• 165 Тем
  • 1,481 Відповідь

165 Тем

Київстар продовжує інвестувати в оновлення IT-систем для покращення обслуговування абонентівВажливо

Надійна робота телеком-мережі та надання якісних сервісів – пріоритет для Київстар, особливо в умовах війни. Лише з початку року оператор вже інвестував 1,7 млрд грн грн в забезпечення зв’язку та передав державі 300 млн грн допомоги на розвиток цифрової інфраструктури.Також Київстар продовжує активно інвестувати в оновлення своїх IT-систем на сучасне рішення від шведської компанії Ericsson. Черговим кроком для підвищення надійності та стабільності телеком-інфраструктури, посилення захищеності даних абонентів та розширення можливостей оператора для надання якісних та сучасних послуг стане оновлення частини цієї IT-системи 17 вересня протягом всієї доби.Під час оновлення працюватимуть всі основні послуги зв’язку: мобільний та Домашній інтернет; дзвінки в мережі, на номери інших операторів та на популярні напрямки за кордоном; послуги у роумінгу в більшості країн світу.Можливі лише тимчасові обмеження деяких сервісів у абонентів передплати, як то поповнення або перевірка рахунку, підключе

Мобільний додаток «Експерт Мережі»

Київстар запускає новий мобільний додаток «Експерт Мережі». Він автоматично вимірює параметри мережі, що можуть свідчити про потенційну проблему й позначитися на якості зв’язку. Також за допомогою додатку всі абоненти Київстар можуть вручну сповіщати про якість мережі й проводити тести в місцях, які їх цікавлять. Таким чином ви докладетеся до покращення якості послуг. Більше не треба дзвонити до нашого кол-центру, щоб повідомити про проблему, завантажуйте додаток «Експерт Мережі» в Apple Store чи Play Market, котрий сам повідомить нас про стан мережі! [b]Які проблеми покриває[/b] У фоновому режимі додаток збирає звіти про такі події: [list] [*]відсутність покриття, [*]відсутність передачі даних, [*]скидання виклику, [*]неуспішне встановлення виклику, [*]низький рівень сигналу (2G, 3G, 4G — тільки Android). [/list] В ручному режимі ви зможете тестувати якість сервісів передачі даних. «Експерт Мережі» в фоновому режимі збирає інформацію про мережу та її показники й надсилає

Акція Дарунок за посилку у поштомат від Київсатр ТБ та Нової пошти

З 15 серпня до 15 вересня Київстар разом із Новою поштою проводить спільну акцію Дарунок за посилку у поштомат.Надсилайте та отримуйте відправлення на поштоматах Нової пошти та отримуйте промокод на 30 днів повного доступу до Київстар ТБ без додаткової оплати.В акції можуть взяти участь абоненти всіх мобільних операторів. Коли 30 днів промодоступу скінчаться, абонентів Київстар буде автоматично переведено на стандартні умови послуги Київстар ТБ на пакеті Сімейний. Плата за послугу — 150 грн/місяць, кошти знімаються з мобільного рахунку. У абонентів інших мобільних операторів послуга автоматично відключиться, проте її можна буде самостійно підключити та оплачувати з банківського рахунку.Як отримати промокод Київстар ТБ?Скористайтеся поштоматом від Нової пошти: надішліть або отримайте посилку через поштомат та повністю її оплатіть Нова пошта надішле вам промокод на Київстар ТБ на 30 днів Завантажте додаток Київстар ТБ та введіть промокод у меню ПрофільЯкий доступ надає промокод?Пaкeт Киї

Безкоштовна доставка замовлення для абонентів Київстар

Завдяки постійній співпраці Київстар із партнерами, абоненти мають можливість користуватись різноманітними послугами та бонусами, які роблять їх життя більш комфортним у цей складний для країни час. Наразі Київстар разом з Glovo запускають акцію для абонентів – безкоштовну доставку на перше замовлення.Для того, щоб прийняти участь в акції, необхідно користуватися мобільним додатком Мій Київстар або завантажити його на свій смартфон та авторизуватися. На головному екрані застосунку Київстар абоненти отримають унікальний код, який потім можна використати при оформленні замовлення у додатку Glovo.Акція буде доступна з 08 серпня 2022 року до 31 серпня включно.Нагадаємо, що Мій Київстар — це персональний помічник для керування власним номером, аналізом витрат та обсягом послуг за номером, та багато іншого. Завантаживши додаток можна не тільки поповнювати рахунок без комісії, а й отримувати вигідні пропозиції від партнерів та бонуси від Київстар. Завантажити додаток можна тут.Детальніше озна

Про припинення надання послуг фіксованого зв’язку фізичним особам на деяких тарифних планах

З 1 вересня 2022 року фізичним особам припиняють надаватися послуги фіксованого зв’язку на умовах тарифних планів Основний, Інтернет, Інтернет VAS та Інтернет/Зона 1.Взаєморозрахунки за надані послуги відбуватимуться згідно з чинними процедурами компанії.Натомість користувачам пропонуються сучасні альтернативи:Для фізичних осіб — Домашній Інтернет від Київстар та тарифи Все разом, що включають одразу три послуги: фіксований інтернет, мобільний зв'язок та онлайн телебачення Київстар ТБ. Перевірити технічну можливість підключення Домашнього Інтернету можна за посиланням. Детальну інформацію можна також отримати за номером 0800301013 Для юридичних осіб — підключення послуг фіксованого зв’язку для бізнесу Ознайомитися з пропозиціями можна за посиланням або отримати детальну інформацію за номером 0800300000

Київстар розпочинає роботи з впровадження зв’язку 4G в діапазоні 900 МГц

Відповідно до Указу Президента України № 497 від 08 липня 2019 року «Про деякі заходи з покращення доступу до мобільного інтернету телеком оператори Київстар, Інтертелеком, Vodafone Україна, lifeсell починають будівництво 4G мереж на частотах діапазону 900 МГц для забезпечення новим поколінням зв’язку населених пунктів з кількістю населення більше 2000 осіб.   Розвиток  4G у селах й на автодорогах – задача державної ваги. За планами Уряду, до 2024 року має бути забезпечено 95% покриття транспортної інфраструктури, населених пунктів та їхніх соціальних об’єктів доступом до високошвидкісного інтернету. Завдяки цьому кожен громадянин України, незалежно від того, де він перебуває, зможе повноцінно користуватись перевагами цифрового світу. Для цього, за планом заходів, що затверджений регулятором телеком галузі, оператори повинні змінити радіочастотні плани і перезавантажити свої базові станції на частотах 900 МГц для подальшого включення в мережу 4G.   З деталями робіт можна ознайомити

Київстар виводить з експлуатації застарілі послуги Телефонія МЖД та Інтернет МЖД за технологією ADSL

Київстар регулярно оновлює свої сервіси, розвиває мережу, вдосконалює технічні системи, модернізує обладнання та проводить ревізію старих послуг, щоб надавати послуги максимально якісно завдяки сучасним сервісам та технологіям.З 1 липня 2022 року виводиться з експлуатації застаріла технологія надання послуги телефонного фіксованого зв’язку Телефонія МЖД та послуги фіксованого (дротового) доступу до інтернету за технологією ADSL.Альтернативою даній технології компанія пропонує підключення Домашнього Інтернету та тарифів Все разом, що включає дротовий інтернет, мобільний зв’язок та Київстар ТБ. Ознайомитися з пропозиціями та можливістю підключення можна за посиланнямВзаєморозрахунки за надані послуги відбуватимуться згідно з чинними процедурами компанії.Більш детальну інформацію можна отримати у контакт-центрі за номером 0800301013 

Безлімітний Instagram

Протягом жовтня всі абоненти передплати та контракту Київстар зможуть користуватися популярною соціальною мережею Instagram безлімітно, тобто без списання мегабайтів мобільного інтернету.«Понад 4 мільйона наших абонентів користуються Instagram кожного дня, тому ми не списуємо за нього мегабайти у багатьох тарифах. А протягом всього жовтня ми робимо додаток безлімітним для всіх абонентів незалежно від їх тарифів, щоб вони зекономили гігабайти трафіку та переконалися власноруч у перевагах безліму», – коментує Павло Даніман, директор з маркетингу Київстар. Адже, як показує статистика Київстар, використаний для Instagram мобільний інтернет складає приблизно 15% всього трафіку у мережі оператора.Безлім працюватиме як для діючих, так і для нових абонентів Київстар, які користуються тарифами передплати або контракту. Для цього абонентам не треба робити жодних налаштувань або замовляти додаткові послуги. Треба лише мати оплачений пакет послуг згідно з умовами тарифного плану та користуватися о

Про роботу послуг для корпоративного та особистого спілкування

Київстар дбає про те, щоб клієнти компанії користувалися зручними та актуальними послугами, особливо в умовах війни. Враховуючи стрімкий розвиток в Україні мобільного інтернету, а також розповсюдженість смартфонів із сучасними сервісами для корпоративного та особистого спілкування, з 01 червня 2022 року припинять свою дію застарілі послуги, якими наші клієнти вже не користуються:Отримання SMS/MMS з E-mail Факс на E-mail «Пакет ММS»Замість цих старих сервісів Київстар радить користуватися сучасними додатками з Microsoft Office 365: Outlook або Microsoft Teams. Або ж такими сервісами, як Zoom чи Google Meet. Тим паче, що всі додатки для відеоконференцій у мережі Київстар працюють без тарифікації мобільного інтернету, а отже це ще більше допоможе заощадити кошти абонентів.Окрім цього, нові пакети знижок на щомісячну оплату послуг отримають корпоративні абоненти Київстар, які раніше користувалися програмою «Постійні знижки» - ця застаріла пропозиція для малого та середнього бізнесу також п

Інформація про роботу послуг Київстар у цифровому банку Sense SuperApp

В умовах воєнного стану Київстар та Альфа-Банк Україна зосереджують свої зусилля на забезпеченні стабільної роботи всіх напрямків компаній, а також на наданні своїм клієнтам ключових послуг.Для подальшого стабільної роботи компаній та збалансування ресурсів, було прийнято рішення, що послуги Київстар у додатку Sense SuperApp припиняють працювати. З 6 травня 2022 року сервіси для перевірки та управління мобільним рахунком, а також спеціальні пропозиції Київстар будуть недоступними у цифровому банку.Надалі Київстар продовжить приділяти основну увагу відновленню інфраструктури та забезпеченню стабільної роботи мережі, а також наданню ключових послуг для своїх клієнтів мобільного та фіксованого зв’язку. А команда Альфа-Банку Україна зосередиться на забезпеченні регулярної роботи банківських відділень, розвитку платежів та запуску нових функцій у цифровому банку Sense SuperApp.Усі абоненти Київстар зможуть продовжувати керувати витратами за своїм номером, поповнювати рахунок без комісії та

Захист даних: Київстар розширює перелік сервісів з кібербезахисту для бізнесу та державних установ

До екосистеми сервісів для боротьби із кіберзагрозами від Київстар Бізнес увійшло програмне рішення «Захист даних» однієї з провідних американських компаній-розробників Cоmmvault. Воно дозволяє організувати захист важливої корпоративної інформації компанії, її резервне копіювання та відновлення.Commvault є новатором в галузі управління даними. Розробки компанії орієнтовані на передбачення загроз та підтримку значних сучасних робочих навантажень в локальних, хмарних та віртуальних середовищах. Такі рішення особливо актуальні в умовах підвищеної кількості кібератак на бізнес і державні установи в умовах воєнного часу.Три основні сценарії застосування «Захисту даних» від Commvault*:Безпека даних. Багаторівневий підхід до захисту даних (попереджувальний моніторинг і оповіщення, швидке відновлення інформації в разі успішної атаки програми-вимагача):з’ясування загрози, оцінка та зниження ризику;  блокування та захист даних від змін; моніторинг — пошук аномальних загроз;  швидка відповідь: по

Абоненти Київстар зібрали 2 мільйони гривень для допомоги армії

З початку березня абоненти національного мобільного оператора перерахували 2 000 000 гривень для ЗСУ за допомогою СМС повідомлень на номер 88009 та переказів через сервіс СМАРТ-ГРОШІ.  Усі зібрані кошти підуть на потреби українських військовиків, що боронять нашу країну.28 лютого Київстар ініціював створення спеціального короткого номера для збору благодійної допомоги армії. Усі абоненти передплаченого зв’язку Київстар можуть надіслати СМС повідомлення з будь-яким текстом на номер 88009 і з їх мобільного балансу буде перераховано 10 гривень до БФ «Повернись живим». «Українці показують надзвичайну згуртованість у відповідь на загрозу. Ми хочемо подякувати кожному зі 130 тисяч абонентів, хто долучився до зборів, адже саме у єдності – наша сила! Ми також не залишаємося осторонь. Київстар вже достроково виплатив понад 1,4 млрд грн податку на прибуток та виділив 21,45 мільйона гривень для гуманітарної допомоги українським військовим, лікарням та людям похилого віку», – зазначає Ганна Захара

Київстар оновить умови надання послуги Ді-Джингл для звичайних та бізнес-клієнтів

Київстар спрощує умови оплати послуги Ді-Джингл, за допомогою якої можна замінити звук виклику під час дзвінка на мелодію з каталогу. Зміни почнуть діяти з 24 лютого 2022 року та стосуватимуться абонентів усіх форм обслуговування.Якщо раніше абоненти могли оплачувати саму послугу та деякі мелодії окремо, то тепер усі мелодії будуть включені у вартість послуги Ді-Джингл. Абоненти передплати та контракту сплачуватимуть однакову вартість пакетів, мелодії в яких буде розділено на 2 категорії — Premium та Classic. Вартість пакета Classic становитиме 25 грн/міс, а Premium — 50 грн/міс. Абоненти зможуть змінювати пакети необмежену кількість разів.Також зміниться принцип тарифікації. Контрактні абоненти сплачуватимуть за послугу щодня рівними частинами в межах тарифного пакета. Абоненти передплати платитимуть раз на місяць того ж самого дня. Якщо суми на рахунку недостатньо, зніматиметься щоденна плата, залежно від вартості пакета. Керувати послугою можна в додатку Мій Київстар та на сайті 465

Київстар збільшує допомогу абонентам, суспільству та державі

З 24 лютого, початку нового етапу російської військової агресії проти України, Київстар запровадив пакет заходів для підтримки суспільства та абонентів. Компанія забезпечила клієнтів безоплатними послугами зв’язку, виділила 15 мільйонів гривень на благодійництво та сплатила достроково понад 1 млрд грн податків.За два тижні Київстар надав клієнтам бонусів і безоплатних послуг на понад 200 млн грн. Допомога для абонентів передплати:Дзвінки всередині мережі для 21,5 млн абонентів передплати працюють навіть при нулі на рахунку та без оплаченого тарифу. Послугою Екстра гроші для замовлення додаткових коштів на свій рахунок абоненти можуть скористатися без комісії. Таку можливість вже використали понад 200 тисяч разів.Допомога для контрактних абонентів та бізнес-клієнтів:Київстар збільшив кредитні ліміти, щоб клієнти й далі могли користуватися основними послугами навіть без поповнення рахунку.  Для бізнес-клієнтів з фіксованими послугами (інтернет, телефонія та передавання даних) ще на 30 дн

Знижка 50% від Київстар та Karabas.com на кожен другий квиток на культурні заходи

Щоб отримати знижку в 50% при купівлі квитків на концерти, театральні вистави та на інші події, достатньо користуватися додатком Мій Київстар або завантажити його на свій смартфон і авторизуватися.У додатку абоненти отримають унікальний промокод на знижку, який потім можна використати при замовленні квитків на сайті партнера. Промокодом діятиме необмежену кількість разів впродовж періоду дії акції — з 8 лютого до 7 березня 2022 року включно.Мій Київстар — це додаток, у якому можна самостійно керувати, підключати та відключати послуги, аналізувати витрати, поповнювати рахунок та змінювати тарифний план. Київстар і надалі буде пропонувати вигідні акції для абонентів, які користуються додатком.Ознайомитися з правилами акції можна за посиланням.

Знижка 20% на товари від бренду TOUS для абонентів Київстар

Завдяки партнерству Київстар та TOUS, наші абоненти можуть заощадити 20% коштів на всьому асортименті товарів: ювелірних прикрасах, аксесуарах, одязі тощо.Щоб взяти участь в акції, достатньо користуватися мобільним додатком Мій Київстар або завантажити його на свій смартфон та авторизуватися. Промокод зі знижкою ви знайдете на головному екрані додатка.Щоб отримати знижку, введіть промокод на сайті TOUS, коли будете оформлювати замовлення. Скористатися пропозицією можна з 08.02.2022 до 28.02.2022 включно.TOUS — це іспанська компанія, яка виготовляє прикраси та аксесуари вже понад 100 років. Наразі їхні магазини є більш ніж у п’ятдесяти країнах світу. Емблемою бренду є ведмедик, який символізує ніжність. Він використовується у багатьох прикрасах, тому впізнати вироби TOUS дуже легко.Мій Київстар — це додаток, у якому можна самостійно керувати власним номером, аналізувати витрати та обсяг послуг за номером, підключати/відключати послуги та змінювати тарифний план. У додатку також можна по

Київстар та Visa запустили рішення для бізнесу STARKASA

Телеком-оператор «Київстар» та міжнародна компанія платіжних технологій Visa презентували STARKASA – багатофункціональний додаток для малого та середнього бізнесу, за допомогою якого підприємці можуть використовувати всі функції касового апарату та POS за допомогою смартфону.  Додаток доступний абонентам усіх мобільних операторів.STARKASA – це мобільний додаток для смартфонів на ОС Android. З його допомогою можна проводити розрахункові операції, приймати безготівкові платежі, видавати чеки, замовляти товари онлайн тощо. Цей додаток допоможе використовувати ПРРО та дотримуватись нових законодавчих норм для ФОП. Сервіс включає три ключові функціонали.- Мобільна каса з ПРРО – касовий апарат у смартфоні, який може видати фіскальний чек, почати зміну, створити список товарів, продати товар, зробити знижку, провести повернення товару, сформувати касовий звіт та закрити зміну.- Visa Tap to Phone – технологія, яка дозволяє перетворити смартфон з NFC-модулем на POS термінал. Таким чином, підпри

  • Люди та фото
    Deptorsздобув бейдж "Люди та фото"
  • Люди та фото
    Вікторияздобув бейдж "Люди та фото"
  • Люди та фото
    olhahorbonos1991здобув бейдж "Люди та фото"
  • Король вечірок
    Ross3045здобув бейдж "Король вечірок"
  • Король вечірок
    Vikontздобув бейдж "Король вечірок"
Показати всі бейджі