Мобільний зв'язок

533 Теми

Що потрібно для підключення нового тарифного плану? / Зміна тарифного плану / Оплата за зміну тарифного плану

Доброго ранку! Скажіть, будь ласка, як довго буде виконуватися заявка на підключення нового тарифного плану? Справа в тому, що я оформив заявку заздалегідь, коли на рахунку було недостатньо коштів. У голосовому меню почув: “Сформуйте заявку зараз і вона виконається коли на рахунку буде достатньо коштів”. Вчора ввечері я поповнив рахунок на потрібну суму (50 грн. / Тариф "Онлайн 3G +"), але заявка не виконувалася тривалий час, а після півночі з рахунку списалася денна абонентська плата за моїм нинішнім тарифом.  Сьогодні ж вранці (буквально 40 хвилин тому), я поповнив рахунок ще на 5 грн, щоби на рахунку було достатньо коштів для заміни тарифу і спробував повторно замовити підключення того ж тарифу, але у відповідь почув: “Зараз виконується ваша попередня заявка. Будь ласка, передзвоніть пізніше”. Скільки ж вона ще буде виконуватись? Це трохи вже дістало...

Як вимкнути роумінг

Запобігайте зайвим витратам, перебуваючи в іншій країні. Для цього достатньо вимкнути роумінг на телефоні. Перш ніж вимкнути роумінг повністю, потрібно розглянути декілька варіантів цієї процедури.Роумінг від Київстар: інструкція з вимкненняОператор пропонує заблокувати під'єднання до інтернету, щоб запобігти процесам синхронізації або оновлення додатків, ПЗ. Зазвичай ці процеси затратні за кількістю мегабайт, а автоматизація може призвести до втрати великої суми з рахунку.На Кубі чи Мальдівах вартість 1 Мб інтернету перевищує 400 грн. Послуга блокування стає актуальною, вона може активуватися кількома способами: через додаток «Мій Київстар»; введенням запиту *106*30#. Повернути інтернет у роумінгу можна так само швидко. Тільки використовується новий код — *106*30*0#. Заявка на повернення обробляється протягом доби.Вимкнення опцій роумінгу на смартфоніМожна вимкнути передачу даних на телефоні за допомогою звичайних налаштувань або вийти з мережі. На мобільному телефоні кожен розробни

Київстар підтримує безоплатними послугами абонентів у містах та селах, що найбільше постраждали через війну

Мобільний оператор зосереджує свою увагу на підтримці абонентів,  які знаходяться в містах та селах з активними бойовими діями, або у тимчасово окупованих населених пунктах.З 6 травня такі абоненти передплати кожні 7 днів будуть отримувати від Київстар безлімітні дзвінки в мережі, якщо вони не можуть оплати послуги.У інших абонентів передплати з 11 травня діятимуть стандартні умови їх тарифних планів. Проте, незалежно від регіону України, всі клієнти передплаченого зв’язку можуть скористатися безкоштовним сервісом Ми разом — вибрати один номер в мережі Київстар, на який вони завжди можуть телефонувати безплатно.Контрактні абоненти та бізнес-клієнти у цих містах та селах також можуть користуватися основними послугами оператора без оплати рахунку.Київстар продовжує підтримувати й клієнтів старшого віку та людей з інвалідністю. Абонентам тарифів Дзвінки для батьків та Інтернет для батьків у травні нараховано додатково 100 хв для дзвінків на інші мережі та 5000 Мб мобільного інтернету. Так

Що таке роумінг

Відповідаючи на запитання, що таке роумінг простою мовою, можна сказати, що це можливість використовувати тарифи свого оператора за кордоном. Не потрібно купувати нову місцеву картку, щоб користуватися мобільним зв'язком. З'являється доступ до всіх телекомунікаційних послуг, якщо абонент знаходиться в зоні покриття роумінг-партнера.Саме поняття roaming у перекладі означає «мандрувати». Тобто, цією функцією користуються при переміщенні за кордон. Сигнал обробляється обладнанням місцевого оператора, але абонент сплачує кошти лише своєму оператору мобільного зв'язку.Роумінг даних — що цеРоумінг даних — це передача інформації, яка здійснюється під час під’єднання до роумінгової мережі. Даними називають будь-яку інформацію з передачею через мережу. Фактично це весь мобільний інтернет, яким ми користуємося в мережі звичайного оператора.У смартфоні ця опція знаходиться у меню «Зв'язки». Якщо під час перебування за кордоном цю функцію вимкнено, у вас немає можливості користуватися мережею чере

Як під'єднати роумінг від Київстар

Роумінг — це можливість користуватися послугами свого оператора поза зоною його дії. Виїжджаючи за кордон, не потрібно міняти картку на карту місцевого оператора. Достатньо під'єднати новий тариф для вільного спілкування.Як під'єднати роумінг: деталіЗазвичай під час подорожі телефон автоматично реєструється у закордонній мережі. Однак, якщо цього не відбувається, перезавантажте телефон. У тарифі «Ідеальний роумінг» можна отримати безлімітний трафік з месенджерів або важливих для мандрівника сервісів, таких як Booking, Google Maps.Вартість роумінгу від КиївстарКиївстар пропонує досить вигідні умови для поїздок до інших країн. Інформацію щодо конкретної держави можна дізнатися на сайті.Потрібно написати назву країн, щоб дізнатися про: вартість щоденного пакета; кількість інтернету; кількість хвилин та SMS-повідомлень. Пакет послуг знімається лише у дні використання. Коли ви перебуваєте в Україні, плата за нього не береться.Про що пам'ятати: порадиПерш ніж під'єднати ідеальний роумінг

Абоненти Київстар отримають більші обсяги інтернету у тарифах та альтернативні пропозиції для додаткових пакетів послуг

З 14 квітня 2022 року Київстар збільшує кількість мегабайтів у тарифних планах частини своїх клієнтів, залишаючи їх вартість без змін. Це черговий крок компанії для підтримки абонентів під час війни.Значно більший обсяг мобільного інтернету отримають абоненти з тарифами Дзвінки без меж та Спілкування без меж з опцією «Без мегабайтів». Зараз вони мають по 100 Мб, але Київстар збільшує їх обсяг до 5000 Мб, враховуючи сьогоднішні потреби людей швидко отримувати інформацію онлайн, підтримувати зв'язок через месенджери тощо.Враховуючи збільшення обсягів мегабайтів у тарифах абонентів, з 1 травня 2022 року Київстар припинить роботу старих пакетів з додатковими обсягами мегабайтів: «Соцмережі +1000 МБ», «Соцмережі +3000 МБ», «Смартфон Базовий» та «Смартфон Профі». Окрім більшого обсягу трафіку у тарифах абоненти також зможуть замовити інші додаткові пакети, які коштують менше старих пакетів: День Онлайн, Інтернет-пакет Нічний або 5 Гб

Українські мобільні оператори посилюють співпрацю з європейськими колегами для підтримки біженців

Київстар, ВФ Україна та lifecell разом з європейськими мобільними операторами озвучили Спільну заяву про забезпечення зв’язку для українських біженців у країнах Європейського союзу. Її оголошення відбулося під егідою та за підтримки Європейської Комісії та Європейського парламенту, а також за сприяння регуляторів – європейського BEREC та українського НКЕК.Загалом до заяви вже приєдналося 27 телекомунікаційних компанії України та Європи, серед яких Deutsche Telekom, Orange, Play, Telefónica, Vodafone та багато інших.Протягом останніх двох місяців Київстар, Vodafone і lifecell запропонували низку пільг у роумінгу та інших спеціальних пропозицій абонентам, які змушені були залишити Україну через війну. А європейські оператори – більш вигідні умови для дзвінків в Україну та багато іншого.Спільна заява мобільних операторів відображає прагнення підтримати та посилити вже реалізовані зусилля національних та європейських операторів для підтримки понад 4,2 млн українців в Європі.Реалізувати, зб

Київстар сповіщатиме про появу в мережі абонента, з яким втрачено зв'язок

У воєнний час є багато ситуацій, які можуть призвести до втрати мобільного зв'язку. Щоб абоненти могли дізнатися про те, що їхні рідні з’явилися в зоні доступу мобільного оператора, Київстар впровадив сервіс SMS-сповіщення: «Знову в мережі».Аби отримати сповіщення, що абонент з’явився в мережі, на його номер потрібно надіслати SMS-повідомлення зі спецкодом *D# та будь-яким текстовим повідомленням. Сервіс має пролонговану дію: заявка лишається активною впродовж 5 днів. Якщо за цей час абонент не виходить на зв'язок, оператор інформує про це та пропонує повторно надіслати запит. Абоненти Київстар можуть таким чином отримати сповіщення про появу в мережі абонентів всіх українських операторів.«Знеструмлення населених пунктів, пошкоджене телеком обладнання, розряджений або втрачений телефон – із цих та інших причин абоненти можуть опинитися поза мережею. Але рано чи пізно такі проблеми усуваються. Наші співробітники технічної дирекції – справжні герої, які залишаються на місцях заради підтр

Оновлення в деяких пакетах для дзвінків на інші мережі та за кордон

З 21 квітня 2022 року Київстар завершує оновлення умов для дзвінків на номери росії та білорусі.Дзвінки в росію не будуть входити в додаткові 100 хвилин для дзвінків на інші мережі, які надаються як Суперсили, а також в пакеті «100 хвилин на інші мережі та за кордон» для контрактних абонентів та в пакеті «Додаткові 100/300/1000 хвилин на інші мережі та за кордон» для бізнес-клієнтів. Проте, абоненти й надалі зможуть використовувати ці хвилини для дзвінків на інші мережі в Україні, а також на номери в багатьох країнах Європи та світу.Також припиняють діяти деякі неактуальні індивідуальні пакети для контрактних та бізнес-клієнтів, які включали дзвінки на номери в  росії та білорусі.  Деталі абоненти отримають в SMS чи через координаторів (або персонального менеджера).Після цих змін вартість дзвінків у росію та білорусь у всіх тарифах та пакетах Київстар буде надаватися в рамках стандартних умов послуги Міжнародні дзвінки й фіксованих послуг та складатиме 20 грн/хв.Ціни указані з врахуван

Знання без меж: Київстар не тарифікує доступ до ресурсів для навчання та роботи онлайн

Щоб підтримати українських школярів та студентів, Київстар відмінив тарифікацію мобільного інтернету в популярних застосунках для відеодзвінків у абонентів передплати. Цей тимчасовий крок – спільна ініціатива Київстар та Міністерства освіти і науки України у рамках сервісу Знання без меж, щоб підтримати навчальний процес.З 15 квітня Київстар не списує мегабайти з рахунків абонентів передплати, коли вони користуються популярними додатками для відеодзвінків: Zoom, Microsoft Teams, Google Meet та Google Classroom.Нагадаємо, що Знання без меж діє у більшості тарифах Київстар та дозволяє без списання мобільного інтернету користуватися популярними застосунками для освіти: Wikipedia, Coursera, Prometheus, Всеукраїнська школа онлайн та багатьма іншими. Зауважимо, що мобільний інтернет у додатках для відеодзвінків та інших сервісах не тарифікується на території України та при умові використання одного з цих додатків на мобільному телефоні.Також, нещодавно платформа онлайн-телебачення Київстар Т

Як перевірити сім-карту та телефон на сумісність з 4G інтернетом

Передача даних у 4-му поколінні мобільного зв'язку майже в 6 разів швидше, ніж у третьому. Швидкість завантаження сторінок в інтернеті збільшена до 2,5 раза. Використовувати ці можливості можна і в Україні, якщо телефон та SIM підтримують під’єднання до 4G. Практично всі моделі смартфонів, випущені після 2018 року, підтримують 4G або LTE, але є кілька способів переконатися у цьому.Підтримка 4G на смартфоні: інструкція з перевіркиПеревірка смартфона на підтримку 4G може бути виконана кількома шляхами. Все залежить від інтерфейсу мобільного пристрою. У налаштуваннях потрібно вибрати розділ «Зв'язок» та «Режими зв'язку» (або аналогічні назви), далі дивіться за виданими характеристиками: якщо вказано під’єднання в діапазонах, потрібно вибрати 1800 та 2600 МГц; якщо режими вказані переліком від автоматичного вибору LTE, то вибрати потрібно саме LTE; можна знайти інформацію в описі телефону, знайшовши його на своїй моделі. Київстар ще у 2017 році запровадив спеціальний USSD-код. Потрібно

Активація SIM-карти / Активація додаткової SIM-карти в стартовому пакеті

Нещодавно я придбав новий смартфон Xiaomi Redmi Note 4X та вставив у нього свою SIM-карту, яку відновив в зв'язку із втратою попередньої. При синхронізації у Mi Cloud не вдається активувати SIM-ку та кожного разу при спробі це зробити, ввівши номер телефону, висвітлює повідомлення "Не вдалося активувати SIM-карту 1". Перепробував усі варіанти вирішення цієї проблеми, та нічого не допомогло. Знаю, що при активації SIM-карти із телефону відправляється СМС за кордон, а для цього повинні бути певні кошти на рахунку. Я поповнив рахунок та нічого не змінилось. А з оператором ніяк не можу зв'язатись. Можливо проблеми із обмеженням СМС оператором, чи з тим, що SIM-карта придбана 2 місяці тому, чи можливо із прошивкою телефону? Допоможіть, будь ласка, якщо хтось зіштовхувався з такою проблемою. Дякую.

Показати всі бейджі