у вас недостаточно денег на счету, то мы срадостью “слижем” с вашего счёта 9 грн. Отмечю как последние 9 грн и с заботой подарим день по акционной цене” )))) Браво!!! Так что я “наоптимизировал” достаточно, предлагаю внедрить.

“Деятельность «Киевстар» подчинена идее Большой Заботы про клиентов, в основе которой три ценности: просто, инновационно, лучше. На этой основе и ценностях мы строим видение воплощения нашей миссии.” 

Просто - абонент связи сам решает на какую сумму пополнять. Просто компании киевстар это туго даётся понять, что она сильно обнаглела и полезла в чужой кошелёк. 

Инновационно - в чём заключается  инновация при повышении  минимальной суммы пополнения? Кроме как к единице дописали нолик.

Лучше  - кому после этого стало лучше? Абонентам стало очевидно хуже.

В общем очередное решение про “закручивание гаек” от киевстар.

Это не идея “Большой Заботы про клиентов” - это сдесь я бы написал много ругательных слов…

“Наше видение. Быть лучшей компанией Украины, достойной высочайшего доверия. “

Что объективно написать и подытожить?  -  С ЗАБОТОЙ… ЯВНО ПЕРЕСТАРАЛИСЬ, ТАК КАК ПОСЛЕ НАГЛОЙ БЛОКИРОВКИ МОЕГО НОМЕРА ПОСЛЕ 11 ЗВОНКОВ (“Мы улучшаем жизнь, предоставляя телекоммуникационные услуги наивысшего качества”, это ж получается, что видите ли я своими 11 звонками в течении 1,5 часа “положил” “высококачественную сеть” с самым высококачественным интернетом по 60грн/гб)  - ЛИЧНО МОЁ ДОВЕРИЕ К ДЕЯТЕЛЬНОСТИ КИЕВСТАР РАВНО НУЛЮ! Ноль - это реальный наработанный уровень лояльности меня, как клиента, к компании киевстар. Потому, что я теперь не знаю после скольких звонков мне отключат связь, если мне, близким или соседи попросят срочно обзвонить аптеки на предмет наличия лекарства, дозвониться по врачам или вызвать скорую. И так получается, что ни по-одному выше изложенному пункту киевстару “прикрыться“ нечем. Причина одна- здравый смысл по отношению к своим клиентам киевстар включает раз в 5 лет. 

“Зважаючи на те, що в більшості тарифних планів вартість плати за денний пакет послуг стартує від 10 грн, така мінімальна сума поповнення є оптимальною.” 

Да, нет, не оптимальной - как минимум аномальной. Призываю разъяснить это манагерам киевстара. 

 

Рівень користувача 8
Позначка +2

@xtc-art як я вже писав в іншій темі, треба створювати петицію до кабміну з описом усіх сучасних проблем, що породжують абонентам оператори, та способами їх вирішення.

Бо все що робить зараз Київстар - не сучасно, не інноваційно, анахронічно та маветон.
Жодне із його нововведень абонентам не потрібно і навпаки лише заважае, і ЖОДНЕ із потрібних абонентам нововведень так і не було запущено.

Ця донна контора Київстар вважает eSIM невигідною технологію, при тому що абонентів із пристроями що підтримують eSIM досить багато, всі вони платять значні сумми і зараз, як я, змушені переходити до іншого оператора - Lifecell, у котрого сучнасний підхід.
VoLTE також до цих пір немає.
При цьому той самий 3mob продає eSIM по 250₴, а послуги для Travelers взагалі надає по ціні 15$ (375₴) за 7 ГБ лише доступа до Інтернет, без LTE. Тобто на швидкості в 3-5 Mbps.

А Київстар і далі нам мізки пудрить своїми “не вигідно” - гірший оператор країни 3mob вже все запустив і надає услуги усім, включаючи мандрівників, дере з них значні гроші за доступ до застарілої мережі, а Київстар в сучасній мережі такого не надає, та ще й лімітує швидкість в ній до рівня EDGE, коли відео навіть у 720р не завантажує.

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@xtc-art, ваши замечания и конструктивная критика будут переданы на рассмотрение в соответствующий отдел. Надеюсь, что в будущем вы не столкнетесь с проблемой блокировки номера :pray_tone2:

Рівень користувача 8
Позначка +5

@kikiwora, ваш негатив виправданий :disappointed_relieved:

Сподіваюсь, що незабаром буде чим порадувати...

Рівень користувача 8
Позначка +1

Справедливе рішення! Підтримую!

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Kaliniv D:thumbsup_tone2:

Відповісти