Київстар оновить умови в деяких тарифах передплати


Рівень користувача 8
Позначка +3

З 2 грудня 2021 року Київстар збільшить обсяг послуг для тарифів Спілкування без меж 2019, Спілкування без меж 2019 з опцією Без Мегабайтів, Розваги без меж 2019, Відео без меж 2019, Безлім Відео, Максимальний безлім 2019, Онлайн без меж, Київстар Комфорт і Дайте ще!.

Абоненти отримають у середньому вдвічі більше хвилин для дзвінків на інші мережі та мегабайтів інтернету разом із Суперсилами. Наприклад, в абонентів із тарифом Спілкування без меж 2019 кількість хвилин для дзвінків на інші мережі зросте з 60 хв до 100 хв, кількість мегабайтів збільшиться з 6000 МБ до 15 000 МБ. Також ці абоненти отримають додатково дві Суперсили, які діятимуть у тарифі постійно: 100 хв для дзвінків на інші мережі та/або 5 000 МБ інтернету.

Деталі про нові умови тарифів та вартість послуг абоненти отримають у SMS-повідомленні щонайменше за 7 днів до оновлення. Якщо нові умови тарифів абонентам не підійдуть, то вони зможуть самостійно перейти на будь-який інший актуальний тариф.

Наприклад, для абонентів старшого віку та людей із інвалідністю Київстар пропонує тариф без інтернету Дзвінки для батьків за 75 грн на місяць та Інтернет для батьків зі значно більшим наповненням, але лише за 100 грн на місяць. Сьогодні цими тарифами вже користується майже 350 тисяч клієнтів національного мобільного оператора.


26 Відповідей

доброго дня, з якого це переляку ви мені міняете тарифний план??? Ви мене питали хочу я чи ні ?Я не буду переходити на новий тариф, мене все влаштовує.  Якщо зміните мій тариф я зміню оператора.

Рівень користувача 8
Позначка +1

доброго дня, з якого це переляку ви мені міняете тарифний план??? Ви мене питали хочу я чи ні ?Я не буду переходити на новий тариф, мене все влаштовує.  Якщо зміните мій тариф я зміню оператора.

Доброго дня, а тариф на газ, світло і воду вам також змінюють тільки по вашому бажанню?)

На каком основании происходит смена тарифного план для клиента, являющегося вашим абонентом уже около 18 лет???Оповещение о смене приходит за 9 дней до смены 2 из которых выходные. При том что "улучшений" в новом тарифном плане для меня нет, кроме как увеличение стоимости пакета(что является улучшением только для компании киевстар), я не отношусь к 20% клиентов которым это выгодно. Нет индивидуального подхода к клиенту, о связи с оператором и общении в живую я вообще молчу. Политика вашей компании вынуждает постоянных клиентов искать более выгодные тарифы у других операторов....

Рівень користувача 8
Позначка +1

На каком основании происходит смена тарифного план для клиента, являющегося вашим абонентом уже около 18 лет???

Рекомендую поцікавитись цінами на електрику для підприємств на 2022 рік. А  потім згадати де ставили хрестик в бюлетені в 2019-му.

В конкретном случае меня интересуют мои расходы.я не являюсь предприятием или его представителем. А на выборы 2019 не ходила, не из кого было выбирать.

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

В конкретном случае меня интересуют мои расходы.я не являюсь предприятием или его представителем. А на выборы 2019 не ходила, не из кого было выбирать.

 

Ваші витрати прямопропорційно залежать від витрат підприємств, послугами/товарами яких ви користуєтесь. 

Закон збереження енергії ніхто не відміняв.

Рівень користувача 2

Закон збереження енергії, кажете? Кожного року мій тариф виростає майже вдвічі. Ось свіжа зміна: з 75грн до 125 (+50грн!!!). А зарплатня - від сили на 10%. Мені “додають” послуги, які мені просто не потрібні! І при цьому радісно мене вітають з тим, що я повинен платити майже вдвічі більше за додаткові 200хв на інших операторів (хоча я і теперішніх 100 не використовую).

Це звичайне свавілля монополіста! Тому варто просто зареєструвати свій номер на себе і змінити оператора зі збереженням номера.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Закон збереження енергії, кажете? Кожного року мій тариф виростає майже вдвічі. Ось свіжа зміна: з 75грн до 125 (+50грн!!!).

Вах, то получається що в 2018 році у вас був тариф за 9грн))

 

А зарплатня - від сили на 10%.

Йдіть понийте в супермаркет, хай продадуть вам олію за цінами 2018 року, бо зарплата у вас піднялась всього на 10%. Ну по орфографії бачу, що ви чоловік розумний, повинні розуміти що Київстар не винен в тому, що у нас мізерні зарплати, і претензії потрібно виставляти не Київстару.

 

Мені “додають” послуги, які мені просто не потрібні! І при цьому радісно мене вітають з тим, що я повинен платити майже вдвічі більше за додаткові 200хв на інших операторів (хоча я і теперішніх 100 не використовую).

Було б краще що б нічого не додавали, а просто підняли ціну?) 

 

Це звичайне свавілля монополіста! Тому варто просто зареєструвати свій номер на себе і змінити оператора зі збереженням номера.

Водафон і Київстар ∓ в одну ціну, як варіант Лайф, але будьте готові миритись з тим, що покриття там значно менше ніж у Київстар.

Закон збереження енергії, кажете? Кожного року мій тариф виростає майже вдвічі. Ось свіжа зміна: з 75грн до 125 (+50грн!!!).

Вах, то получається що в 2018 році у вас був тариф за 9грн))

 

А зарплатня - від сили на 10%.

Йдіть понийте в супермаркет, хай продадуть вам олію за цінами 2018 року, бо зарплата у вас піднялась всього на 10%. Ну по орфографії бачу, що ви чоловік розумний, повинні розуміти що Київстар не винен в тому, що у нас мізерні зарплати, і претензії потрібно виставляти не Київстару.

 

Мені “додають” послуги, які мені просто не потрібні! І при цьому радісно мене вітають з тим, що я повинен платити майже вдвічі більше за додаткові 200хв на інших операторів (хоча я і теперішніх 100 не використовую).

Було б краще що б нічого не додавали, а просто підняли ціну?) 

 

Це звичайне свавілля монополіста! Тому варто просто зареєструвати свій номер на себе і змінити оператора зі збереженням номера.

Водафон і Київстар ∓ в одну ціну, як варіант Лайф, але будьте готові миритись з тим, що покриття там значно менше ніж у Київстар.

качество связи киевстар в г. Мелитополь и ближайших населенных пунктах кошмарное, о каком покрытии вы говорите,не говоря уже о каких-то поломках на вышках

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

качество связи киевстар в г. Мелитополь и ближайших населенных пунктах кошмарное, о каком покрытии вы говорите,не говоря уже о каких-то поломках на вышках

 

Якщо кошмарноє - та навіщо ви користуєтесь Київстар, а не Водафон чи Лайфсел?

качество связи киевстар в г. Мелитополь и ближайших населенных пунктах кошмарное, о каком покрытии вы говорите,не говоря уже о каких-то поломках на вышках

 

Якщо кошмарноє - та навіщо ви користуєтесь Київстар, а не Водафон чи Лайфсел?

А вы точно не засланный “козачек”)))какой процент имеете от компании ?

 

Рівень користувача 8
Позначка +1

А вы точно не засланный “козачек”)))какой процент имеете от компании ?

Коли немає що відповісти, кращий захист - напад))

Рівень користувача 3
Позначка +1

@Oksana2604 ну если для Вас 109 БС Киевстара – «качество связи...кошмарное», то от 20-ти Vodafone и 12-ти lifecell Вам точно лучше не будет :)

 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Gerda, лише за останній рік наші абоненти почали використовувати інтернет на 20% більше та більше дзвонити на номери інших операторів У старих тарифах не завжди достатньо хвилин та МБ, тому абоненти вимушені платити ще й за додаткові пакети послуг. 
Щоб такого не відбувалося ми збільшуємо кількість послуг у тарифах, щоб вони щонайменше кілька років відповідали потребам всіх абонентів. 
Наповнення тарифів збільшується в рази, а вартість при цьому змінюється у середньому від 25 до 50 грн. 

Також на вартість послуг впливають різні фактори: зростання вартості електроенергії для підприємств (приблизно на 20% за рік), росте ціна за оренду для розміщення базових станцій. 
Тобто ціни на всі продукти та сервіси зростають. 

… Ви мене питали хочу я чи ні ?...

Тарифи на послуги, які не підлягають державному регулюванню, встановлюються операторами самостійно і можуть ними змінюватися. Відповідне право закріплено Законом України «Про телекомунікації» та «Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг" (затверджені Постановою КМ України, від 11 квітня 2012 р. N 295).

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oksana2604, тарифи на послуги, які не підлягають державному регулюванню, встановлюються операторами самостійно і можуть ними змінюватися. Відповідне право закріплено Законом України «Про телекомунікації» та «Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг" (затверджені Постановою КМ України, від 11 квітня 2012 р. N 295).

Інформування абонентів відбувається за 7 днів до змін відповідно до закону про телекомунікації. 

На жаль, я розумію, що зміни неприємні, але залишитись на умовах поточного тарифу можливість не передбачена. 

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Volodya987, Компанія “Київстар” не має відношення до заробітних плат громадян :shrug_tone2:
І, впевнена, ви це розумієте, кожна компанія має за мету отримувати прибутки. Ціни не стоять на місті, і це не тільки йде мова про ціни на продукти (як навів вам приклад @KurwaMatj), а ще й про  зростання вартості електроенергії для підприємств (приблизно на 20% за рік), росте ціна за оренду для розміщення базових станцій. Тобто ціни на всі сервіси зростають. 
Тому ми маємо і підвищення цін на тарифні плани. Але Київстар намагається хоч якось “сгладить углы”, додати більше хвилин/МБ.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Oksana2604, що стосується якості покриття, уточніть, будь ласка, ви звертались до оператора, залишали технічну скаргу?

Рівень користувача 6
Позначка

Пишіть уже у кого який тариф і на скільки піднімають, а то ці київстарівські таємниці трохи не подобаються.

Рівень користувача 8
Позначка +1

Пишіть уже у кого який тариф і на скільки піднімають, а то ці київстарівські таємниці трохи не подобаються.

Спілкування без меж (2019) з 125 до 175 грн :sweat:

Рівень користувача 3
Позначка +1

Пишіть уже у кого який тариф і на скільки піднімають, а то ці київстарівські таємниці трохи не подобаються.

 

Рівень користувача 6
Позначка

Стоп, дайте ще 2018 уже давно 100 грн 

То звичайне дайте ще 75 досі було.

Рівень користувача 8
Позначка +5

@Roshima, так, у вас повна інформація щодо нових цін :nerd:

Якщо багато ваших абонентів почали використовувати більше інтернету, так створіть нові тарифи з більшими обсягами і шмальніть всім смс-ки про це, кому потрібно, хто має можливість, в кого є кошти на це - перейдуть! а так багато починають шукати тарифи дешевше, взагалі не поповнювати рахунок, підключати інших операторів  і т.д

 

А якщо в мене 25 листопада закінчується тариф,  я поповню рахунок на 125 грн,  тариф знову буде діяти я надіюсь 2 грудня він ще буде діяти?

Рівень користувача 3
Позначка +1

А якщо в мене 25 листопада закінчується тариф,  я поповню рахунок на 125 грн,  тариф знову буде діяти я надіюсь 2 грудня він ще буде діяти?

Так, буде.

Відповісти