Бізнес-клієнтам

Київстар скасовує абонплату на рішення для віддаленого офісу


Рівень користувача 8
Позначка +3

За умовами спеціальної пропозиції бізнес-клієнти можуть підключити без внесення абонплати найбільш затребувані сервіси, що дозволяють  вести ділову активність на належному рівні. Вони допоможуть створити віддалені робочі місця для співробітників, забезпечити їх засобами для спільної роботи, документообігу і спілкування, налаштувати процес комунікацій з клієнтами та надати можливість керування пристроями на відстані. 

Детальніше на цій сторінці.

 

                                   В акційному переліку:

  • Cервіси Microsoft Office 365 та StarTeamsРобота з корпоративною поштою бізнес-рівня, збільшений обсяг поштових скриньок, індивідуальні хмарні сховища для кожного користувача обсягом від 1 Тб, платформа для корпоративного порталу (новини, бібліотека проектів, зберігання файлів та ін.), спільна робота над документами чи проєктами, спілкування у голосових та відеочатах та дзвінки з фіксованих номерів на будь-якому пристрої тощо. Підтримка експертами Київстар.

Умови акції:  підключення для  користування сервісами до 25 ліцензій Office 365, абонплата не нараховується протягом 30 днів з дати підключення в період дії акційної пропозиції.

  • Віртуальна мобільна АТССервіс розгортається на обладнанні мобільного оператора і не потребує витрат на купівлю чи оренду додаткового. Дозволяє за лічені хвилини інтегрувати мобільні та фіксовані телефонні номери у CRM-системи, перенести функціонал контакт-центру, який працював на фіксованих телефонних лініях, на мобільні номери телефонів, забезпечивши роботу віддаленого контакт-центру чи відділу продажів. Управління мережею відбувається через веб-портал. Додаткові зручні функції у рамках пропозиції: статистика викликів, сервіс Smart Сonference для дистанційних нарад за участі до 128 осіб. Підтримка експертами Київстар.

Умови акції:  користування сервісом без абонплати протягом 60 днів з дати підключення в період дії акційної пропозиції. 

  • Star.Docs - система електронного документообігу (внутрішнього та зовнішнього), що дозволяє працювати с документами дистанційно; спільно редагувати, коментувати, узгоджувати та підписувати їх онлайн, зберігати все у хмарному сховищі в електронних реєстрах, мати доступ до документів 24/7.  Підтримка експертами Київстар та партнера Star.Docs (Deals). 

Умови акції:    Підписання необмеженої кількості електронних документів  без нарахування абонплати чи інших платежів у період дії акційної пропозиції.

  •     Центр керування ІоТ.  Платформа для керування M2M-картами та їх трафіком. Автоматизує роботу М2М-карт за створеними користувачами сценаріями роботи, дозволяє в режимі реального часу перевіряти параметри передачі даних, стан SIM-карти, блокувати її, переглядати вхідні/вихідні повідомлення тощо. Використання платформи знижує ризики перевищення трафіку, нецільового використання М2М SIM-карт, невірно підібраних тарифних планів, а також  допомагає вчасно дізнаватись про зміни в роботі пристроїв. Система доступна через WEB-інтерфейс чи за допомогою API. Підтримка експертами Київстар.

Умови акції:   Підключення та використання платформи без абонплати протягом двох повних місяців з дати активації.


Спеціальна пропозиція діє з 23 березня до 3 квітня 2020 року для всіх нових корпоративних клієнтів Київстар, а також тих наявних клієнтів, які раніше не замовляли сервіси з акційного переліку.

Отримати більше інформації про можливості для віддаленої роботи великого, середнього чи малого бізнесу та замовити індивідуальну консультацію чи послугу можна на офіційному сайті Київстар.  

Крім того нагадуємо, що для всіх нових корпоративних клієнтів Київстар продовжує діяти акція «Бізнес-старт», яка передбачає вигідні умови користування бізнес-тарифами компанії: -50% на абонплату за обраним тарифним планом протягом півроку з моменту підключення.  


5 Відповідей

Доброго дня,

Два дні тому я отримав СМС від Оператора Київстар з пропозицією активувати в рамках мого тарифного плану  Kyivtstar 4G Business безкоштовну послугу Microsoft 365 на строк 365 днів з моменту активації нового тарифного плану.

Питання, яка тарифікація на послугу Microsoft 365 чекає на мене після завершення 365ти днів?

Послуга Microsoft 365 і надалі буде безкоштовною в рамках мого тарифного плану, чи по завершенню акційного терміну 365 днів мій контракт з даної послуги буде переведено на платну основу?

З повагою,

Сергій

Рівень користувача 8
Позначка +5

@SAndriychuk, вся інформація є на офіційному сайті https://kyivstar.ua/uk/business/products/microsoft-office.

Якщо виникнуть додаткові питання, будь ласка, зверніться за номером 473, або 0 800 300 473. Консультанти обов'язково допоможуть :wink:

Доброго дня, @Xomyak 

На жаль ваша відповідь не допомогла. 

Інформація за посиланням стосується виключно умов надання послуги Microsoft 365. Моє ж питання більше стосується умов тарифного плану Kyivstar 4G Business

В рамках пакету Kyivstar 4G Business послуга Microsoft 365 надається тільки на “акційний” термін 365 днів, чи на весь термін дії пакету послуг Kyivstar 4G Business?

Звертався за номером 466, на жаль консультанти не змогли мені допомогти… 

За номером 473 відповідає циклічна система IVR, яка взагалі не містить відповіді на тему мого питання… 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@SAndriychuk, зрозуміла. Зараз уточню для вас інформацію. Як тільки отримаю відповідь, одразу вам напишу. 

@Xomyak , дякую!

Відповісти